Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E brabus 850

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ionut_90 View Post
    La capitolul fiabilitate se stie ca M-ul de la BMW este foarte bun prieten cu service-ul.

    Iata una din exemple... http://www.4tuning.ro/accidente/prot...uia-19943.html
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #17
      Ce va spuneam...
      M-ul este slab (ca sa nu folosesc alte cuvinte) la capitolul fiabilitate, nu e nici o noutate. Si cei de la Top Gear cand au testat e60-ul, au avut probleme cu el inca din prima zi de teste, s-a aprins bordul mai ceva ca pomul de craciun si a plecat pe platforma de acolo.

      Comment


      • #18
        Originally posted by 300zxtt View Post
        Oare asa o fii Mircea? Hai sa vedem primele versiuni cum matura : https://www.youtube.com/watch?v=3zsApdoO-IU . Apoi, Mercedes ...satula fiind sa tot fie invinsa de eternul rival BMW, a trecut la tractiunea integrala doar doar mai estompeaza din noxele inghitite ale M5-ului....dar opssss: avem si aici o surpriza.

        Cam matura iarasi si iarasi M5-ul cu mertul pe jos...chiar si cu versiunea S

        videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă


        videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă


        Daca ne uitam la acceleratii, Mertul si-o fura la greu, chiar si in versiunea S-Model de la PRIMA versiune F10 . Deci comparam versiunea 2013 Mercedes E 63 AMG S-Model cu 2011 BMW M5 (F10) :

        0 - 200 km/ora in 11.9 s la mert versus 0 - 200 km/h in 11.7 s la M5. Ca daca e sa comparam versiunile similare,adica E63 AMG din 2010, mertul e cam la ani lumina in spatele M5-ului : 0-200 km/h in 14.2 . Deci.....



        Cifra de 3.1 e atinsa in conditi de aderenta maxima pe pista, in viata reala situatia e alta. Si apoi, degeaba are 0-100 in 3 secunde cand la finalul cursei.... pt ca , conteaza cine invinge nu cine pleaca cel mai bine de pe loc. Si asta e criteriul cel mai important pt cine isi cumpara asa model, nu consumul, volumul portbagajului si alte cele...



        Foaie verde magheran, stau in apa....ceva de genul asta

        Exact cum ai spune ca ultimul 600 a fost Pullman-ul din 1969, ca dupa....

        Fiecare masina etichetata M5 a fost etalonul clasei sale, peste orice produs al concurentei, exact cum este si S-Classe. Sloganul The best or nothing se poate aplica doar aici, pt ca in afara de S-classe..restul modelelor sunt sub concurenta.

        Iar despre bijuteria din topic, sper sa nu aibe nevoie de fiecare data de platforma ca sa se intoarca acasa precum alte modele Brabus http://www.youtube.com/watch?v=_BPdhnieeOs pt ca , concurenta are modele similare si la mai putini bani, ca de ex haudi ...

        Daca bmw m5 bate intrun drag race E63 AMG S 4Matic eu plec de pe forum DEFINITIV !!! Vreau sa vad o cursa facuta de niste profesionisti,nu de niste rusi retarzi.

        Varianta BRABUS e BOMBA ! Astept un bmw sa-l "bata".

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • #19
          Originally posted by mircea600sel View Post
          Daca bmw m5 bate intrun drag race E63 AMG S 4Matic eu plec de pe forum DEFINITIV !!! Vreau sa vad o cursa facuta de niste profesionisti,nu de niste rusi retarzi.

          Varianta BRABUS e BOMBA ! Astept un bmw sa-l "bata".
          Mircea, esti sigur?

          Cat despre Brabus, M5-ul vechi da cu el de pamant, daramite F10 ....

          Comment


          • #20
            Originally posted by 300zxtt View Post
            Mircea, esti sigur?

            Cat despre Brabus, M5-ul vechi da cu el de pamant, daramite F10 ....
            100%.Vreau video cu un drag race intre E63AMG S4Matic vs M5 si un drag intre BRABUS-ul asta si un M5.

            Daca il bate plec.

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #21
              Buna seara !


              Exista ceva ce se cheama M5 G-Power Hurricane (circa 730CP) si M6 G-Power Hurricane (circa 800CP). Si daca sunt gadilite unde trebuie, ambele pot mai mult...


              Dragos

              Comment


              • #22
                Originally posted by Heavy D. View Post
                Buna seara !


                Exista ceva ce se cheama M5 G-Power Hurricane (circa 730CP) si M6 G-Power Hurricane (circa 800CP). Si daca sunt gadilite unde trebuie, ambele pot mai mult...


                Dragos
                Super tare.In cat "fac" 0-100 ?

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #23
                  N-am idee, nu-s fan BMW. Dar n-as zice nu la un 635CSi de prin 1988... Pe de alta parte, sunt o gramada de alte marci/modele mai ieftine si mai rapide, si cine vrea ceva iute-iute, sigur nu-si ia AMG, Brabus, G-Power sau altceva greu si cu patru usi.

                  850CP si 1100Nm este o realizare, dar nu una deosebita, mai ales la sume catre juma' de milion de euroni. Personal, eu prefer 2000CP si 2500Nm pe jumatate din banii aia sau mai putin, mai ales ca stiu ca se si poate...


                  Dragos

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Heavy D. View Post
                    N-am idee, nu-s fan BMW. Dar n-as zice nu la un 635CSi de prin 1988... Pe de alta parte, sunt o gramada de alte marci/modele mai ieftine si mai rapide, si cine vrea ceva iute-iute, sigur nu-si ia AMG, Brabus, G-Power sau altceva greu si cu patru usi.

                    850CP si 1100Nm este o realizare, dar nu una deosebita, mai ales la sume catre juma' de milion de euroni. Personal, eu prefer 2000CP si 2500Nm pe jumatate din banii aia sau mai putin, mai ales ca stiu ca se si poate...


                    Dragos
                    Daca nu ai idee de ce ai pomenit de ele ?Ai stiut tu ceva,dar nu tot...Diferenta dintre ele este cam de 1,5 secunde.(0-100km/h).E cam mult,nu?

                    Cate masini cunosti tu care fac 0-100km/h in 3 secunde ?

                    P.S. Sincer sa fiu cu tine nici eu nu as da atatia bani pe masina asta cand exista Nissan GT-R.

                    Cu respect.

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by ionut_90 View Post
                      Toate BMW-urile sunt bune pentru distractie, dar cam atat. La capitolul fiabilitate se stie ca M-ul de la BMW este foarte bun prieten cu service-ul.
                      Corect. E la fel de fiabil cum e si W215. Sau primele versiuni de W221.

                      Originally posted by ionut_90 View Post
                      Ce va spuneam...
                      M-ul este slab (ca sa nu folosesc alte cuvinte) la capitolul fiabilitate, nu e nici o noutate.
                      Corect si asta. De aceea BMW e nr unu la segmentul premium si e peste Audi si Mercedes la vanzari. Colegul Mircea poate confirma asta.

                      Originally posted by ionut_90 View Post
                      Si cei de la Top Gear cand au testat e60-ul, au avut probleme cu el inca din prima zi de teste, s-a aprins bordul mai ceva ca pomul de craciun si a plecat pe platforma de acolo.
                      Aici exagerezi un pic...am vazut si eu prezentarea aceea cu versusul intre M5 si E63, si nu a plecat deloc cu platforma, ci doar au amintit ca e al dracului de rapid M5-ul.

                      Originally posted by mircea600sel View Post
                      Daca bmw m5 bate intrun drag race E63 AMG S 4Matic eu plec de pe forum DEFINITIV !!! Vreau sa vad o cursa facuta de niste profesionisti,nu de niste rusi retarzi.

                      Varianta BRABUS e BOMBA ! Astept un bmw sa-l "bata".

                      Mircea, "retarzii" aia de rusi chiar stiu ce fac si chiar se pricep mai bine decat toti la tunarit si alergat masinile. Uita-te la ce curse drag au si ce puteri afiseaza masinile lor . Stiu ca esti la departamentul vanzari, dar ar trebui sa accepti si realitatea. Ai vrut filmulete....ai avut filmulete.

                      Originally posted by mircea600sel View Post
                      Super tare.In cat "fac" 0-100 ?
                      Mircea, cifra 0-100 vinde masini celor neavizati sau celor ce cumpara un obiect. Pt cine vrea o masina, si mai ales genul asta de masina, conteaza alte cifre. Nimeni nu face drag pe 0-100km'h, pt ca adevarata performanta o vezi la viteze mult mai mari.

                      Originally posted by Heavy D. View Post
                      Pe de alta parte, sunt o gramada de alte marci/modele mai ieftine si mai rapide, si cine vrea ceva iute-iute, sigur nu-si ia AMG, Brabus, G-Power sau altceva greu si cu patru usi.
                      Da, sunt si alte sedan-uri, mult mai ieftine si mai rapide . De exemplu Audi RS6 MTM, RS6 MRC, sau REVOTECHINC,

                      Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                      Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by 300zxtt View Post
                        Aici exagerezi un pic...am vazut si eu prezentarea aceea cu versusul intre M5 si E63, si nu a plecat deloc cu platforma, ci doar au amintit ca e al dracului de rapid M5-ul.
                        Ca sa iti demonstrez ca nu am exagerat cu nimic, am sa postez filmuletul.
                        Cand masina a fost condusa de Clarkson, i-a explodat diferentialul si a plecat pe platforma, iar cand a fost testata de Stig, a terminat cursa cu bordul aprins ca pomul de Craciun. Asta este adevarul.
                        Part two of two. Still unable to turn the sat-nav off Jeremy resorts to the 'M' button which transforms the sedate BMW M5 into a beast of car. Its then over ...

                        Recunosc M5 e60 din punct de vedere al sportivitatii este o masina extraordinara, insa daca vrei sa o conduci prin oras, este destul de enervanta cutia de viteze, pentru ca nu este prea hotarata ce treapta sa aleaga.

                        Comment


                        • #27
                          Buna seara !


                          @mircea600sel:

                          Cand nu am idee de ceva, ca regula generala, inseamna ca acel subiect nu m-a interesat. Dar 635CSI tot mi-ar place...


                          @300zxtt:

                          In al doilea link, undeva pe la 130km/h, in bord se apinde martorul de check engine...

                          Pana acu' vreun an, am avut in oras un RS6 MTM de vreo 610CP, ceva de prin 2006 parca. M-am dat cu el odata, avea ceva V8 4.2 biturbo, si era rapid, dar nu m-a impresionat in mod deosebit nici demarajul, nici aia 250km/h pe care i-am obtinut in circa un kilometru si jumatate. A avut probleme de turbine, de cutie, etc...

                          Cand mergea bine, mi-a placut ca urca rapid in turatie, dovada unui motor mic cu inertie mica. Cutia schimba OK in regim de kick/down cu plecare de pe loc, lasand motorul sa se tureze corect, pana usor pe la jumatatea zonei rosii. Dar nu mi-a placut ca franele se simteau putin subdimensionate pentru puterea si greutatea masinii. Poate asta e doar impresia mea, mai ales ca nici nu am termene de comparatie prea multe, dar daca asa vrea ceva rapid, im mod cert nu as alege ceva sedan sau break.

                          Iar cum puteri de peste 1500CP au devenit relativ des intalnite in lumea tuningului serios, si pentru ca o camioneta diesel din 1999 poa' sa bata un GTR din 2012, mai ales ca are circa 800 - 900kg mai mult ca GTR-ul, masini precum Brabus, AMG, MTM sau altele de acelasi calibru si mult prea scumpe pentru ce ofera ma lasa indiferent, mai ales ca eu nu-s ala cu viteza...

                          FACEBOOK: http://facebook.com/612to303TWITTER: http://twitter.com/612to303SUBSCRIBE IF YOU CAN HANDLE THIS AWESOMENESS2012 Nissan GTR vs Dodge Ram Cummins Tu...


                          Deasemenea, o camioneta diesel stie sa faca sfertul de mila in noua secunde..., vezi mai jos:




                          Ca idee, acum catva timp, un diesel de 5.9 si sase cilindri era dus pana la 1400CP si 2450Nm, valoare de cuplu pe care nici un benzinar de aceeasi capacitate nu o va putea atunge vreodata. Stiu si de diesele de 6.7 litri cu 2200CP si 3300Nm. Cu transmisii pe masura, ca nu vorbesc de vapoare...





                          Dragos
                          Last edited by Heavy D.; 09-25-2013, 22:10 PM.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF