Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mb w169 a150

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mb w169 a150

    Buna ziua tuturor . Acum 6 luni s-a intrat in posesia unui Merc W169 A150 83.000 km . Automobilul este din 2004/2005- prima inmatriculare , iar in romania este de un an , iar la mine de 6 luni . Toate bune si frumoase , comportament ireprosabil , pana cand a dat caldura , cand au aparut si problemele , si anume fiert motor, deoarece sora nu a sesizat la timp . ( vorba lunga , saracia omului). Concluzia , momentan motorul este dat jos , piesele in mare parte cumparate , si asteptam sa fie desfacut bucati , pentru a fi reparat . Doresc sa atasaz in viitorul apropiat imagini cu fiecare pas facut .

    Cauza supraincalzirii , termocupla , are un modul de comanda ( o cutie mare ce functioneaza pe sistem CAN) ce ia informatie de pe senzorul din termostat , si porneste electroventilatorul . Acest modul , la comanda din tester pornea termocupla cam cand vroia el . In bord aparea rar informatia cu Check service , in perioada respectiva , dupa care disparea si nu mai aparea o perioada de multi km , iar pe tester dadea lipsa lichid de racire , ceea ce era gresit , deoarece era la nivel de fiecare data , asta ducandu-ma in eroare , mai ales faptul ca termocupla am si vazut-o functionand.

    Distractia a inceput , motorul se da foarte usor jos la acest model , in maxim 30 min. era pe stand , iar masina data jos de pe elevator . Am sa revin cu info. si imagini .

  • #2
    news ... daca tot s-a desfacut inima , s-a dat jos si cutia de viteze ieri , iar dupa o mica verificare trebuie schimbati 2 rulmenti din aceasta , astfel se va scapa de " micul vajait" ce il avea la viteze mici , eu suspectam kitul de ambreiaj si mai ales rulmentul de presiune , deoarece la rece cand calcam ambreiajul se auzea un mic sunet ( altii mi-au spus ca sunt pretentios) , defapt s-ar zice ca e o mica boala a cutiilor de viteze de w 169 acei rulmenti ce creaza sunetul respectiv , ei fiind situati in "partea mobila" a cutiei de viteze , de aceea auzeam si sunetul respectiv .


    P.S. Cum pun poze , deoarece nu imi iese nicicum...

    Comment


    • #3
      Salutare tuturor , me happy , deoarece automobilul functioneaza impecabil ( deocamdata) , ar mai trebui sa schimb o supapa de recirculare ( asa mi s-a spus) deoarece face un zgomot din cand in cand , ea functioneaza in parametrii , dar a devenit galagioasa , acest aspect s-a observat dupa interventie , cu alte cuvinte e pe duca .


      Am sa atasez o multime de poze .

      Comment


      • #4
        Poze... cu operatiunea

        Pe la motor s-a mai umblat , deoarece am descoperit urmatoarele: fisa 2 ( asa sunt numerotate ) era numerotata ca fiind fisa 4 , ca lungime sunt identice doar ca sunt in oglinda , clapeta de acceleratie era megamurdara ( s-a curatat luna si bec ulterior) , o tona de depuneri prin chiuloasa si pe supape atat cat si pe capul pistonului ,iar lantul de distributie era destul de intins si anume la limita maxima acceptata dupa spusele " mecanicului" , astfel ca am cumparat unul nou . Motorul se pare ca ar mai fi fost desfacut deoarece , capacul de la chiuloara se prinde pe chiuloasa cu suruburile aferente , dar nu exista garnitura intre cele 2 piese , se da un strat de silicon , ei bine cei ce au siliconat povestea la desfacere au avut grija sa manjeasca si un tachet hidraulic , fix pe " biluta" ce face asazisa " descarcare "( sau cum se numeste )

        Cutia de viteze are absolut toti rulmentii , iar impreuna cu uleiul proaspat e...
        2 poze si cu motorul asamblat inainte sa fie bagat in cazan
        Attached Files
        Last edited by mircea600sel; 05-28-2013, 20:07 PM.

        Comment


        • #5
          Si eu am avut probleme cu rulmentii de la cutie si am rezolvat problema dar la mine a durat foarte mult doarece mecanicul a hotarat sa demonteze puntea fata si sa ramana motorul pe masina

          Comment


          • #6
            ideea este ca se lucreaza mult mai usor cu motorul dat jos , plus ca dureaza mult mai putin operatiunea daca se da cu totol jos , e foarte interesant acest motor si caroserie , deoarece din punct de vedere mecanic e ca un lego , totul e modular . Acum informatii legate de costuri dupa cum urmeaza:
            1. piese : garnitura de chiuloasa ( victor reinz), lant distributie ( original mercedes) , termostat cu senzor ( behr), bujii ( NGK), ulei ( castrol magnatec 10W40) , filtru de ulei ( mann) , antigel ( ceva ieftin roz) , ulei de cutie ( de origine) si ansamblu termocupla ( cu totul) au costat in jur de 2200lei.
            2. cutia de viteze rulmenti plus manopera ( a fost dusa la un individ in cluj ce este foarte bun pe acest domeniu ) 1200 lei
            3 la toate acestea s-a mai adaugat manopera de montare a motorului in care a fost inclusa planarea si verificarea sub presiune a chiuloasei si supapelor , si evident curatarea lor ( ca oglinda) si reconditionarea discului de ambreiaj ( deoarece mi s-a spus ca nu se justifica sa iau un kit nou deoarece toate sunt in regula mai putin discul de ambreiaj ce avea o mica uzura ) ,in valoare de 1700 lei

            total: frumoasa suma de 51000 iar ca timp de executie o luna fix , deoarece eu am plasat masina defecta cu specificatia ca nu o mai mut de acolo pana are timp pt. mine , luna in care a stat pe tusa cam o saptamana jumate .

            Comment


            • #7
              Salutare tuturor , la 3000 km (aprox) parcursi de la interventie mai mult prin oras , masinuta se comporta imaculat . Mici obiectii am raportat la o anumita " supapa de recirculare" care face un zgomot ( mic tacanit) intr-un anumit ritm , l-am ascultat , analizat si concluzia asta este . Acea piesa mai are viata , dar la un moment dat va tacani tare detot si se va schimba . Azi , socializand la o cafea pe o terasa , vad in fata mea la aprox. 6 m distanta un w169 A150 . Curios am asteptat oarecum pana proprietarul s-a urcat si a pornit-o sa ii aud motorul . Identic suna , si a aparut si la el acel tacanit mic . O alta mica problema ar fi la pornire dimineata , o fractiune de secunda are un zgomot insesizabil ( eu il aud, altii nu) , o fi din cauza faptului ca e lantul de distributie nou si inca nu si-a facut uzura ? Nu stiu cert este ca, in primele zile era mai galagios motorul , iar acum a scazut sunetul considerabil . Acum "lumea" , (plebea ) mi-a spus ca sunt pretentios si paranoic , apoi dupa o asa interventie cum sa nu fiu.. ? Altfel masina este o bijuterie .

              Comment


              • #8
                Lumea are dreptate, iti spun sigur, ...din experienta.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Acum "lumea" , (plebea ) mi-a spus ca sunt pretentios si paranoic , apoi dupa o asa interventie cum sa nu fiu.. ?
                  De acord cu Flaviu.... si cu "lumea". Dupa aproape noua ani vrei sa o vezi "fata mare"?
                  Un lucru l-am invatat si eu destul de bine: Masina nu trebuie cautata in @^$, ca-i mai rea decat o femeie simandicoasa
                  Last edited by LauLaur; 07-11-2013, 21:24 PM.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Pai nu am cautat-o asa ca fiind cea mai ieftina, dar am mers sa o vad si s-a intamplat sa fie , nu merg pe acest principiu , cealalta masina Alfa Romeo 147 , am dat o caruta de bani la vremea respectiva , iar pe piata erau si mai ieftine , doar ca aceasta era fosta masina de reprezentanta si avea km acceptabili . Mercedesul in schimb , chiar asa a fost sa fie "cumva" , dar ma repet am luat in calcul cel mai groaznic scenariu si tot ieseam bine ca bani per total , ceea ce s-a si intamplat . Difera de la cer la pamant masinile ca si concept , obisnuit cu Alfa , Ieri toata ziua am umblat cu Merc-ul si nu l-am menajat , sta pe curbe incredibil de bine ( pentru ce este) , am lasat pe niste serpentine din jurul Clujului in spate o octavia 1.9 tdi ce s-a luat de viata mea la deal apoi era clar ca putere in superioritate , dar cu putine skiluri , l-am lasat in spate tare tare . I love it .

                    Comment


                    • #11
                      Doar 30 minute?

                      Originally posted by _mircea_ View Post
                      Buna ziua tuturor . Acum 6 luni s-a intrat in posesia unui Merc W169 A150 83.000 km . Automobilul este din 2004/2005- prima inmatriculare , iar in romania este de un an , iar la mine de 6 luni . Toate bune si frumoase , comportament ireprosabil , pana cand a dat caldura , cand au aparut si problemele , si anume fiert motor, deoarece sora nu a sesizat la timp . ( vorba lunga , saracia omului). Concluzia , momentan motorul este dat jos , piesele in mare parte cumparate , si asteptam sa fie desfacut bucati , pentru a fi reparat . Doresc sa atasaz in viitorul apropiat imagini cu fiecare pas facut .

                      Cauza supraincalzirii , termocupla , are un modul de comanda ( o cutie mare ce functioneaza pe sistem CAN) ce ia informatie de pe senzorul din termostat , si porneste electroventilatorul . Acest modul , la comanda din tester pornea termocupla cam cand vroia el . In bord aparea rar informatia cu Check service , in perioada respectiva , dupa care disparea si nu mai aparea o perioada de multi km , iar pe tester dadea lipsa lichid de racire , ceea ce era gresit , deoarece era la nivel de fiecare data , asta ducandu-ma in eroare , mai ales faptul ca termocupla am si vazut-o functionand.

                      Distractia a inceput , motorul se da foarte usor jos la acest model , in maxim 30 min. era pe stand , iar masina data jos de pe elevator . Am sa revin cu info. si imagini .
                      Eu mi-am dus masina (w169 A 170) la reprezentanta pentru o constatare. Am probleme cu schimbatul vitezelor, respectiv, cand motorul (sau ambreajul) este rece si cu motorul pornit, la primul semafor nu mai intra in viteza fiind necesar sa opresc motorul. Am lasat masina la service pana in urmatoarea zi pentru a vedea si cei de la service cum se comporta la rece. Raspunsul a fost urmatorul: in principiu, trebuie schimbat kit-ul de ambreiaj dar, pentru o constatare exacta , trebuie dat jos motorul iar aceasta operatiune presupune 16 ore de manopera. Sunt foarte mirat sa aud ca a durat doar 30 de minute. Oare sa fie asa mare diferenta intre A150 si A170? Ar mai putea fi o explicatie: poate ca la motorul dumneavoastra au lucrat 32 de mecanici odata in timp ce la service-ul reprezentanta lucreaza doar unul pentru a da jos motorul. Astfel s-ar putea explica diferenta de timp.
                      No malfunction

                      Comment


                      • #12
                        Iata ca problema ar putea fi de la "clutch slave cylinder" sau de la "master cylinder", locuri pe unde ar putea instalatia sa ia aer: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.58.htm ..am uitat sa precizez cum si-a inceput consilierul discursul: "vestea buna este ca cutia de viteze este buna". Am o ciuda pe cei care vor sa-mi ia banii degeaba. Problema este ca nu pot sa demonstrez.
                        Last edited by georgealinel; 11-24-2015, 17:27 PM.
                        No malfunction

                        Comment


                        • #13
                          Salut,
                          Poti te rog sa imi spui la ce serviz ai fost in Cluj. Eu sunt din Sibiu si am aprox aceleasi probleme. In afara ca eu am schimbat lantul dar motorul toarce foarte rau. Am o postare cu data de 08.03.2015. Multumesc. Zs.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by _mircea_ View Post
                            Poze... cu operatiunea

                            Pe la motor s-a mai umblat , deoarece am descoperit urmatoarele: fisa 2 ( asa sunt numerotate ) era numerotata ca fiind fisa 4 , ca lungime sunt identice doar ca sunt in oglinda
                            Cum adica fisa 2 era numerotata ca fiind fisa 4? Sa inteleg ca ordinea de aprindere nu era corecta? Se pot inversa doua fise intre ele?
                            No malfunction

                            Comment


                            • #15
                              Întreb aici că ai avut-o desfăcută şi poate-ţi aduci aminte.

                              Am dat şi eu drumul azi la ulei dintr-al meu W169. Dar mi-am cam prins urechile la filtru. Faţă de W168 care are ţâmburuşul din interiorul filtrului prins de capac, la W169 rămâne în bloc. Ceva în genul ăsta:



                              Am văzut că are ceva buton în cap dar n-am tras de el ca să-l scot mi-o fost frică să nu-l rup. Nenea ăsta zice că garnitura mică vine în capul cu hexagonul de la capacul de filtru. Mi-i tare greu să cred că pentru aia e http://www.aclassinfo.co.uk/page.17.169.htm. Ca să nu scape cheia.

                              Mi-am băgat degetele în compartimentul unde vine cartuşul prins şi parcă simt ceva şanţ acolo. Dimensiunea cam aia ar fi pentru cât să intre garnitura cea mică. Dar m-am învârtit 30 minute şi nu m-am dat seama cum aş putea băga acolo garnitura, fără să scot alea afară.

                              Întrebarea e, se scoate ţâmburuşul ăla sau nu? Şi dacă da, cum?

                              Exemplu la W168: https://www.ilcats.ru/mercedes/?func...45&language=en

                              Pe capac vedeţi chestia aia ce "atârnă" Se pune Garnitura 20 în vârf. Pentru W169 zice file not found. Nu ştiu altundeva unde să mă uit. Mă puteţi ajuta care aveţi access în Autodata / WIS?

                              Mulţumesc.
                              Last edited by gruiarew; 12-01-2017, 18:02 PM.
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF