Va salut!
Am un w201 an fabricatie 92, motor 1997 cmc diesel.
In ultima vreme tot aveam probleme cu oprirea motorului, uneori dura si 5-10 s pana se oprea.
Asa ca ieri am luat la rand toate furtunele de la pompa de vacuum si am gasit doua care erau iesite de la loc, le-am pus inapoi, iar dupa care am facut un test de pornire oprire motor, totul ok. Avand de mers in oras am pornit mai tarziu motorul si am observat ca a crescut turatia pe relantiu, am scos un furtun de la vacuum ce duce la farul dreapta si am observat ca a scazut turatia motorului.
Pompa de vacuum are treaba si cu relantivul?
Cum sa reglez relantivul?
Am un w201 an fabricatie 92, motor 1997 cmc diesel.
In ultima vreme tot aveam probleme cu oprirea motorului, uneori dura si 5-10 s pana se oprea.
Asa ca ieri am luat la rand toate furtunele de la pompa de vacuum si am gasit doua care erau iesite de la loc, le-am pus inapoi, iar dupa care am facut un test de pornire oprire motor, totul ok. Avand de mers in oras am pornit mai tarziu motorul si am observat ca a crescut turatia pe relantiu, am scos un furtun de la vacuum ce duce la farul dreapta si am observat ca a scazut turatia motorului.
Pompa de vacuum are treaba si cu relantivul?
Cum sa reglez relantivul?
Comment