Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

La ce sa fim atenti cand e vorba de un W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La ce sa fim atenti cand e vorba de un W126

    Am dat peste pagina asta in limba engleza cu informatii foarte utile despre cele mai des intalnite probleme la W126 si cam la ce sa fim atenti cand vrem sa cumparam un astfel de model.

    W126 - Common Problems & Buying Tipps

    Do not be fooled. The 126 is not a cheap car to run. It was an expensive car to make and it's an expensive car to maintain. Filling up a tank will cost you more than 90 EUR, depending on your location. It's not a fuel efficiency car either. Repairs can and usually will be expensive. Do not be put off by these warnings though, just remember that things can get expensive, so know what you get yourself into. Most 126 owners do not see their car as just a mean of transportation, but more as a hobby. If the 126 would just be considered to be a mean of transportation, the financials would quickly become a source of frustration.
    Si vreau sa intreb, la ce reglaj se refera fragmentul asta ? Cum se numeste in romana ?
    The automatic gearbox should shift gently (no thuds when it changes gear, everything should go smoothly). If all gear changes are hard, then the problem usually has to do with the pressure modulator settings. We are entering a dangerous area here, though: When the gearbox is set too softly, the hydraulic clutch will wear out quickly, because the slipping will cause an excessive amount of heat build up. This can be noticed during an upshift, when the engine revs up a little while shifting. If the gearbox is set to firmly, the load on the drive shaft and the rear differential will be too high. In this case, the road to the MB dealer should not be avoided: They will adjust it within minutes for a minimal fee. If the gearbox only thuds at some shifts, for example from 3 to 4, then the internals of the gearbox may be worn out. Automatic gearbox repair is usually very expensive (amounts over 1000 EUR are easily spent) and a replacement gearbox can cost you as much as used compact car.
    PS: Cum se naste o stea ?
    Last edited by Orvo; 07-06-2008, 14:29 PM.

  • #2
    Dok iti poate spune ce reglaje poti face...

    Asa intilniri ...mai zic si eu....si ce masini....

    Comment


    • #3
      Puncte slabe la modelul W126 .

      Die S-Klasse der Baureihe W126 gilt als Meilenstein für Mercedes-Benz. Auch heute noch begeistert die von Bruno Sacco gezeichnete Limousine. Worauf muss ein Interessent achten? Wir zeigen es Ihnen.


      Vernachlässigte Wartung, Standschäden und extrem hohe Laufleistungen über 400.000 Kilometer machen sogar der anerkannt langlebigen S-Klasse zu schaffen. Auch Rost ist ein Thema vorzugsweise bis 1983 und wieder ab 1989.


      Hohe Unterhalts- und im Ernstfall Reparaturkosten machen das Fahren der High-End- Mercedes zum teuren Vergnügen. Erstserienmodelle bis 1985 sind nicht vor Rost gefeit. Originalität ist beim 500/560 ein Problem.


      Nu am inteles foarte clar ce este cu consumul de ulei , joc mare in caseta de directie si probleme la injectie .

      Sunt deficiente de fabricatie sau apar dupa un anumit numar de kilometri .

      Comment


      • #4
        Originally posted by nstoe View Post
        Nu am inteles foarte clar ce este cu consumul de ulei , joc mare in caseta de directie si probleme la injectie .

        Sunt deficiente de fabricatie sau apar dupa un anumit numar de kilometri .



        In legatura cu consumul de ulei...mentioneaza ca la motorul M110 (exact cum am eu) pot fi pierderi de ulei...a mea inca nu mananca ulei (fum pe teava este 0)...inca se tine bine si am peste 300.000 km reali.

        Joc in caseta...poate fi...


        Injectia...problemele comune la motare, are legatura cu injectia!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF