Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara !


    Feri, iti multumesc ca m-ai primit si ca mi-ai permis sa-ti umplu a doua parte a zilei de sambata cu persoana mea si masina din dotare !

    Azi, munca la Benz. In timp ce o persoana lucra pe problema ruginii aparute pe capota, deasupra farului din dreapta si la ambele aripi din stanga, fiind inca racoare in atelier, m-am apucat de schimbat chederele usilor fata. Demontat = opt secunde per usa. Montat inapoi cele noi = 10 de minute la usa din stanga, 30 de minute la cea din dreapta, ca-s dreptaci si mi-a cam venit pe stanga toata treaba...

    Dupa o pauza cu Mountain Dew rece, am avut activitati de interior, care, la un moment dat au aratat astfel:

    09.jpg


    Dupa circa o ora si ceva, care a inclus montat releu si pozat fire pentru ventilatorul electric, buton OEM pentru al in noua consola centrala, fire la voltmetrul proaspat aparut in tripleta de jos, etc., treaba a aratat asa:

    10.jpg


    Mai cu macro partea de jos:

    11.jpg


    Si ca bonus, catre sfarsitul zilei, MacAudio si-a facut aparitia via Fan Courier:

    08.jpg


    Pe partea cu rugina, pe langa Flex si perie de sarma, meseriasul a folosit Kelfos, inclusiv intre table acolo unde a fost cazul. Dupa cristalizare, tabla a ramas dubios de curata, am lasat zonele lucrate sa se uste vreo trei ore, dupa care s-a aplicat chitul de fibra. Maine va urma prelucrarea finala, adica finisarea si vopsitul.


    Si da, in lipsa butoanelor corecte, consola centrala are acum doua butoane de avarii si tot doua pentru coborat tetierele spate. Pentru cine intreaba, avariile sunt separate fata si spate, iar comanda de coborare a tetierelor e si ea separata pe stanga si pe dreapta... Asta pana voi gasi un buton de antena si unul de aparut inca patru cilindri si 4000cmc, plus unul cu ceva logo de ventilator pe el (al treilea incepand din stanga).




    Dragos

    Comment


    • Originally posted by Heavy D. View Post
      Pentru cine intreaba, avariile sunt separate fata si spate, iar comanda de coborare a tetierelor e si ea separata pe stanga si pe dreapta ...
      Am râs !
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • Buna ziua !


        Am uitat o chestie... Considerand ca mai am un W124 300D (de prin 1988 - 1989) cu geamuri electrice pe fata si trapa, m-am gandit sa iau de pe el modulul ala de confort.

        Ma duc la masina respectiva, demontez sezutul banchetei spate si acolo, surpriza... Nu exista deloc modul de confort, nici modulul de langa pompa de vacuum a inchiderii centralizate, si nici nu se vede ca ar fi fost vreodata acolo, nici un fir/mufa ramase in aer... Interesant, nu ?



        Dragos

        Comment


        • Salut Dragos,
          poti sa descri cum ai desfacut consola centrala?

          Comment


          • Trapa cu stres...

            Buna seara !


            Azi am apucat sa fac experimente cu vreo opt module de confort de coduri diferite, plus doua relee de forta cu coduri identice cu al meu. Rezultat negativ, trapa nu da nici un semn de viata.

            Cum ma indoiesc ca toate modulele/releele au fost defecte, iar trapa merge minunat fara releu in soclu dar cu plus de baterie pe diversi pini ai soclului, am luat legatura cu un electrician. Cu ceva noroc, maine are timp de mine, sa vedem ce va iesi.


            @racataian:

            Demontare consola centrala:

            - jos cotiera. Cu cotiera goala, ai acces la o clema elastica de pe fundul ei, clema care trebuie impinsa in timp ce ridici usor de cotiera). Daca ai bricheta in cotiera (ex-taxi), decuplezi mufa care aduce curent la ea, apoi pui cotiera deoparte.

            - jos ornamentul de plastic din jurul selectorului de viteze. Se trage usor de el in sus si gata (masina mea are cutie automata).

            - jos placa de lemn din jurul/de peste selectorul de viteze. Pe centru, in partea din spate a placii, are un surub care o tine de sasiul consolei.

            - daca ai patefon in masina, in functie de cum a fost montat, poate trebuie demontat. La fel, daca la tine scrumiera/bricheta sunt sub patefon, poate trebuie si alea demontate.

            - jos plasticurile de pe comenzile rotative de dirijare a aerului in masina si de comanda a ventilatorului (se trage de ele inspre afara).

            - jos piulitele de pe tijele respectivelor comenzi (tubulara de 24 sau de 26 parca).

            - se trage usor de partea de jos a lemnului ramas, va iesi usor, la mine nu a avut alta prindere.

            - doua suruburi mai ascunse tin suportii in pozitie fixa. Odata scoase, treaba se misca acolo, si daca vrei sa separi si consola cu butoane de cea cu comenzile rotative, mai ai doua suruburi in partea de sus, foarte vizibile.

            Consola cu butoane nu va iesi usor de acolo, ca e putin mai lata decat spatiul disponibil, dar cu ceva insistenta si imaginatie te vei descurca.



            Dragos

            Comment


            • Sunt curios acu de acele pini care nu sunt conectate despre care am vorbit la telefon. Ca alta solutie nu stiu ce ar putea fi ...stiind ca am verificat tot ce se putea la ea...

              P.S. Asteptam vesti noi...mai ales pozitive !
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • Eppur și muove

                Buna ziua !


                Azi electricianul de care aminteam si-a făcut de cap prin mașina mea. Am început cu chestiuni de baza, cum ar fi sigurante, contacte in socluri si mufe, etc.

                In panoul de sigurante de sub capota, siguranță "A" răspunde de circuitul trapei. O dau afara, m-a benoclez la ea de aproape si o vad afumat/oxidata. Mișc de un capăt al fasiei metalice si acesta cade jos. Iau alta siguranță din seturile de rezerva din mașina, o pun la locul ei si umblu la butonul magic.

                Guess what ? Trapa funcționează... Mai greu, mai poticnit, cu puțin ajutor datorită neutilizarii îndelungate, dar funcționează. Asta după ce am bănuit releul, modulul de confort, butonul de acționare, etc.

                Dacă organizez un cheder nou si mai reușesc si sa gresez cablul trapei, va fi perfect. Pana una-alta, sâmbăta plec înapoi la job pentru doua sau trei luni, si voi mai lucra la Benz abia prin Octombrie.


                Dragos

                Comment


                • Ma bucur sa aud asta!

                  Insa cand ai fost la mine te-am intrebat si mi-ai raspuns ca sigurantele sunt OK...si de aia nu mi-am batut capul cu sigurantele!

                  Lasa ca e bine ca va functiona !
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Salutari, Feri !


                    Ma ghidasem dupa principiul care zice ca: "daca arata ca o siguranta buna si miroase ca o siguranta buna, atunci e o siguranta buna". Dar, stim cu totii ca de la un moment dat in viata, ceea ce vezi sau mirosi nu este chiar ceea ce este, si de-aia am luat chestia in mana ca sa fiu sigur.

                    Si cum electricianul a miscat de ea in soclu si nu se intamplase nimic, am luat-o de buna. Dar n-a fost asa, si s-a faramat in mana...

                    Cum totul e bine cand se termina cu bine, consider ca am facut un pas inainte fara sa iau un sut in cur, deci bilantul e pozitiv. Va veni octombrie, va veni chederul nou, voi gresa cumva cablul, poate facem noi reglaje, etc.


                    Dragos

                    Comment


                    • De-ale trapei.

                      Bună seara !


                      Cu vreo două săptămâni în urmă am comandat chederul trapei și patru piese de cauciuc care ajută ca glisarea să se execute smooth. Piesele au sosit după o săptămâna și astăzi le-am recuperat. Câteva imagini mai jos:

                      Etansare trapa.jpg Cod cheder trapa 1.jpg

                      Cod piese ghidaj cauciuc.jpg


                      Pentru că OM601-le meu merge cu pompa de alimentare a unui OM603 și eu vreau să revin la pompa de OM601 (căreia i-am schimbat supapele), am comandat și garnitura dintre ea și pompa de injecție:

                      Garnitura pompa alimentare OM601.jpg


                      Chederul va fi montat in curând, piesele de cauciuc abia la primăvară, când o să mai fac un drum la Zalău...



                      Dragoș

                      Comment


                      • Te stept cu drag ... !
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Salut Dragos!

                          Revin cu o intrebare. Turbina MB-ului meu nu vrea sa "intre" de la inceput, adica de cand pornesc motorul si vreau sa o iau din loc. Abia dupa in timp incep sa o simt. Stii cumva unde sau la ce sa ma uit? Apropo, felicitari pentru tot ce ai facut cu masina si pentru ICE!(cred ca asa-i spune)

                          Comment


                          • Buna dimineata !


                            De uitat tre' sa te uiti doar la femei frumoase, ca sa-ti ramana o imagine placuta pe retina. Legat de turbine pe motoare de masini, sub 2000rpm n-o sa le simti vreodata, ca abia de acolo incep sa faca treaba. Se mai pot manipula ele un pic, dar daca vrei boost de la 650rpm, atunci tre' sa treci la compresor mecanic sa sa jonglezi cu diametrul fuliilor de curea pana obtii rezultatul dorit.

                            Stiu o Toyota construita pentru offroad, ceva cu 2.4D, la care omul a grefat pe motor un blower de Mercedes C200 Kompressor, si a vrut sa aiba boost incepand cu turatia de mers in gol. A construit fulii ca sa obtina 0.4Bar la relanti, iar limita de sus o are la 1.2 Bar, daca-mi amintesc eu corect discutia cu persoana respectiva.



                            Dragos

                            Comment


                            • Mersi pt raspuns Dragos. Ceea ce vroiam eu sa spun e ca nu "functioneaza", adica: ma tarasc cu ea ca si cu una care nu are turbina o buna perioada de timp. Nu stiu sa-ti spun exact fiindca difera. Cateodata merge de cand plec de pe loc dupa care dau un pic de gaz si nu mai merge, alteori merg cu ea un timp mai indelungat dupa care "functioneaza". Nu vreau sa modific nimic deocamdata. Cum de ai atata spatiu intre radiator si motor? Retina e rezolvata. In fiecare zi ramane numa' ce trebe. Lucrez intr-un teatru, toata ziua: cor, solisti, balet...

                              Ti-ai pus plasma la instrumentele de bord? As pune si eu dar nu -mi prea place ziua culoarea aia alba a instrumentelor. Banuiesc ca nu exista alta posibilitate...
                              Last edited by cutaresku; 10-03-2014, 09:23 AM.

                              Comment


                              • Originally posted by cozmaovi View Post
                                Cum de ai atata spatiu intre radiator si motor ?
                                Păi, el e "jmeker" ... nu are difuzor la ventilatoru' ăla a' lui (tot jmeker), d-aia e locu' ăla mare acolo ...
                                Asta, ca să mă bag şi io pe persoană fizică, ca musca-n lapte
                                Last edited by Levi; 10-03-2014, 09:55 AM.
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF