Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

care din cele 2 uleiuri il recomandati sau care este cel potrivit si de ce?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    trage si consuma si mai este si automat....dar una peste alta merita daca ai de munca cu ea.
    si eu am trecut pe aral la ford si sper cat de curand si la mercedes..

    Comment


    • #47
      Daca tot se discuta despre ulei aici vin si eu sa ridic o mare problema pentru mine legata de tipul si calitatea uleiului aflat in comertul nostru socialist.Am observat asta si pe vechea masina si pe cea actuala.Am trecut de la Mobil la Aral si acum la Castrol.
      Deci, schimb uleiul ,fac o cursa de 5-6000 de km si cand vin ,am uleiul la nivel plus ca e limpede nu negru taciune.La a doua cursa,sau mai exact pe la 7-10000 de km,uleiul se arde atat de rau incat zici ca e vaselina topita pe joja si trebuie completat uneori aproape 1 litru !!!De 2 ori era sa fac stop cardiac ca sa aprins becul la ulei in mers pe autostrada si pana am oprit sa constat ca e nivelul scazut ma trecura toate transpiratiile !!Sa mergi cu el 15000 sau cum mai spun unii 20000 km,cred ca e crima curata...
      Intrebarea mea e,daca motorul ar consuma ulei de ce nu o face si pana la 5000 de km????
      Singura mea explicatie este doar ca uleiul,indiferent de marca este atat de prost incat nu rezista mai mult de 7-10000 de km !!!Si atunci cum ramane cu revizia la 15000 de km???Eu am disperat magazinele si mecanicii cu schimbul la 2 saptamani....
      Urmatorul schimb, cred ca o sa iau ulei de afara,cei drept la alte preturi dar alta solutie nu vad.Pai daca la noi uleiul e 85-100 lei Aral,125 Castrol,100 Mobil la bidon de 4 litri iar in Germania la ATU,Castrolul e 45 de euro,la Auto 5 in Belgia Castrol 52 euro,Mobil 40 euro eu cred ca asta e explicatia...Pai daca uleiul asta se fabrica la ei in tara si paradoxal acolo e dublu pretul fata de la noi,nu e clar ca cel de aici e ori contrafacut ori de proasta calitate daca ajunge la pretu asta???
      Exemplu:litru de Aral la magazin e 20-25 de lei,producatorul vinde uleiul distribuitorului cu un pret,acesta pune adaos si vinde magazinului care pune adaos si vinde cumparatorului final.Intrebare de baraj:cat e pretu uleiului la producator?????10-15 lei????????Ce calitate poate sa fie la acest pret??????Daramite la bidoane de 60 de litri unde e si mai ieftin????Pai ce curge uleiul din copac si doar trebuie imbuteliat de e asa de ieftin????Ori cineva a descoperit ce e mai profitabil sa vinzi masini si piese decat ulei de calitate????
      Asa ca, urmatoare cursa ma duc frumos si dau 80 de euro pe 10 litri de ulei,Mobil, cei drept dublu la pret fata de aici dar sper sa vad alte rezultate.Sunt curios sa mai aud si alte pareri despre cum se comporta la voi uleiul.Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #48
        Pana acum am folosit Mobil 1 10W40. Recent am cumparat si trec pe Castrol Magnatec, sa vad cum se compara. Schimbul il fac cam intre 15-20mii km.
        La consumul de ulei, vin si sustin cele afirmate de Cristi. Si la mine, pana in 5-7mii km, nu se simtea consumul de ulei sau era foarte mic, dar mai departe, tot adaugam 200-300ml. Cam 1l consum intre schimburi.

        S-a intamplat, indiferent de scuza sau motiv, un schimb sa-l fac pe la 30mii km. Diferenta am simtit-o imediat, motorul parca mergea mai finut, fara zgomotul metalic dinainte...avea alta viata.

        Poate intre uleiul de pe piata romaneasca si cea de afara, exista diferente....cea mai buna solutie cred ca e schimbul la aprox 10mii, cum am mai citit si pe alte forumuri.

        Comment


        • #49
          La OM611-ele meu am observat ca singurul ulei papat este Castrol. Mobil pastreaza nivelul, motorul este mai silentios.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #50
            15-20000 schimbul??!!??As vrea si eu asta dar sincer nu am curajul.....mai ales cand vad cat de negru e uleiul...Eu cu actuala am prins cel mai mult 13200km cu Mobil si 7500 km cu Aral.Acum am in motor Castrol,am 6200 de km dar deocamdata nu am gasit de 2 zile de cand am venit nici un loc drept sa parchez masina ca sa pot vedea cum e nivelul.De negru parca nu e asa urat dar vreau sa vad si nivelul.Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #51
              Eu folosesc MOTUL 6100 Synergie+ 10W40.Schimbul il fac la 10000 mii km.Uleiul este fabricat in franta.Consumul de ulei a fost 1 litru la 10000 km.

              Comment


              • #52
                "Babuta" mea care tocmai a implinit 300 k km pe bord,din care 194 k sunt facuti de mine,merge din prima zi la mine cu Mobil Delvac 10w40,luat vrac din butoi de 200 L.

                Schimbul il fac la 15.000 km,pun ulei pana la maxim,nu completez deloc,si scade pana aproape de minim in acesti km.
                Adevarul este ca nu merg turat in regim de croaziera,cand schimba cutia mea automata,duce motorul pana in 3000-3200,dar la regim de croaziera il tin in 2200,batraneste....

                Comment


                • #53
                  Atentie pentru cine isi face revizia la atp exodus oradea.Ei baga ulei 10 w40 ademenind cu preturile mici dar ei nu calculeaza ca masinile din 2007 in sus au filtru de particule si uita ca calculatorul calculeaza ca ar merge vreo 20 k (bine, ca in bord scrie 30 k dar se regleaza in functie de cum folosesti motorul)
                  Plus ca sunt niste neprofesionisti mie imi bate bara stabilizatoare si ei zic ca este caseta de directie...
                  Normal in motoarele common rail cu dpf cel mai indicat ulei este 5w30 full sintetic.Daca gresesc sa ma corecteze cineva.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by sandu View Post
                    Eu am un sprinter 315 din 2008 si am folosit mobil esp formula 1 5w-30, dar acum un an am scos filtru de particule si am trecut la mobil 5w-40.
                    Momentan masina sta pe dreapta pt ca mi-a aruncat o biela prin bloc.Masina are 380.000km.
                    M-am gandit ca sa deschid un topic pe tema aceasta ,si anume ca oameni cu motorul de 2.2 din 2007 in sus sa isi desfaca baia de ulei si sa-si stranga suruburile la bilele si la vibrochen .45 Nm LA 90grade vibrochen si 25 Nmla 90 grade biela asa cere producatorul dar eu as strange mai tare.

                    Comment


                    • #55
                      Nu prea am inteles ce vrei sa zici , adica mercedes recomanda sa mai strangem suruburile la vibrochen sau ce ???

                      Comment


                      • #56
                        @ionut1410:Se refera la specificatii ca le recomanda producatorul,45nM la 90 grade etc, nu la operatiune in sine.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by cruiser View Post
                          "Babuta" mea care tocmai a implinit 300 k km pe bord,din care 194 k sunt facuti de mine,merge din prima zi la mine cu Mobil Delvac 10w40,luat vrac din butoi de 200 L.

                          Schimbul il fac la 15.000 km,pun ulei pana la maxim,nu completez deloc,si scade pana aproape de minim in acesti km.
                          Adevarul este ca nu merg turat in regim de croaziera,cand schimba cutia mea automata,duce motorul pana in 3000-3200,dar la regim de croaziera il tin in 2200,batraneste....
                          Vreau si eu la 15000 km !!!Dar, cred ca depinde mult si de regimul de exploatare al motorului si aici nu ma refer la turatii,unde si eu stau foarte jos 2000-2200, ci la timpul de exploatare.Pus sa mearga 2-300 de km pe zi cu diferite opriri e una si pus sa mearga 2300-2500 km, 36-48 de ore continuu in regim de autostrada cu 100 km/h, nu cred ca rezista uleiul motiv pentru care se arde si se consuma.
                          De ce zic asta,cu ceva timp in urma aveam un Golf de 1,4 benzina cu care faceam drumuri in Germania si de fiecare data dupa o cursa de 30 de ore si 2000 de km de autostrada e aprindea in bord un bec galben care te avertiza ca ori uleiul nu e la nivel ori nu mai este bun.La nivel era,ca verificam, deci nu mai avea vascozitate!!!Dupa ce veneam in Romania si mergeam in regim de oras puteam sa mai merg mult si bine si nu se aprindea,dar totusi schimbam uleiul.Ultima data, am schimbat uleiul,Aral si am plecat in Germania,iar la Viena, dupa 970 de km, surpriza, se aprinde becul !!!!Oare de ce, ca la nivel era si avea doar 1000 de km parcursi????Clar,de bun ce era !!!!Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by ionut1410 View Post
                            Nu prea am inteles ce vrei sa zici , adica mercedes recomanda sa mai strangem suruburile la vibrochen sau ce ???
                            Mercedesul recomada sa schimbi motorul daca se strica ceva ,eu ziceam ca preventiv e bine sa stragi suruburile alea pt ca este o certitudine ca se rup din ce in ce la mai multe masini cel mai probabil ca nu sunt suficient de stranse din fabrica.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                              Vreau si eu la 15000 km !!!Dar, cred ca depinde mult si de regimul de exploatare al motorului si aici nu ma refer la turatii,unde si eu stau foarte jos 2000-2200, ci la timpul de exploatare.Pus sa mearga 2-300 de km pe zi cu diferite opriri e una si pus sa mearga 2300-2500 km, 36-48 de ore continuu in regim de autostrada cu 100 km/h, nu cred ca rezista uleiul motiv pentru care se arde si se consuma.
                              Probabil...aproape sigur ...ca si asta e o cauza !

                              Comment


                              • #60
                                Comparatie intre diferite tipuri si marci de ulei , ok.

                                Mi-am adus aminte si am gasit un reportaj, cu un test stiintific intre ulei folosit si ulei nou.

                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                                E vorba de emisiunea britanica Fifth Gear, reportajul incepe de la min 25. Pe scurt, se analizeaza in laborator, diferentele dintre uleiul folosit de un Golf R32, V6 benzina ( la care cred eu ca arderea e mult mai "curata" decat la diesel), si cel nou, bineintele fara marci, sau tip de ulei.
                                1. Pierderea proprietatilor de lubrifiere
                                2. Aparitia unor fragmente minuscule de "pilitura de fier" si cupru in uleiul folosit
                                3. Pierderea din performantele motorului.
                                Repet...pe o motorizare benzina.
                                Poate ca ar trebui sa dea la multi de gandit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF