Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caut coleg posesor de w124 diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caut coleg posesor de w124 diesel

    Buna ziua,
    Prin intermediul dv incerc sa gasesc un domn coleg posesor de w124 , din Calarasi sau imprejurimi pentru a ne intalni si a discuta despre acest model.
    Eu am cumparat o masina plina de hibe de la un ,,domn generos ce nu este samsar ,, si foarte ,,corect,, iar acum incerc sa aduc masina pe linia de plutire.
    Probleme peste probleme.....
    Va multumesc anticipat.
    Paul - 0766689992 / 0723881930
    fireman_mil@yahoo.com
    Calarasi, Romania

  • #2
    Salut.Etaleaza problemele aici si in limita posibilitatilor o sa incercam sa te ajutam.

    Comment


    • #3
      (buna ziua,
      probleme ...fara numar.
      -se descarca bateria- fura curent
      -discuri ventilate si placute uzate la max,
      - furtune vacuum neconectate - nu pot opri masina din cheie
      -nu indica temp lic hid racire , turometru, motorina
      -turela electrica nefunctionala
      -nu pot inchide usile si portbagajul cu cheia, ci doardin alarma masinii
      -scurgeri puternice motorina pe deasupra pompei de inj.
      -alternator si electromotor pe duca
      -ventilatorul electric din fata radiatorului de aer cond.sta pornit mai mereu-si cand motorul este rece
      -lipsa bidon lichid parbriz si furtunase aferente
      -in torpedou se aude un bazait cand motorul e pornit
      - etc, etc) .
      Last edited by valdo; 05-04-2013, 14:26 PM.

      Comment


      • #4
        Salut.I-mi cer scuze ca ti-am postat mesajul aici dar asa ai sanse mai mari sa primesti raspunsuri de la mai multi colegi.Sa le luam pe rand.La prima problema s-ar putea sa-ti faca probleme bateria care este veche si nu mai tine curent suficient,sau alternatorul sa nu incarce(verifica aceste lucruri la un electrician auto daca nu ai aparatura necesara),la a doua problema,placute de frana le comanzi de la magazin cu talonul in mina iar discurile de frana le poti gasi si noi si la dezmembrari depinde de buget.La a treia problema ar trebui sa ne dai mai multe date despre masina(an fabricatie,motorizare si o serie WIN)dar din restu mesajului eu banuisc ca masina ta a fost benzinar cindva si nu are nici macar contactul cu supapa de vacum pentru oprirea motorului.Urmatoarea problema i-ti vine tot de la schimbul de motor facut de un meserias dar pentru indicatorul de motorina il poti verifica tu simplu,in porbagaj,in spatele banchetei,se afla rezervorul iar deasupra ai o mufa cu patru pini.Cu o bucatica de sirma poti face scurt intre pini mufei(linisti,nu se poate intimpla nimic deoarece doar masa circula pe acolo)urmarind indicatorul din bord.Intre doi pini ar trebui sa-ti indice rezervorul plin iar intre ceilalti doi sa se aprinda becu de rezerva combustibil.Daca se intampla asa de vina este sonda din rezervor, daca nu este indicatorul din bord.Pentru turela sper sa-ti raspunda cineva care are caci eu din pacate nu am.Pentru inchisul usilor,nu potriveste cheia sau nu merge centralu original?Pentru scurgerile de motorin cauta un pompangiu din zona sa ti le rezolve.La alternator si electromotor o sa se uite electricianu dar posibil sa fie din cauza bateriei slabite sa-ti invarta greu la pornire,iar la alternator de obicei cad rulmentii sau releu de incarcare.La ventilator lasa un electrician priceput sa intervina,dar necitindu-ti temperatura motorului posibil sa-l ai legat pe direct.Bidon lichid plus furtunase gasesti la dezmembrari,si ti-l leaga electriceanu unde trebe.Bazaitu din torpedou nu pot sa-mi dau seama dar probabil un releu funcioneaza si el pe acolo.Sefu meu avea un bot de cal huluit si spunea mereu sa circul linistit asa ca nare ce sa se intample ca doara e Mercedes si asta nu se strica.Daca nu sunt indiscret sper ca nu ai dat mai mult de 500 coco pe masina?

        Comment


        • #5
          Buna ziua !


          Mă îndoiesc că ai nevoie de înca cineva care să-ți spună că discurile de frâna și plăcuțele trebuie schimbate, la fel și alternatorul/electromotorul sau componentele lor...

          Cat despre restul problemelor, ai un santier intreg, dar toti am fost in faza asta la un moment dat.

          Nu inteleg chestia cu "nu pot inchide usile si portbagajul cu cheia". Din punctul meu de vedere, in acest context, "nu poti" poate insemna multe. De exemplu:

          - nu esti in stare.
          - nu stii cum.
          - nu potriveste cheia in butucii usilor/capotei portbagajului. Nepotriveala asta are doua variante:

          a. cheia nu intra deloc in butuc.
          b. cheia intra dar nu se poate roti in nici o parte.

          - cheia potriveste si se poate roti, dar nu se intampla nimic cand dai sa inchizi masina.
          - cheia potriveste, masina se inchide, dar se deschide imediat inapoi.


          Alege una din cele de mai sus sau vino cu propria varianta clara si explicita, si vedem mai departe.



          Dragos

          Comment


          • #6
            ....stiu sau nu...asta e intrebarea

            Buna ziua,

            Cheia intra fara probleme in butucul usilor si portbagajului insa nu se roteste.

            Comment


            • #7
              Este schimbat contactul si ai cheia de pe contact.Poti sa mergi la un atelier de copiat chei cu butuci de la usi in mana sa-ti faca cheie dupa ei sau sa ti faca dupa cheia ta sau la reprezentanta cu talonu sa-ti aduca butuc+cheie originala care ar trebui sa se potriveasca si la usii.

              Comment


              • #8
                In mod normal, se pot adapta butucii usii la cheia de contact, dar asta presupune sa ai deja o cheie care potriveste la butuci, pentru ca acestia se pot manipula nedistructiv doar in prezenta cheii lor.

                Sunt sanse ca butucii usilor si ai portbagajului sa difere, in caz ca vreunul din ei s-a schimbat in trecut cu ce s-a gasit prin dezmembrari in acel moment. In alta ordine de idei, un butuc OEM cu cele doua chei aferente, in caz ca se comanda la ceva dealer de-al nostru, vor costa minim 300RON (ghici de unde stiu...) si tot n-ai garantia ca cheia cea noua va potrivi si la usi, si la portbagaj...

                Cel putin, acesta este cazul masinii mele, care la inceput avea nevoie de trei chei:

                - contact.
                - usa dreapta fata, ca la cea din stanga nu am butuc, e senzorul IR acolo.
                - portbagaj.


                Din fericire, am gasit o cheie cu care am putut descuia usa din dreapta, am imprumutat-o pentru o zi, am demontat butucul in cauza si cineva priceput mi-a adaptat butucul la cheia mea de contact, astfel putand returna cheia imprumutata. Care cheie nu s-a potrivit si la portbagaj, din pacate. Si deocamdata, capota portbagajului o pot deschide doar din telecomanda inchiderii centralizate, care inchidere nici ea nu mai e pe baza de IR, ci de unde radio...


                Dragos

                Comment


                • #9
                  Din pura curiozitate, cat ai dat pe masina asta? Scuze de off topic...

                  Comment


                  • #10
                    Buna
                    Am vazut raspusnurile colegilor si poate unele pe care le dau, nu vor face decit sa intareasca ideea ca nu e dracu chiar atit de negru
                    -se descarca bateria- fura curent - verifica la un electrician. e mai simplu
                    -discuri ventilate si placute uzate la max - schimba-le.
                    - furtune vacuum neconectate - nu pot opri masina din cheie - asa cum spunea si colegul Valdo, nu e capat de tara. un mecanic iti poate arata ce furtun de la motor TREBUIE neaparat conectat (am patit-o cind am schimbat conductele de motorina si am uitat de el )
                    -nu indica temp lic hid racire , turometru, motorina - again mecanic/electrician
                    -turela electrica nefunctionala - aici o sa ai de lucru (si nu glumesc). Si eu imi fac curaj sa o schimb pe a mea.
                    -nu pot inchide usile si portbagajul cu cheia, ci doar din alarma masinii - cred ca s-a dat raspunsul si din ce am vazut ti-ai cam rezolvat problema
                    -scurgeri puternice motorina pe deasupra pompei de inj.
                    -alternator si electromotor pe duca - ???? - nu incarca bateria? nu porneste masina???
                    -ventilatorul electric din fata radiatorului de aer cond.sta pornit mai mereu-si cand motorul este rece - intre rola curea si ventialator este un visc. incearca sa-l schimbi (pretul variaza intre 105 si 140 de lei), depinde de unde cumperi. Eu miine fac operatia asta.
                    -lipsa bidon lichid parbriz si furtunase aferente - la un schrot le vei gasi
                    -in torpedou se aude un bazait cand motorul e pornit - trebuie scos eventualul "greieras"

                    Cam atit din partea mea. Nu cred ca ai probleme, altele decit sa fi fost pe la alti posesori de 124. Poate le dimensionezi in a fi grave spre foarte grave, insa ai vazut ca si colegii ti-au dat raspunsuri pe masura informatiilor furnizate de tine.

                    Multumesc
                    Last edited by arnie_arnie; 05-12-2013, 21:58 PM.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF