Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

K-Jetronik

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Am verificat astazi si merge pompa de benzina ajunge la injectoare dar nu porneste pe benzina. Am facut niste constatari si posibil sa fie piesa care este legata cu doua fire de langa distribuitorul care duce in injectoare . aveti kumva vreo schema electrica sau o poza? Va pot arata .
    Va multumesc.

    Comment


    • #77
      Esti sigur ca W124 are K Jetronic si nu Ke Jetronic ? .

      Comment


      • #78
        Originally posted by nstoe View Post
        Esti sigur ca W124 are K Jetronic si nu Ke Jetronic ? .
        Mai mult ca sigur ii KE-Jetronic! Daca intreaba de schema electrica.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #79
          Asa ma gandeam si eu , Feri .
          Despre Ke Jetronic s-a discutat aici :



          O schema electrica pentru 230E :

          Comment


          • #80
            Am, fost la mecanic si a zis k am injectie mecania . . . si nu se baga sa o repare . . .A zis, costa putin si e munca multa .dar eu cred ca injectia este electronica. Arata asa ca in poza imi poate spune cineva de care este ? electronica sau mecanica . . . nu ajunge curentul aici unde este incercuit. . .
            va multumesc
            Attached Files

            Comment


            • #81
              Originally posted by ionutz_jbs View Post
              Am, fost la mecanic si a zis k am injectie mecania . . . si nu se baga sa o repare . . .A zis, costa putin si e munca multa .dar eu cred ca injectia este electronica. Arata asa ca in poza imi poate spune cineva de care este ? electronica sau mecanica . . . nu ajunge curentul aici unde este incercuit. . .
              va multumesc
              Este KE-Jetronic!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #82
                ionutz_jbs

                Cauta pe masina asa ceva :



                Se numeste ECU - unitatea de control electronic care guverneaza sistemul de injectie . Daca il vei gasi , atunci Mercedes-ul tau este echipat cu Ke Jetronic.

                Deschide un thread la sectiunea W124 "Probleme Tehnice - W124" . Expune acolo intrebarile tale . Aici risti sa se piarda .

                Comment


                • #83
                  O sa ma uit miane si o sa te anunt . . .
                  Mltumesc

                  Comment


                  • #84
                    Off topic

                    O alta solutie ar fi sa rogi frumos un coleg sa te ajute sa deslegi misterul , postand codul VIN , aici :

                    Comment


                    • #85
                      Salutam!
                      Este KE Jetronic. Incearca sa vezi daca intelegi ceva din materialul de mai jos(PDF). Oricum trebuie sa incepi cu lucrurile simple: filtre(trei la numar- filtrul din rezervor, cel de langa pompa si cel de la distribuitor), pompa de benzina- cand pui contactul ar trebui sa bazaie 1-2 secunde, injectoarele, releul de inalte(cel cu siguranta in cap din spatele bateriei). Si tot in spatele bateriei este releul pompei de benzina. Daca vrei sa il pornesti fara filtru, trebuie neaparat pus furtunul de vacuum ce iese din capacul chiulasei si verificate si restul. Dar daca zici ca merge pe GPL, problema nu ar fi de la ele(ar da rateuri sau ar merge defectuos). In fine, ar trebui sa mai cauti pe forum, sunt discutii despre reglaje ale Ke Jetronicului. Rabdare si bunavointa sa fie. Numai bine!
                      Attached Files
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #86
                        Asteptam totusi un topic al colegului la sectorul dedicat "Probleme tehnice - W124" . Incarca inutil topic-ul "K Jetronic" . Nu se ajuta nici pe el , nici pe colegii posesori de W124 .

                        Comment


                        • #87
                          K- Jetronic, am gasit ceva de genul(posibil sa le aveti):
                          Attached Files
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #88
                            Cand a aparut informatia despe celebrul , de acum , "imbus 3" , atunci au inceput adevaratele probleme pentru propietarii Mercedes-urilor echipate cu injectiile mecanice K Jetronic si cele asistate electronic , Ke Jetronic .

                            Majoritatea , printre care ma numar si eu , au confundat reglajul mixturei aer + benzina de la motoarele echipate cu carburator ( mai ales cei care au avut in familie autoturisme Dacia sau Oltcit ) , cu reglajul respectivelor injectii .

                            Total gresit .

                            Fara o documentare aprofundata , scule + dispozitive adecvate si o minima experienta , s-a invartit stanga / dreapta cu acel nenorocit de imbus 3 , deregland injectia si compromitand performantele motorului .

                            Ce inseamna un reglaj corect :

                            Comment


                            • #89
                              Aveti prefecta dreptate...foarte putini sunt care intradevar au resuit sa puna la 'punc' asemena injectii!

                              Dar nu este imposibil...cu putina documentatie si indemanare se poate regla din nou ca sa functioneze ca la carte!


                              Nu ca sa ma laud...dar eu am reusit acest lucru...intradevar dupa 8 luni de 'practica' + studiat manuale!
                              Last edited by mer_se280; 12-11-2013, 22:23 PM.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF