Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Relantiu mare 190 2.0D 75 cp

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relantiu mare 190 2.0D 75 cp

    Va salut!
    Am un w201 an fabricatie 92, motor 1997 cmc diesel.
    In ultima vreme tot aveam probleme cu oprirea motorului, uneori dura si 5-10 s pana se oprea.
    Asa ca ieri am luat la rand toate furtunele de la pompa de vacuum si am gasit doua care erau iesite de la loc, le-am pus inapoi, iar dupa care am facut un test de pornire oprire motor, totul ok. Avand de mers in oras am pornit mai tarziu motorul si am observat ca a crescut turatia pe relantiu, am scos un furtun de la vacuum ce duce la farul dreapta si am observat ca a scazut turatia motorului.
    Pompa de vacuum are treaba si cu relantivul?
    Cum sa reglez relantivul?

  • #2
    Ai fi mai exact daca ai putea preciza cat era inainte si care e turatia actuala la relanti ca sa aflam daca ceva nu e ok! Doar ca cel mai probabil nu ai turometru! Este posibil ca abia acum sa ai relantiul ok! Oricum eu l-am reglat "romaneste" din cap la cablul de acceleratie partea dinspre motor! Are un arculet ceva pe care il mai intinzi sau strangi!(nu e vorba de masina din stanga)

    Comment


    • #3
      Asta e ca nu stiu cat era inainte turatia pe relanti, 2.0 D nu are turometru.
      L-am reglat de la "arculet" e pus pe minim.
      Ce e drept ca pana sa rezolv problema cu furtunele de la vacuum trebuia sa il ajut cam 5 s din acceleratie sa nu moara motorul, la rece, la prima pornire.
      Last edited by adi_drakedej; 03-17-2014, 20:13 PM.

      Comment


      • #4
        Nu stiu sa-ti spun cum se poate masura relantiul si nici care e valoarea corecta dar cu siguranta un relanti ceva mai mic e mai rau decat unul putin peste! Eu personal l-as regla "dupa ureche" daca tot te-ai bagat deja la arculet! Cat despre pornirea la rece e clar ca nu ar trebui ajutat si ca abia acum functioneaza corect! Cat e motorul rece are soc automat si daca ai rabdare sa se incalzeasca putin(asa cum e si normal) ai sa sesizezi momentul in care acesta se dezactiveaza si relantiul va scadea asa cum e normal sa fie! Eu sustin ca abia acum functioneaza corect si ar trebui sa il faci cum era inainte de a umbla la el!

        Comment


        • #5
          Buna seara.Din cele descrise de tine sigur ai inversat ceva furtune la vacum.Relantiu la tipul tau de motor se regleaza vacumatic,cit si oprirea motorului se face tot vacumatic.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Ceau,

            Vezi ca ai un `senzor`vacumatic pe chiuloasa in care intra si iasa un furtun de vacum, daca acel senzor ramane tot pe deschis relantiul ramane tot mare, sau daca ramane tot timpul inchis relantiul este tot mic, itzi spun din propria experienta, scoate furtunul de vacum (de la far daca zici ca l-ai mai scos) si cu motorul rece si furtunul scos regleaza relantiul sa nu moara motorul, nu are voie sa moara motorul la rece cu furtunul scos, evident ca un motor bun diesel la rece fara soc trebuie sa functioneze normal fara balbaieli,

            problema la tine tine de vacumuri, in cel mai fericit caz

            Senzorul este 128a din desenul de mai sus, dar este foarte scump pentru o prostie cu o placuta in el termocontractanta,
            Last edited by entty; 03-18-2014, 14:39 PM.

            Comment


            • #7
              Salut!
              Din cate am citit prin diferite manuale de Mercedes, un relanti prea mare poate duce la uzura prematura a ambreiajului.
              In alta ordine de idei, eu am reglat relantiul asa: cu motorul cald am destrans piulita de la capsula din spatele pompei de injectie (reperul 40 din pdf-ul de mai sus, piulita e de 19, parca) dupa care cu motorul pornit am invartit de capsula pana cand relantiul a ajuns in jur de 700 ture/minut. Pe urma cu motorul rece, dupa ce ai refacut traseul corect de vacuum de la pompa de vacuum la senzor pe chiuloasa la capsula din spatele pompei de injectie, ar trebui sa ai in jur de 800-850 de ture/minut, relantiul. Pentru turometru poti sa te orientezi la cineva care are un turometru portabil cu laser sau asemanator. Eu am verificat reglajele la statia itp din orasul meu. Cu o cafa la responsabilul atelierului, mi-a dat voie sa folosesc turometrul lor. Mai apoi am adaptat un turometru (doar ´motorasul´ de la un golf 2 td, care s-a potrivit la fix si la suruburi. Placuta a trebuit reasezata sa intre sub cadran. Un plus, un minus si semnal de la alternatorul masinii ( scos un fir de pe o infasurare a statorului, inainte de puntea redresoare) mers din nou cu cafa aferenta la atelierul cu itp-ul si reglat turometrul de pe masina cu turometrul atelierului.
              Spor la kitzibusarit!

              Comment


              • #8
                Daca cumva ai drum in weekend pe la Bistrita, cauta-ma si ne uitam un pic ce putem face cu relantiul. Am chiar si turometru pentru 2.0D
                Mercedes W124 200D - ex
                Mercedes C124 CE200 - ex
                Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
                Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
                Mercedes C124 300CD - daily driven
                Mercedes C124 300CE 12v
                Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
                Mercedes S124 250TDT
                Mercedes W210 E200 16v
                Mercedes W906 2.2 CDI

                Comment


                • #9
                  Va salut!
                  Am verificat si reverificat furtunele de la vacuum dupa schita postata de colegul "valdo" si sunt puse corect.Se pare ca problema e acel senzor vacuumatic de pe chiuloasa deoarece si la rece si la cald motorul are aceasi turatie.
                  Am sa incerc "smecheria" descrisa de colegu "adicucu" daca nu tine gasim un alt senzor.
                  Multumesc domnilor!
                  Orice sfat e in continuare binevenit!

                  Comment


                  • #10
                    Salut!
                    Incearca si da jos senzorul ,ala cu tzatze de vacum, de pe chiloasa si incearca sa-l cureti cu ceva spray de curatat franele sau de curatat contacte electrice sau in cel mai rau caz cu un spray wd-40. Nu folosi spray de curatat egr sau clapete de acceleratie ptr ca alea contin un diluant puternic si poate strici vreo garnitura ceva prin senzor. Daca pompa de vacuum nu mai e cum trebuie, ajunge si ceva ulei de motor pe tevile de plastic si inplicit prin filtre si senzori! Sunt doua feluri de senzori cu vacuum, unul care taie circuitul de vacuum la 30 grade celsius (sau 60 grade celsius) (care iti trebuie tie) si altul care da drumul la circuitul de vacuum la temperaturile de mai sus.Sunt pe culori, nu reusesc sa dau de coduri...
                    Cu stima!

                    Comment


                    • #11
                      Salutam!
                      Dupa ce am studiat posturile date de d-voastra domnilor am reusit si am reglat relantivul.Problema a fost de la capsula din spatele pompei de injectie(post by "adicucu"- Multumesc!).
                      Cu respect!
                      Se poate inchide.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF