Am o problema cu vito 112 cdi.
Saptamana trecuta cand trageam platforma incarcata la o panta destul de mare am observat ca masina incepe sa scoata fum albastru pe evacuare, apa era la temperatura normala(sub 80 grade) nu era nici un martor aprins in bord, m-am gandit ca am fortat-o putin urcand in treapta a-3-a la 1700 rpm.
Am tras pe partea dreapta si am lasat-o sa mearga putin in turatie de relanti-a mai scos vreo 2 minute fum albastru si apoi si-a revenit.
Am ridicat capota si am observat ca era ulei aruncat pe la furtunul epurator de vine in teava aceea groasa a admisiei(cea de dupa filtru de aer)
Apoi mi-am continuat drumul am mai urcat cateva pante destul de mari dar am tinut-o in turatie de peste 2700-3000 rpm si nu a mai scos fum albastru
Am sunat apoi un mecanic si mi-a zis ca s-a infundat filtrul de epurare gaze si deaia imi arunca ulei in admisie
Va rog frumos sa-mi dati cateva sfaturi
Atasez si o poza cu zona pe unde da ulei
Saptamana trecuta cand trageam platforma incarcata la o panta destul de mare am observat ca masina incepe sa scoata fum albastru pe evacuare, apa era la temperatura normala(sub 80 grade) nu era nici un martor aprins in bord, m-am gandit ca am fortat-o putin urcand in treapta a-3-a la 1700 rpm.
Am tras pe partea dreapta si am lasat-o sa mearga putin in turatie de relanti-a mai scos vreo 2 minute fum albastru si apoi si-a revenit.
Am ridicat capota si am observat ca era ulei aruncat pe la furtunul epurator de vine in teava aceea groasa a admisiei(cea de dupa filtru de aer)
Apoi mi-am continuat drumul am mai urcat cateva pante destul de mari dar am tinut-o in turatie de peste 2700-3000 rpm si nu a mai scos fum albastru
Am sunat apoi un mecanic si mi-a zis ca s-a infundat filtrul de epurare gaze si deaia imi arunca ulei in admisie
Va rog frumos sa-mi dati cateva sfaturi
Atasez si o poza cu zona pe unde da ulei
Comment