Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E250 D(w124),1995,moare la 1/3 de rezervor.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E250 D(w124),1995,moare la 1/3 de rezervor.

    Salutare prieteni, am o problema pe care o au si altii aici pe forum,la alte modele, o problema pe care nu am prea vazut sa o aiba posesorii de w124, si anume:
    La 1/3 de rezervor, motorul incepe sa traga aer, nu mai ajunge motorina la filtru,si nici in bord nu-mi arata nivelul exact de combustibil, se aprinde beculetul cam la 25 de litri ramasi, sau imi arata ca e full si beculetul tot aprins ramane. Masina e Mercedes E250 D, 1995, motor OM605.
    Am mai avut un Mercedes E300 TD din '93, care cu acelasi rezervor care il am acu, mergea pana la ultima picatura de motorina.

    Daca stie cineva, va rog sa ma ajutati.
    Acesta este motorul:
    Attached Files

  • #2
    Salutare!

    Deci incepem din nou...(au fost discutii pe tema asta)

    Una la mana...in rezervor se afla un filtru, care dupa un timp incepe sa se infunde, mai exact se depune un strat de mazga/jelatina pe filtru...asta din cauza combustibilului de proasta calitate!

    Ar trebui desfacut acel filtru si curatat...o sa fii surprins de ce o sa gasesti acolo!


    In al doilea rand...cu plutitorul se intampla exact acelasi lucru, se va depune si acolo mizere...


    Am sa atasez doua poze ca sa iti dai seama despre ce vorbesc!

    Filtrul din rezervor...




    Plutitor/sonda de nivel...





    Asta fiind spuse, eu aici as incerca prima data sa rezolv problema...



    Stima
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Am scos filtrul ala si era curat luna, nu avea gram de mizerie. Presupun ca nici sonda nu e murdara daca nu este filtrul murdar.In bord, indicatorul imi arata ce vrea el, de la un sfert se ridica la full, pe urma coboara la jumatate,1/4, iar full, arata ce vrea el si nici decum ce trebuie. Si asta se intimpla la interval scurt de timp.

      Comment


      • #4
        Atunci trebuie scos plutitorul si verificate firele de rezistenta pe care culiseaza plutitorul propriu zis!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Totul este curat. Ce naiba are?

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bratunoff View Post
            se aprinde beculetul cam la 25 de litri ramasi
            La 25L se aprinde martorul in bord ...cum asa? Sincer mi se pare foarte mult! Daca zici ca iti ramane undeva la 25 L atunci cu siguranta a fost schimbat plutitorul de pe un rezervor mai mic...altfel nu imi explic fenomenul!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Incearca si inverseaza furtunul de tur cu cel de retur, e posibil ca ele sa fie inversate si sa-si traga motorina pe retur in loc de tur

              Comment


              • #8
                @mer_se280, asa gandesc si eu. Cu 25 de litri in rezervor, tot se vede ca trage aer(furtunasul e transparent). Acum am full-ul si parca merge bine.

                @nino, Mi-a zis un coleg sa incerc dar nu-mi venea a crede ca pot fi inversate furtunurile. Acum o sa ies si o sa le schimb intre ele. Merci pentru indiciu.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Bratunoff View Post
                  @mer_se280, asa gandesc si eu. Cu 25 de litri in rezervor, tot se vede ca trage aer(furtunasul e transparent). Acum am full-ul si parca merge bine.

                  Atunci va trebui sa cauti problema pe traseu...findca trage aer fals pe undeva! Nu este normal ca sa-ti ramana 25L si motorul sa balbaie!
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF