Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W202, C200, benzinar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Regulatorul e de tip mecanic(o supapa cu arc).Cand presiunea in rampa creste peste o anumita limita,invinge tensiunea arcului si presiunea scapa pe retur pana cand presiunea devine mai mica decat tensiunea arcului,care inchide din nou supapa.Cat timp motorul functioneaza,pompa lucreaza tot timpul.Nu este controlata electronic in functie de presiunea din rampa.Chestia cu zgomotul pompei indica o oarecare uzura a ei.Cand e noua,nu prea se aude,dar nu e motiv de ingrijorare.Singura chestie e ca nu trebuie sa o lasi fara benzina in rezervor,ca se supraincalzeste si se arde,dar asta cred ca stii deja.
    Last edited by dan12101983; 02-15-2013, 11:44 AM.
    W124 E220 din 95

    Comment


    • Am inteles, deci probabil pompa face zgomot mai accentuat, din cauza uzurii si de aceea o aud acum, sau nu stiu cum sa imi explic zgomotul, pompa originala a masinii nu se auzea, de ce , nu stiu ...

      Ce sa mai ... o las naibii sa se auda si o sa ma obisnuiesc cu asta, daca nu este nimic de facut.

      O zi minunata !
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • Lamuriti-ma si pe mine, ce fel de injectie are masina asta?. Nu este KE jetronic? Injectoarele nu sunt mecanice?

        Comment


        • Masina lui Claudiu nu are injectie mecanica ci injectie electronica(injectoarele primesc comanda elecronica sa deschida).Asta daca te refereai la masina lui..Nu e KJetronic,e Bosch HFM,parca
          W124 E220 din 95

          Comment


          • Originally posted by marele_alb View Post
            Ok, am inteles ca pompa merge non stop, atat timp cat este motorul pornit, bun, dar daca in ranpa este destula presiune, pentru ca nu se foloseste benzina care intra in ea, pompa tot baga ? chiar daca nu e necesar ? regulatorul ala, de ce e pus acolo ? nu pentru ca atunci cand nu mai este nevoie de benzina sa micsoreze sau sa inceteze debitul care intra in rampa.

            In fine, eu sunt nedumerit de ce acum se aude zgomotul pompei lucand, cand stau in masina cu motorul pornit, si pana acum nu s-a auzit.

            O zi buna !
            Pompa merge continuu, atat timp cat motorul functioneaza.
            Scopul regulatoarelor de presiune, ca sunt 2 la numar (unul pe tur, unul pe retur) este sa mentina o presiune in rampa in jurul valorii de 4 bari, in timpul functionarii motorului. La pornire, presiunea in rampa nu trebuie sa scada sub 2.5 bari (altfel apar probleme la pornire).

            Injectia la motoarele M111.9xx este Siemens PEC/PMS (full electronica), nu e nimic mecanic, ECU-ul primeste informatii de la senzorii masinii (de la senzorul de temperatura aer admisie, de la senzorul de temperatura a lichidului de racire, etc).

            Comment


            • Da, mulþumesc (Vali ºi Dan), acum am înþeles.

              Cu toate cã, mi se pare ilogic sã pui pompa sã munceascã fãrã rost, vehiculând de mii de ori benzina între rezervor ºi motor. Eu dac-aº fi montat instalaþia de GPL, cu sigurantã aº fi optat pentru oprirea funcþionãrii pompei atunci când motorul este alimentat cu gaz.

              ...iar despre rãcirea injectoarelor...nu mã pot abþine sã zâmbesc.

              Comment


              • Nelu,ai dreptate!Cred ca singurul avantaj ca merge pompa tot timpul e ca,daca treci de pe gaz in benzina in timpul mersului,ai deja destula presiune in rampa incat sa nu ti se opreasca motorul cand apesi butonul.Poate mai sunt si alte motive,dar nu stiu care sunt..
                W124 E220 din 95

                Comment


                • Revin si eu in discutie, in unul din posturi vali982 a scris ca a avut probleme cu pornirea intr-o perioadadin cauza celr 2 regulatoare de pe rampa, acest simptom il am si eu oarecum, mai precis, Sambata am plecat la Zalau, am ajuns in jurul orei 17, iar Duminica m-a intors in jurul orei 16.30, cand am vrut sa pornesc masina, a trebuit sa dau la automat vreo 6 secunde pana sa porneasca, deci mult peste timpul normalal.

                  Faza asta nu e de acum, e de mai demult, dupa ce am schimbat pompa porneste mai greu ca inainte, ii trebuie sa invarta mai mult pana porneste.

                  Nu stiu daca este vreo explicatie, sau daca are legatura cu pompa, eu ma gandesc ca cea veche , fiind uzata, nu avea asa mare putere de "impingere" a benzinei, si nu invingea forta regulatoarelor, pe cand cea noua, le invinge mai usor si nu se mai pastreaza presiunea necesara in rampa, asa o gandesc eu, daca e asa bine daca nu , nu ..
                  O sa schimb si eu cele 2 regulatoare, sau poate toata rampa, sa vad daca mai persista problema asta, poate asa rezolv si treaba cu "auzitul " pompei.

                  O zi placuta !
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • Salut baieti !

                    Revin cu o intrebare ...

                    La sfarsitul acestei luni expira verificarea tehnica a masinii, asadar trebuie reinnoita,
                    Masina are motorul schimbat, mai precis acum are montat un motor de pe un W124, cod M111.940 , cel original fiind M111,941 , In mod normal trebuie specificat acesta schimbare in cartea masinii,

                    Spuneti-mi va rog, ce demersuri trebuie facute pentru acest lucru, ce acte sunt necesare, trebuie dovedita in vre-un fel provenienta motorului, trebuie platite anumite taxe speciale, afara de cele normale ?

                    As vrea sa fiu in regula cu treaba asta, dar daca trebuie platite ceva taxe astronomice, ma mai gandesc ...

                    Cei care ati mai facut treaba asta, va rog dati-mi si mie niste detalii, sau daca sunt ceva proceduri pentru a scapa cat mai ieftin, sunt bine venite.

                    Multumesc !

                    O zi placuta !
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment


                    • Salut Claudiu. Si eu am trecut prin asta. Mai exact am fost la RAR (la vremea respectiva) ca sa ma interesez care sunt demersurile.

                      Am vorbit cu un inginer de la RAR care mi-a zis: "daca motorul "nou" pe care il montezi este acelasi tip atunci relativ te va costa ieftin. Daca nu atunci poate sa ajunga si la 700 RON modificarea in carte" (asta a fost in 2010).

                      Ca idee...eu cand mi-am facut modificarea in acte, am avut de facut mai multe modificari. Mi-am facut autentificarea, introducere in carte noului motor si mai multe dimensiuni anvelope-jante...care m-a costat in total 150 RON. (inginerul inca mi-a spus ca este bine ca iti faci mai multe modificari ODATA in acte, deoarece te costa mai ieftin fata daca le-ai face separat!)

                      O sa fii nevoit sa iti faci o programare la RAR (chiar si telefonic). Dupa ce esti programat sa si grija sa nu intarzii findca se baga altu in fata ta! Actele se rezolva destul de repede. Iti verifica codul motor + serie (care o sa fie trecut in CIV), si cateva poze pentru "album".

                      Actele de care ai nevoie sunt: carte CIV, talon, asigurare valabila (la mine au cerut). De provenienta motorului nu sunt interesati (pe mine nu m-au intrebat).

                      C-am atat imi aduc aminte...bafta la rezolvarea problemei.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Am inteles,
                        Oare motorul de care ziceam M111.940 se va cosidera acelasi "tip" ... ,

                        O seara placuta !
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • Am efectuat I.T.P ul la un service autorizat, motorul a ramas netrecut in acte, voi vedea cum voi rezolva asta mai incolo,
                          A primit o pereche de bujii pt GPL NGK Laser LIne, LPG 3, super bune, dar si scumpe ...
                          si o fisa noua (cea veche se pare ca intrerupea), acum motorul merge bine, cred ca poate merge si mai bine daca ar avea o clapeta in mintile ei, astept sa rezolv cablajul la clapeta disponibila.

                          Per total e ok, se apropie de 390.000 km, cand ii voi schimba consumabilele, zilele astea ii voi pune jantele de vara cu 205 60 15 , cele de iarna fiind 195 65 15, sper sa nu mai vina ninsoarea iar ...

                          Toate cele bune !
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • Pana la urma fierul e pe moarte ....

                            Am scris si la Curierat intern,

                            Cine ma poate ajuta cu un transport Bucuresti - Cluj , este vorba de un motor de W 202 , doar blocul, chiulasa si baia, deci fara accesorii, nu e foarte mare, are in jur de 150 kg .
                            Incape si in portabagajul unei berline, eu am adus unul de la Constanta la Cluj

                            Daca are cineva drum, si ma poate ajuta, va rog contactati-ma la 0741.096.812 , sau nokiaclau@yahoo.com, si ne intelegem.


                            Vreau sa aduc motorul original al masini la Cluj, il fac pe ala, si gata, nu ma mai complic cu toate tampeniile.

                            Multumesc frumos !
                            Claudiu

                            Ieri am constatat singur ca cilindrul 2 nu functioneaza, de aici si mersul neregulat, rateuri, etc.

                            Azi am fost la o diagnoza cu fierul,
                            Toata electrica / electronica este ok si in parametri, este o problema mecanica la cilindrul 2. O zi buna domnilor ,
                            Claudiu
                            Last edited by Carmine; 08-16-2013, 13:58 PM. Reason: Limbaj tendentios; flame; amenintari.
                            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF