Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Calculul aproximativ al valorii unei masini

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calculul aproximativ al valorii unei masini

    Salut am tot incercat sa estimez precum pariez ca toti dintre voi cam cat ar merita sau valora o masina in stare ok in functie de varsta acesteia, si am ajuns la concluzia ca, oarecum dupa 3 ani daca imparti valoarea de noua a numarul de ani cam aflii in linii mari pretul de piata a acesteia.
    Oricum va intreb si pe voi daca cunoasteti mai bine o alta formula de calcul estimativ al pretului unei masini asa pe ca sa ne putem face o idee, mai ales ca am vazut ca, la unele masini cum sunt cele din clasa superioara si cu costuri de intretinere mai mari nu se mai aplica formula mea de calcul, pt ca, pretul acestea de sh scade mai accentuat, iar la polul opus unele utilitare, 4X4 precum este G-klasse si ML-urile au o devalorizare mai putin accentuata decat reiese cu aceasta formula....
    As fi curios totusi sa aflu valoarea de calcul pe care o folosesc asiguratorii auto pt ca, aceea ar trebui sa fie cea mai buna.
    Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

  • #2
    Nu va fi cea buna.
    Valoarea va diferi de la societate la societate.
    Cea buna se poate afla doar atunci cand trebuie ele sa plateasca.
    Cand este prea tarziu pentru noi.

    Comment


    • #3
      Acuma asta este, pana atunci eu raman la evaluarea mea care deocamdata se pare ca, la majoritatea masinilor se potriveste cu formula descrisa de mine mai sus dupa nr de ani....bineinteles ca starea masinii poate sa ii varieze pretul aceluias model si cu 200% :P
      Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

      Comment


      • #4
        In tarile cu fiscalitate exagerata cum este si cazul Romaniei diferenta o face si capacitatea cilindrica,astfel e posibil ca o motorizare de peste 3000 de cmc sa se vanda la jumatate din pretul de noua dupa doi ani de zile si un nr de km relativ mic Daca te iei dupa societatile de asigurare.devalorizarea la ei e de 1000 -1500 de euro pe an din pretul de noua a masinii,pentru ca au interesul sa ti supraevalueze masina sa te taxeze la suma mare,valoarea reala o vezi,dupa cum corect puncta colegul COCO,abia la despagubiri in caz de accident.Un barometru cat de cat corect al pietei o reprezinta site urile de vanzari auto,gen autovit,mobile,etc.
        Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

        Comment


        • #5
          Originally posted by old merc fan View Post
          In tarile cu fiscalitate exagerata cum este si cazul Romaniei diferenta o face si capacitatea cilindrica,astfel e posibil ca o motorizare de peste 3000 de cmc sa se vanda la jumatate din pretul de noua dupa doi ani de zile si un nr de km relativ mic Daca te iei dupa societatile de asigurare.devalorizarea la ei e de 1000 -1500 de euro pe an din pretul de noua a masinii,pentru ca au interesul sa ti supraevalueze masina sa te taxeze la suma mare,valoarea reala o vezi,dupa cum corect puncta colegul COCO,abia la despagubiri in caz de accident.Un barometru cat de cat corect al pietei o reprezinta site urile de vanzari auto,gen autovit,mobile,etc.
          Da, plus apropo de niknameul tau, am omis un fapt: masina daca are peste 30 de ani si e in stare buna, si e model apreciat are toate sansele sa creasca la pret si inca bine de tot, mai ales ca poate intra la retromobil si astfel scapa de o multime de taxe. Plus mai e o faza daca masina a fost echivalentul la 10miiE(un 190E sau un Bmw urs erau cam 16-22mii DM) iar masina are deja 20 de ani, asta nu inseamna ca acuma valoreaza numai 500E, pt ca, desi pare un pret apropiat de realitate, de la o vreme modelul practic scade din pret numai si numai in functie de starea sa tehnica, estetica si juridica...
          Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

          Comment


          • #6
            Erori...

            Buna seara !


            masina daca are peste 30 de ani si e in stare buna, si e model apreciat are toate sansele sa creasca la pret si inca bine de tot, mai ales ca poate intra la retromobil si astfel scapa de o multime de taxe
            Afirmatie gresita !


            Nu masina trebuie sa aiba peste 30 de ani vechime, ci modelul respectiv trebuie sa fie scos din fabricatie de peste 30 de ani !

            Exemplu de caz:

            W124 s-a produs din 1985 pana in iunie 1995. Abia incepand cu iunie 2025 acest model va beneficia de avantajele mentionate, si nu din 2015. Si e o diferenta, zic eu...


            Dragos

            Comment


            • #7
              La masinile de epoca situatia se schimba drastic,aici,cel putin in tarile cu traditie si cu colectionari veritabili,primeaza raritatea modelului,originalitatea componentelor,foarte de pret este vopseaua originala dar se admite si restaurare profesionala care de obicei este o restaurare foarte documentata si respecta toate rigorile.Un exemplu in acest sens a fost prezentat pe Discovery intr o emisiune unde o doamna ce avea o masina de epoca pe care a restaurat o piesa cu piesa dar ii lipsea o eticheta de pe carcasa filtrului de aer.A mers la fabrica si a dat comanda de acea eticheta si a platit un pret incredibil pentru ea,oricum ei sunt constienti ca un element ce face masina sa fie suta la suta originala adauga mii de lire ,chiar zeci de mii de lire in cazul revanzarii.La noi inca nu exista fenomenul asta,la noi se fuge dupa tichetul Remat si multi au renuntat la masini ce puteau reprezenta o buna baza pentru un proiect retro sau un donator rar de piese,in favoarea a 1500 lei cat puteau lua pe tichet.Ma gandesc ca acum fiind 1500 euro tichetul se va umple Romania de plastic pe 4 roti.Oricum putini ar da in Romania mai mult de 1500 de euro pe o masina de epoca,asa ca guvernul profita si le trimite la topit.
              Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

              Comment


              • #8
                Originally posted by old merc fan View Post
                La masinile de epoca situatia se schimba drastic,aici,cel putin in tarile cu traditie si cu colectionari veritabili,primeaza raritatea modelului,originalitatea componentelor,foarte de pret este vopseaua originala dar se admite si restaurare profesionala care de obicei este o restaurare foarte documentata si respecta toate rigorile.Un exemplu in acest sens a fost prezentat pe Discovery intr o emisiune unde o doamna ce avea o masina de epoca pe care a restaurat o piesa cu piesa dar ii lipsea o eticheta de pe carcasa filtrului de aer.A mers la fabrica si a dat comanda de acea eticheta si a platit un pret incredibil pentru ea,oricum ei sunt constienti ca un element ce face masina sa fie suta la suta originala adauga mii de lire ,chiar zeci de mii de lire in cazul revanzarii.La noi inca nu exista fenomenul asta,la noi se fuge dupa tichetul Remat si multi au renuntat la masini ce puteau reprezenta o buna baza pentru un proiect retro sau un donator rar de piese,in favoarea a 1500 lei cat puteau lua pe tichet.Ma gandesc ca acum fiind 1500 euro tichetul se va umple Romania de plastic pe 4 roti.Oricum putini ar da in Romania mai mult de 1500 de euro pe o masina de epoca,asa ca guvernul profita si le trimite la topit.
                Asa e la noi, da sa ne uitam la partea buna, vor fi si mai rare aceste retromobile, si cu cat mai rare cu atat mai valoroase si mai apreciate, si astfel doar un adevarat pasionat le va avea nu si unul care vrea sa profite de faptul ca sunt scutite de impozit, rovineta si au alt regim de aigurare...
                Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by old merc fan View Post
                  La noi inca nu exista fenomenul asta,la noi se fuge dupa tichetul Remat si multi au renuntat la masini ce puteau reprezenta o buna baza pentru un proiect retro sau un donator rar de piese,in favoarea a 1500 lei cat puteau lua pe tichet.Ma gandesc ca acum fiind 1500 euro tichetul se va umple Romania de plastic pe 4 roti.Oricum putini ar da in Romania mai mult de 1500 de euro pe o masina de epoca,asa ca guvernul profita si le trimite la topit.
                  Nu orice cazatura ajunge masina de epoca. 99.99% (dupa mine) sunt niste rable ce nu au ce cauta in trafic asa ca e foarte bine ca sunt duse la remat.
                  Nu stiu ce intelegi tu prin masina de epoca, dar eu nu cred ca se poate numi asa o aratare la 1500 de euro.
                  Pasiunea inseamna bani, nu e pentru cei ce duc masina la remat.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Siegfried View Post
                    Nu orice cazatura ajunge masina de epoca. 99.99% (dupa mine) sunt niste rable ce nu au ce cauta in trafic asa ca e foarte bine ca sunt duse la remat.
                    Nu stiu ce intelegi tu prin masina de epoca, dar eu nu cred ca se poate numi asa o aratare la 1500 de euro.
                    Pasiunea inseamna bani, nu e pentru cei ce duc masina la remat.
                    Din pacate noi nu prea avem cultul automobilului.....degeaba vedem pe unii ce baga bani in masini ce nu si le mai pot permite sau fac foamena dupa aia ca sa mearga macar de 2-3 ori pe saptamana cu ele. Degeaba vedem cea mai mare densitate de X5, X6, Q7, A8, si chiar si din casa noastra ML, GLK, S500 pt ca in general motivul pt ca cei ce si le iau le iau ca sa arate opulenta, "sa fie jmekeri" din frustratea ca prea mult timp au cam fost nimeni si si in realitate in general, fara suparare majoritatea astora SUNT niste nimeni cu diplome sau hartii! Mult prea putini si le iau in primul rand pt performanta sau pt ceea ce sunt facute defapt. Un adevarat pasionat de masini care are bani isi va lua si o masina veche intr-o stare fantastica, eventual si un model mai nou care ii place, dar pe care il va personaliza dupa cum ii place fiecaruia: estetic, tehnic pt performanta sau de preferat ambele
                    Totusi as adauga, ca tot veni vb de programul rabla, ca tot trebuiau sa pastreze vechiul sistem cu 3 vouchere pt ca sa mearga cat mai multe rable la casat si sa se reinoiasca parcul auto si totodata imputineze modelele vechi neapreciate.
                    Last edited by NinjaV12; 04-21-2013, 13:18 PM.
                    Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                    Comment


                    • #11
                      Asta e RO ,numai la noi e posibil sa ajungi de la Espero la Rolls in 2 ani,pe cand afara muncesc cateva generatii pentru asta.Asta cu masinile ii ramasita de pe timpul lui Ceasca cand toata lumea(majotitatea) avea Dacie,daca ne lasa tovarasul sa avem si masini din vest nu mai era situatia prezentata de colegul Ninja.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Siegfried View Post
                        Nu orice cazatura ajunge masina de epoca. 99.99% (dupa mine) sunt niste rable ce nu au ce cauta in trafic asa ca e foarte bine ca sunt duse la remat.
                        Nu stiu ce intelegi tu prin masina de epoca, dar eu nu cred ca se poate numi asa o aratare la 1500 de euro.
                        Pasiunea inseamna bani, nu e pentru cei ce duc masina la remat.
                        Daca citesti bine colegu,afirmatia era ca au ajuns la tocat multe masini care puteau sa reprezinte o buna baza pentru un proiect de restaurare sau donator bun de piese pentru un proiect de restaurare,nu am afirmat nici o secunda ca la 1500 de euro gasesti masina de retromobil.
                        Sunt de acord ca pasiunea inseamna bani dar nemaiavand de unde lua piese fiindca toti s au grabit sa duca babutele la Remat cei ce vor dori sa restaureze vor ajunge fie la facaturile turcesti fie la cei care vor vinde cu 1500 de euro o portiera originala de w 115( am dat exemplul asta ca imi place mult modelul si stiu ca multe au ajuns lame de ras).O alta solutie ar fi sa ne orientam din nou catre Germanica si cand vom dori sa achizitionam un oldtimer.
                        Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by old merc fan View Post
                          Daca citesti bine colegu,afirmatia era ca au ajuns la tocat multe masini care puteau sa reprezinte o buna baza pentru un proiect de restaurare sau donator bun de piese pentru un proiect de restaurare,nu am afirmat nici o secunda ca la 1500 de euro gasesti masina de retromobil.
                          Sunt de acord ca pasiunea inseamna bani dar nemaiavand de unde lua piese fiindca toti s au grabit sa duca babutele la Remat cei ce vor dori sa restaureze vor ajunge fie la facaturile turcesti fie la cei care vor vinde cu 1500 de euro o portiera originala de w 115( am dat exemplul asta ca imi place mult modelul si stiu ca multe au ajuns lame de ras).O alta solutie ar fi sa ne orientam din nou catre Germanica si cand vom dori sa achizitionam un oldtimer.
                          Sincer, decat un wannabe oldtimer cu piese turcesti prefer o dacie legata cu sarma, care e macar un lucru autentic romanesc
                          Daca vrei cu adevarat sa ai un oldtimmer veritabil, atunci sincer te apuci si cauti cele mai bune piese iar daca nu gasesti, de aceea "saracii" producatori fac efortul de a le tine inca pe acele piese originale, astfel le comanzi, platesti carutza de bani, care fie vb intre cunoscatori nu e chiar asa de mare comparativ cu o piesa din generatia noua, e totusi mai ieftina, doar faptul ca te gandesti ca puteai cu banii la 2-3 piese d-alea sa gasesti o masina intreaga cu acea piesa buna si sa iti mai ramana. Dar cam ce as face eu si sfatuiesc pe cei care vor sa isi faca un retromobil o sa postez imediat in topicul dedicat.
                          Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF