Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare W116 280SE din '78

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Deja se schimba povestea cu volanul corect.
    Attached Files

    Comment


    • #92
      cam asa arata masina azi. am mai legat cateva furtune pe la motor, am pus barele inapoi, singurul loc unde nu imi place e in dreapta spate, dar vorba aia, mulți văd, puțini observă. acuma in poze văd ce rău stă tapițeria pe plafon, mai e de lucru si acolo. de fiecare dată când văd firele alea încâlcite peste tot mă strânge în spate.
      Attached Files

      Comment


      • #93
        Ooo, nu mai e mult , sunt convins ca finalul va fi satisfacator! Tapiterie pe tavan/plafon l-ai intins bine?
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #94
          Originally posted by mer_se280 View Post
          Ooo, nu mai e mult , sunt convins ca finalul va fi satisfacator! Tapiterie pe tavan/plafon l-ai intins bine?
          Noaptea arata bine trebuie intins mai bine, mai ales pe langa trapa. acolo imi e greu sa lucrez ca trebuie sa inchid/deschid din portbagaj iar idiotii mi-au rupt varful la cheita. M bate gandul sa caut o trapa completa si functionala de pe un w123, si daca asta tot face figuri fac un compromis si o trec pe manual.

          Comment


          • #95
            Am trapa buna de 116 (electrica desigur) , care functiona fara probleme de pe aceeasi masina de pe care ti-am dat aripile.

            Masina asta cred ca e una din cele mai norocoase pe care le-am vazut ...

            Comment


            • #96
              Am mai vrut să te întreb, dar tot am uitat: că tot a fost desfăcută maşina bucăţele-bucăţele, nu te-ai gândit să-i pui ştergătoare la faruri ? Ştiu că vrei s-o treci pe Retro, de aceea nu te întreb de AC, dar ştergătoarele de faruri nu cred că erau un impediment la Retro ...
              Stimă !
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #97
                Te apropii de stadiul final... etapa de etapa.

                In tevile incercuite mai vine vreun plastic, ceva sau ramane asa ?
                Attached Files

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Levi View Post
                  nu te-ai gândit sã-i pui ºtergãtoare la faruri ? ªtiu cã vrei s-o treci pe Retro, de aceea nu te întreb de AC, dar ºtergãtoarele de faruri nu cred cã erau un impediment la Retro ...
                  Stimã !
                  M-am gândit inițial sa ii pun geamuri electrice, si AC, si stergatoare la faruri, dar am renunțat pentru a nu complica si mai tare partea electricã, care oricum e varza.

                  Originally posted by altho View Post
                  In tevile incercuite mai vine vreun plastic, ceva sau ramane asa ?
                  Asa erau si cand le-am dat jos, deci daca mai vine ceva înseamnã ca lipsea de la început.

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Levi View Post
                    Am mai vrut sã te întreb, dar tot am uitat: cã tot a fost desfãcutã maºina bucãþele-bucãþele, nu te-ai gândit sã-i pui ºtergãtoare la faruri ? ªtiu cã vrei s-o treci pe Retro, de aceea nu te întreb de AC, dar ºtergãtoarele de faruri nu cred cã erau un impediment la Retro ...
                    Stimã !

                    Tin sa cred ca nu ar afecta un AC sa-si ia atestatul Retro...mai ales daca e vorba de piese OEM, la care transplantul sa fie ca la carte, fara improvizatii!!!


                    Eu as fi pus...


                    @ Andrei_dent...in legatura cu partea electrica...nu ai ce complici, sa nu crezi ca instalatia pentru clima este ''mare''. Daca reuseti sa gasesti o masina cu AC intact...atunci e floare la ureche!



                    Stima
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Adevarat, nu e mare inginerie, dar:
                      -masina donatoare era tocmai la Focsani
                      -motorul era dat jos, deci piesele din compartimentul motor veneau "in sacosa" si am zis ca nu mai iau in viata mea chestii de genul asta
                      -pretul era mult prea mare. Prefer sa fac altceva cu banii.
                      Deci ce rost avea sa ma complic ?

                      Comment


                      • M-am jucat azi in pic cu carburatorul. Mi-am propus ca pana la vara sa o scot la plimbare. Am pus si un scaun care il aveam prin garaj sa o pot deplasa pe roti pana la mecanic.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Se tot intreba nevasta-mea azi unde au disparut toate carligele de rufe.
                          Am incercat sa fac si un suport pentru stingator dar nu prea a iesit.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Cu ce ai lipit tapiteria pe stalpul B? Din cate stiu suportul pentru stingator se poate comanda...binenteles doar pe OEM. Eventual ar fi bun un suport pentru sablon dupa care ai utea confectiona una cat de cat identica!

                            Fa cateva poze cu stingator din mai mule unghiuri!


                            Am vazut ca tapiteria are cateva pete. Ai incercat sa-l cureti cu ceva?


                            Stima
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Suportul la stingator l-am facut din ce am gasit pe acasa. Trebuie sa ii mut mai apropare de scaun. Scaunele nu le-am curtat deloc, ca oricum le tin in pod si tot se umplu de praf dar a si fost urat afara sa zici ca le curat si le las la uscat. Va veni si randul lor.
                              tapiteria de pe stalp am lipit cu adeziv Moment. Problema e ca de la adeziv s-a umflat vinilinul si arata foarte urat. Si nici nu s-a mai intins dupa ce s-au uscat, bine ca nu se vade. dupa aia am intins bine si am lipit doar pe interior, de aia am pus toate carligele alea.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Originally posted by andrei_dent View Post
                                Suportul la stingator l-am facut din ce am gasit pe acasa.
                                N-ai făcut bine. De fapt, nu trebuia să faci nimic, decât să prinzi suportul direct pe scaun cu 2 șuruburi de tablă, eventual să dai 2 găuri în acest scop, în cazul în care acestea nu există deja. Vezi poza de mai jos și mai vezi și aici http://www.clubmercedes.ro/w201-spor...-t29205p2.html , posturile #28-33.
                                Baftă !
                                Attached Files
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF