If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
tehnic w116
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
radiatorul are o supapa pe teava de tur a uleiului, codul: 116 187 01963 / 116187 0494. La ce foloseste ?
Ambele coduri dau ”oil pump” sau "öl pumpe", iar aici http://www.german-spob.de/start.php?...9&language=eng zice ”Oil Pump - To Oilfilter Housing”, adică ar duce la carcasa filtrului de ulei. Nu știu ce pompă poate fi, din moment ce nu are nici fire electrice, nici altceva care să indice că se angrenează ceva în carcasa piesei ...
Nu am reusit sa desfac furtunul aferent supapei, partea care tine in radiator.
Daca nu folosesc supapa, leg direct conducta metalica care vine de la filtru de ulei- daca desfac piulita buclucasa .
Nu am reusit sa desfac furtunul aferent supapei, partea care tine in radiator.
Încearcă în felul următor (dar şi în acest caz, cu simţul răspunderii !):
Încălzeşte cu o lampă de gaz piuliţa până devine fierbinte (probabil are şi o garnitură de cauciuc acolo, care se va distruge, dar asta e victimă colaterală). Pune cheia pe piuliţă, iar cu cealaltă mână pune pe radiator (în jurul piuliţei, dar fără să atingi piuliţa/olandeza) o cârpă înmuiată în apă rece. Acum încearcă (şi aici vine simţul răspunderii !) să desfaci olandeza.
Fenomenul: prin încălzirea pieselor, acestea se dilată. În momentul în care pui cârpa rece, partea fixă (adică ştuţul radiatorului) se contractă instantaneu, iar olandeza rămâne dilatată. Astfel s-ar putea să-şi dea drumul. E vorba de câteva secunde, dar ajunge s-o porneşti, dup-aia e joacă de copil. Nu funcţionează 100% în toate cazurile, dar merită încercat. Atenţie mare însă la un aspect: dacă ştuţul nu face corp comun cu radiatorul, ci este alămit sau cositorit, rişti să-l dezlipeşti la încălzire !!!, dar nu cred că e cazul în speţă, cel puţin în poză se vede că ar fi dintr-o bucată ...
Prin metoda asta am scos rulmeţi de pe axe, sau capete de armătură din baterii de lavoare.
Daca nu voi folosi "supapa", actionez cu flacara cum ai zis.
Daca tot am platit -o, poate o folosesc, ca am vazut ca trece uleiul prin ea direct, ca printr-o teava - adica are acelasi diametru la intrare/iesire /mijloc.
Aici am sa va intreb care unde vine, cu ce umplu gaurile/locurile ramase dupa ce am pus piesele de la puzzle.
1.In teava cu cot incercuita ce vine montat?(poza 1)
2. Din baia de ulei iese un stut de teava -banuiesc ca e epuratorul.Unde se infinge capatul de sus?(poza 2)
Stiu ca ai rezolvat problema, dar am mai gazit o poza unde se poate observa traseul furtunului...(postez ca sa ramana in arhiva)...
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Am primit radiatorul de ulei original, se pupa cu radiatorul de apa, DAR are o supapa "in plus" pe teava de tur a uleiului.
Teava aia pare a fi cea care vine in parte de jos, adica returul. Nu ca ar fi vreo problema, daca isi face treaba. Dar asa cum e acum sigur nu iti ajunge pana la filtrul de ulei, trebuie a o lungesti cumva.
trece uleiul prin ea direct, ca printr-o teava - adica are acelasi diametru la intrare/iesire /mijloc.
Stai că aici m-ai pierdut ... și am devenit curios în același timp : ce rol are piesa asta ?? Are același diametru cap-coadă, da' se și vede prin ea ? Dacă DA, atunci chiar nu mai înțeleg nimic ... dacă e supapă de sens, ar trebui să se blocheze (sau o face dacă sufli prin ea dintr-o direcție ?); pompă - cum am găsit eu pe net că scria despre dânsa - nu e ... Ce e, Dom'le ???
Pana sa primesc radiatorul de ulei, totul era clar in mintea mea=poze.
cand am primit si supapa, s-a cam dereglat imaginea.
Cum spuneam , diametrul este acelasi la intrare /iesire, DAR la mijloc face corp comun cu umflatura - adica se plimba uleiul prin corpul "supapei".
Da, acolo se potriveste.Noroc ca ai mufele complete, eu aveam juma de mufe.
Tot de acolo ar trebui sa mai ai un fir cu papuc care duce la termostatul electric prin care trece apa la carburator- sau tragi de la plusul unei mufe.
Noroc ca ai mufele complete, eu aveam juma de mufe.
Trebuia să iei şi instalaţia electrică de pe aia de pe care ai luat motorul. Să ştii că merita "investiţia". Eu am fost nevoit să iau o instalaţie completă de W126 când a luat foc Lordu' (bbrrrr, şi acum mă trec fiorii când mă gândesc la ziua aia), ca să putem reface traseele arse. Noroc că am găsit atunci la dezmembrări (aia de pe care am luat-o, a trecut în nefiinţă de atunci), şi la intervenţiile ulterioare (proiectoare ceaţă de SEC, montat butoane suplimentare, etc) am tot luat mufe din ce a mai rămas pe cabluri, astfel nu am improvizaţii cu legături izolate cu scotch.
Mai am un prieten care a avut o cobra lunga gen Pulmann.A pus un radio la ea - dupa ce terminase de echipat si vopsit - si a luat foc de la fire neizolate.
Eu aveam pe masina firele, le-am izolat papucii, DAR acum cred ca ai dreptate sa pun papucii originali- avand in vedere ca firele sunt langa carburator/benzina.
Sa vad la Focsani daca mai are firele respective/ mufele.
Deci eu am mufele astea doar ca cineva a scurtat firele, si le-a legat inapoi unde trebuie.
In schimb a taiat cu totul firul care merge la rezervorul de lichid de frana.
Mai am un prieten care a avut o cobra lunga gen Pulmann.A pus un radio la ea - dupa ce terminase de echipat si vopsit - si a luat foc de la fire neizolate.
Una albã, revopsitã și scoasã la vânzare acum vreo 2 luni ? Nu gãsesc pozele, dar știu cã era într-o curte mare, cu încã câteva MB-uri ...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment