Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinterul meu, din rugina la masina :))

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dupa 2 saptamani de servici si iar servici la domnu` Sprinter vin si eu cu cateva foto cu ce am mai realizat nu e mult dar e un pas inainte. Merge greu pentru ca vreau as iasa bine.
    In interior il capitonez cu izopren de 5mm dupa care vine vata minerala si dupa aia panoul sper sa-i ia din sunetul de ''gol''.
    Halogenele, pot sa spun ca sunt multumit de ele deabia astept sa ma intalnesc in trafic cu baiatii care merg cu halogenele aprinse degeaba sa le fac o mica raza ))).
    In legatura cu inmatriculatu` la autoutilitara e undeva la 800 roni taxa, iar pe bg as mai putea circula dar nu mai am asigurare. Intrebarea e: daca imi fac asigurare in vederea inmatricularii pot circula cu nr. bg? asta ca sa nu mai scot nr. rosii sa le bag bani degeaba.
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Am uitat 2 foto :P, bara fata e pusa provizoriu.
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Arata foarte bine vopseaua...de o s-o vad si eu pe a mea asa....

        Referitor la capitonatul dubei. Eu am polistiren de 4 si 5cm peste tot, inclusiv podea si tavan. A fost cam chinuitor sculptatul lui in bucatele si asezarea perfect, plus o gramada de spuma in locurile mai greu accesibile, dar a iesit o treaba super. Apoi osb de 8mm...depinde ce vrei sa cari...dar eu zic ca e sfant. Si am vazut multe dube capitonate. Mai e o smecherie cu tabla de aluminiu striata, dar e prea scumpa.
        Scapi de orice zgomot....nu se mai aud decat cauciucurile. Diferenta este enorma in bine.Nici nu zici ca mergi cu duba....asa ca merita timpul si investitia.
        Cu Bulgaria...e cu dus si intors, cred e cam aceiasi cheltuiala cu inmatriculatul la o duba. Si scapi de griji, e pe numele tau....si nu mai stau polistii sa te opreasca mereu, ca nu stiu ce...
        Spor la treaba!

        Comment


        • #34
          Omul cu Sobolani - Razna E.P. 1999https://music.apple.com/us/album/razna-ep/1572548504?uo=4


          da' eu sunt fericit cu tractorul meu,
          c-am unde sa m-ascund cand m-apuc sa beu,
          iarna, vara, toamna el este al meu,
          i-am pus pneuri noi sï capace de bemveu
          )))))))))))))))))))

          Acum pe bune chiar sunt fericit, astazi am legat halogenele pe 2 relee si sigurante inainte de ele, am montat bara fata definitiv si multe alte chitibusuri care iti mananca o gramada de timp.

          Comment


          • #35
            juice_2407 dar cu ce ai lipit polistirenul de tabla, sau l-ai lasat asa, eu ma gandeam la vata minerala de aia la bax ca polistirenul, dar aici intervine financiarul ca e mai scumpa vata ca polistirenul ).

            Comment


            • #36
              E un adeziv specil pt polistiren, si culmea cu un pistol special, mai scump decat adezivul )

              Da, vata minerala la bax e cam scumpa, de ce nu din aia la sul? Ai avantajul ca se lipeste direct. Eu am pus polistiren, am crezut ca v-a izola mai bine. Si chiar izoleaza termic si fonic, nu mai vorbesc...zici ca mergi cu turism, nu se mai aude nimic in spate.
              Eu am pus polistiren de 5cm, iar la tavan de 4cm, ca sa vin perfect, atat au grosime si grinzile. La podea Tego, si pe pereti osb. La tavan am pus niste lambriuri din mdf, am zis mai usoare si aspect mai frumos....dar nu rezista prea bine in timp.

              Comment


              • #37
                Originally posted by juice_2407 View Post
                polistiren de 5cm, la tavan de 4cm, la podea Tego, pe pereti OSB, la tavan lambriuri din MDF
                Toate astea câte kile ți-au furat din sarcina utilă ?
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #38
                  Sincer...la un moment aveam problema asta. Polistirenul e usor, tego la fel....osb e cel mai greu, fiind si de 10mm. Cred ca 50-70kg...ceva de genul asta. Si o spun, pt ca la o incarcare am cantarit masina inainte si dupa. Goala avea pana in 2200kg, si tin foarte bine minte asta, ca m-a surprins si pe mine. Rezervolul era gol...am impresia cu jantele de aliaj, care sunt mai usoare...etc..

                  Oricum ar fi merita! Fonic..e foarte mare diferenta, iar diferenta de temperatura e cam de +/- 10 grade, testata si verificata.

                  P.S. Sarcina utila, kg legal vorbim la extern....in Romanica orice e posibil

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by juice_2407 View Post
                    kg legal vorbim la extern ... in Romanica orice e posibil
                    Da, normal. Eu am întrebat din curiozitate.
                    Drumuri bune !
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #40
                      "Fericitilor" !!!!! Eu as fi in stare sa mai las cate o usa doua acasa ca sa fie masina mai usoara sa iasa bine la Wels, daramite sa mai izolez duba....Sincer as vrea si imi dau seama cate avantaje aduce,izolare,liniste,temperatura, dar austriacul......nu si nu !!! Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #41
                        15 kg +- nu cred ca afecteaza asa de tare, depinde de multe aici, am sa selectez niste clienti mai suplii si nu o sa se cunoasca ,bara cu halogene are vreo 6 kg si izolatia cat mai poate sa cantareasca? Nu e asa negru cum pare.

                        Comment


                        • #42
                          La cum are colegul duba izolata cred ca vb de 50-70 de kg,daca mai pui ca pleci cu geanta de schimburi dupa tine,mancare si baxul de apa de baut, plus 5-10 litri apa pentru spalat si "intretinere", sa nu mai zic de chingile de la masina,trusa de scule si alte maruntisuri si te intorci de fiecare data,cel putin eu, cu dero,bere si alte...maruntisuri, ajungi sa intelegi ca fiecare kg castigat conteaza si ca vorbim de 100-150 de kg in plus si nu de 15-20 kg.Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #43
                            Eu ma refeream strict la izolatie fara panouri si altele, oricum panourile le pun cele originale care nu sunt grele de speriat, panoul despartitor in schimb este foarte greu. Dar deodata pana la cantare eu mai am cale lunga ). Trebuie sa-i schimb cablu de frana de mana si sa fac sa tina frana dar pana nu desfac nu stiu ce e acolo sper sa nu ma ingrozesc, mai am si bancheta spate de montat care nu e originala ca de una originala second costa foarte mult, si maruntisuri si detalii care te rup in 2-a de timp si bani ).

                            Comment


                            • #44
                              Nu am mai postat de mult dar am avut treaba de bibileala, curatenie, stopuri, frana pe spate aici da subiect interesant pe stanga era anulata frana am schimbat etreierul si totul e normal, iar la frana de mana am schimbat cablurile si ferodourile am pus noi, pe partea dreapta nu mai avea nimic pur si simplu era gol la ferodouri, dezmembrarile m-au ajutat chiar daca nu sunt fan. Maine niste foto daca termin si panoul despartitor.

                              Comment


                              • #45
                                Pustoaicele de liceu nu se prea uita la a class....fie el si Brabus ca oricum nu stiu ele ce e aia. Si mie imi place cum arata masina, are si dotari de bun simt.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF