Buna seara !
Feri, iti multumesc ca m-ai primit si ca mi-ai permis sa-ti umplu a doua parte a zilei de sambata cu persoana mea si masina din dotare !
Azi, munca la Benz. In timp ce o persoana lucra pe problema ruginii aparute pe capota, deasupra farului din dreapta si la ambele aripi din stanga, fiind inca racoare in atelier, m-am apucat de schimbat chederele usilor fata. Demontat = opt secunde per usa. Montat inapoi cele noi = 10 de minute la usa din stanga, 30 de minute la cea din dreapta, ca-s dreptaci si mi-a cam venit pe stanga toata treaba...
Dupa o pauza cu Mountain Dew rece, am avut activitati de interior, care, la un moment dat au aratat astfel:
09.jpg
Dupa circa o ora si ceva, care a inclus montat releu si pozat fire pentru ventilatorul electric, buton OEM pentru al in noua consola centrala, fire la voltmetrul proaspat aparut in tripleta de jos, etc., treaba a aratat asa:
10.jpg
Mai cu macro partea de jos:
11.jpg
Si ca bonus, catre sfarsitul zilei, MacAudio si-a facut aparitia via Fan Courier:
08.jpg
Pe partea cu rugina, pe langa Flex si perie de sarma, meseriasul a folosit Kelfos, inclusiv intre table acolo unde a fost cazul. Dupa cristalizare, tabla a ramas dubios de curata, am lasat zonele lucrate sa se uste vreo trei ore, dupa care s-a aplicat chitul de fibra. Maine va urma prelucrarea finala, adica finisarea si vopsitul.
Si da, in lipsa butoanelor corecte, consola centrala are acum doua butoane de avarii si tot doua pentru coborat tetierele spate. Pentru cine intreaba, avariile sunt separate fata si spate, iar comanda de coborare a tetierelor e si ea separata pe stanga si pe dreapta... Asta pana voi gasi un buton de antena si unul de aparut inca patru cilindri si 4000cmc, plus unul cu ceva logo de ventilator pe el (al treilea incepand din stanga).
Dragos
Feri, iti multumesc ca m-ai primit si ca mi-ai permis sa-ti umplu a doua parte a zilei de sambata cu persoana mea si masina din dotare !
Azi, munca la Benz. In timp ce o persoana lucra pe problema ruginii aparute pe capota, deasupra farului din dreapta si la ambele aripi din stanga, fiind inca racoare in atelier, m-am apucat de schimbat chederele usilor fata. Demontat = opt secunde per usa. Montat inapoi cele noi = 10 de minute la usa din stanga, 30 de minute la cea din dreapta, ca-s dreptaci si mi-a cam venit pe stanga toata treaba...
Dupa o pauza cu Mountain Dew rece, am avut activitati de interior, care, la un moment dat au aratat astfel:
09.jpg
Dupa circa o ora si ceva, care a inclus montat releu si pozat fire pentru ventilatorul electric, buton OEM pentru al in noua consola centrala, fire la voltmetrul proaspat aparut in tripleta de jos, etc., treaba a aratat asa:
10.jpg
Mai cu macro partea de jos:
11.jpg
Si ca bonus, catre sfarsitul zilei, MacAudio si-a facut aparitia via Fan Courier:
08.jpg
Pe partea cu rugina, pe langa Flex si perie de sarma, meseriasul a folosit Kelfos, inclusiv intre table acolo unde a fost cazul. Dupa cristalizare, tabla a ramas dubios de curata, am lasat zonele lucrate sa se uste vreo trei ore, dupa care s-a aplicat chitul de fibra. Maine va urma prelucrarea finala, adica finisarea si vopsitul.
Si da, in lipsa butoanelor corecte, consola centrala are acum doua butoane de avarii si tot doua pentru coborat tetierele spate. Pentru cine intreaba, avariile sunt separate fata si spate, iar comanda de coborare a tetierelor e si ea separata pe stanga si pe dreapta... Asta pana voi gasi un buton de antena si unul de aparut inca patru cilindri si 4000cmc, plus unul cu ceva logo de ventilator pe el (al treilea incepand din stanga).
Dragos
Comment