Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Unghi cadere roti W202 .

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu am inteles foarte bine riscurile.Poti adauga si pivotii la aceste riscuri.

    Comment


    • #32
      Ai SAPTE POSTARI aici paralele cu subiectul, doar pentru a ma contra.
      Ar fi cazul sa-ti ceri scuze.

      Comment


      • #33
        Uite asa lucreaza suspensia si nu ma mai &$%& la icre,ok?
        Filmed the suspension of my 1988 Mercedes 200D with a keychain camera i ordered on Ebay for EUR 7.80. I mounted a jelly lens for more wide angle.
        Last edited by Zeus; 01-19-2013, 15:15 PM.

        Comment


        • #34
          Am fost mai devreme la masina , am ridicat-o de spate , dar nu s-au desprins rotile de pe pamant ca sa isi modifice unghiu , cricu nu se ridica suficient de mult ca sa desprinda roata de pe pamant pentru a le da voie sa se miste . Ramane sa ma gandesc la altceva . Cat timp am ridicat masina rotile si-au modificat prea putin unghiu , tinzand sa fie paralele , dar nu s-au desprins de pe sol .

          Comment


          • #35
            Nu te mai juca cu cricul, dai un bax de bere la un service auto si ii rogi sa ti-o ridice pe elevator sa te uiti la masina.Repede si ieftin, altfel faci vreo traznaie cu cricu si apoi regreti.Bafta si km fara reparatii.

            Comment


            • #36
              Pai nu cred ca e normal...daca faci pana? cum o dregi? cricul nu iti ridica masina?sau ai vreo problema la roata de nu se ridica?

              Comment


              • #37
                Cricu folosit este unu de Ford , si l-am pus sub carlig , el saracu a ridicat masina , da nesimtita asta a mea are cursa de WRC )) . Cricul de MB nu il puteam folosii la ce idee mi-a venit mie . Daca folosesc cricu de la MB pt schimbarea rotii , adica ii bag tija aia in prag , undei gaura pentru cric , imi ridica masina de zici ca mai are putin si mi-o rastoarna )) .

                Comment


                • #38
                  M-am referit la ce vrea el sa faca, adica sa ridice marina cu cricul de gambetul masini.Rotile de fata fiind libere cade dupa cric.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by gmihai24 View Post
                    Uite asa lucreaza suspensia si nu ma mai &$%& la icre,ok?
                    http://vimeo.com/19893414
                    Simpatic.
                    Daca primiti date tehnice corecte bazate pe experienta, matale si aia 2 colegi UITATI ca am spus deja ca nu sunt zootehnist si va comportati ca atare.
                    Nu stiam ca sunt partea masculina din specia "Bombina bombina".
                    Dar am inteles ca va deranjez prin corectitudine tehnic-inginereasca si ca nu prea stiu sa "umblu pe gaogla".
                    Last edited by epurare_coco; 01-20-2013, 13:50 PM.

                    Comment


                    • #40
                      Booooon , am schimbat acele bucsi oscilante , evident , erau varza , aproape distruse in totalitate . Unghiu de la roti s-a mai indreptat putin dar nu cine stie ce . In continuare ramane de vazut ce fac cu arcurile pe spate

                      Comment


                      • #41
                        Cu ajutorul Domnului, cand ne vom intalni, o sa va fac niste probe, pe aceeasi masina, FUNCTIE DE pozitiile de repaus.
                        Raman la parerea mea: daca nu se constata grave uzuri atipice la gume, totul este 'aproape normal'. Doar daca sunt bani de aruncat.

                        Comment


                        • #42
                          Deci da , unghiul la roti sa ma indreptat putin dupa "rodajul" bucsilor . In schimb nu este in totalitate drept pentru pur si simplu fapt ca arcurile sunt moi ( deoarece s-a folosit intens carligul de catre proprietarul precedent ) si masina este lasata de spate de unde rezulta inclinatia rotilor datorata modului de functionare a suspensiei .

                          Comment


                          • #43
                            Posibil ca arcurile sa fie mai slabe. Nu este obligatoriu. Daca puteti, mutati masina jumatate pe un trotuar apoi pe partea cealalta. Apoi pe o zona plana. Rugati 5 colegi sa se ingramageasca in masina. Vedeti rezultatul si mai vorbim.

                            P.S. Pacat ca in cartile de service MB nu avem unghiurile de reglaj ca in manualele de Dacie, sa putem verifica fara multi bani.

                            Comment


                            • #44
                              Masina am pus-o in mai multe ipostaze si are unghiu de cadere la roti perfect atunci cand intre anvelopa si aripa spate este un spatiu normal , da masurat ochio-metric si in comparatie cu alte C-class care au unghiu bun .

                              Comment


                              • #45
                                Cred ca prea te obsedeaza chestia asta. Fiecare model, functie de data cand a fost fabricata, are o alta mica pozitie.
                                Cand vii in vacanta, vorbim cu mesterul meu, are toata troaca din '95 numita astazi generic STAR, a lucrat peste 10 ani la aia, in Germania. La baza este inginer mecanic navalist. Adica ansamblul original MB, cu calculator cu tot. Costa 100/ora. Dar este trasnet.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF