Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes A160/2001 CAN-BUS ? Nu pot instala alarma pe ea.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes A160/2001 CAN-BUS ? Nu pot instala alarma pe ea.

    Am cumparat o alarma model Thunder CA 205 si la montarea ei ,ce-i de la firma care au executat montajul ,mi-au spus ca masina mea (cea din semnatura) este dotata cu modul CAN-BUS si nu au putut instala functiile alarmei -inchiderea centralizata,contactul la usi. Deci ,acum pe masina, am o alarma care face doar urmatoarele functii : cuplat alarma din telecomanda (si inchiderea-deschiderrea NUMAI din cheia masinii) si functionarea senzorului de soc (la deschiderea usilor nu porneste alarma). Mi s-a explicat ca n-au putut lega la inchiderea centralizata a masinii si respectiv la contacul usii,alarma,deoarece comanda care e data de catre calculator e sub forma de impulsuri iar comenzile date de procesorul alarmei sunt normale. Mi-au spus ca singura posibilitate sa pot corela alarma cu calculatorul masinii, ar fi sa cumpar un modul CAN-BUS pt.alarma (sa pot avea toate functiile ei). Imi puteti spune daca e adevarat ceea ce mi-au spus (sau nu se pricep sa o instaleze) si de unde as putea gasi acest modul sa-l cumpar.

  • #2
    Salut!Scuze de offtopic(nu iti pot trimite PM).Imi poti spune si mie cat iti consuma masina?Merci..

    Comment


    • #3
      Nu mi-am putut da seama ,abia am luat-o si drumurile sunt varza.Nu am putut face un consum. Cred ca m-as speria.
      Last edited by sandurv; 02-07-2012, 19:47 PM.

      Comment


      • #4
        Salut,
        Cred ca se mai poate face cate ceva la alarma ta. Spre exemplu eu am montat o inchidere centralizata pe masina mea si imi incuie si descuie usile din telecomanda briceag. Deci sigur faza cu inchiderea si deschiderea usilor se poate face. O sa ma uit pe scheme sa vad cum sunt switch-urile de la usi si daca poti sa faci ceva.

        Comment


        • #5
          Multumesc de raspuns . Am fost la un service care monteaza alarme auto,la noi in GL.si mi-a spus ca se mai poate face ceva. Zicea ca umbla la compresor,in portbagaj si leaga de acolo,de pe cablaj,un alt fir care sa comande inchiderea catre usi. Firul original care da comanda usilor are semnal pulsatoriu.Cel care il va lega el ,va fi direct de la un releu,parca zicea,si va avea semnal normal,liniar. A mai facut lucrarea asta la cateva A-uri pe care a instalat alarme clasice (si nu pe CAN). Ca o concluzie,alarma care e cea mai potrivita pt. masinile noastre(de la 2001-prezent) este cea pe interfata CAN. El mi-a spus ca incepand cu A-urile fabricate din 2001 sistemul de management al masinii este pe interfata CAN BUS.
          Last edited by sandurv; 02-09-2012, 13:57 PM.

          Comment


          • #6
            Salut,

            Eu am conectat inchiderea la 2 fire din stalpul din stanga fata. Semnalul de inchidere si semnalul de deschidere. Pe ambele semnale se da masa. In acest mod trebuie facut si la tine. Nu are ce cauta la pompa de vacum din portbagaj.
            Iti pot da mai multe detalii daca imi trimiti schema de legaturi de la alarma.

            Comment


            • #7


              Pentru "moisedan" . De aici am luat-o si exista fisierul in format PDF in care avem schema ei si ghidul de folosinta. Multam ,astept vesti noi si daca mai tii minte ce culoare aveau firele .
              Last edited by sandurv; 02-15-2012, 18:27 PM.

              Comment


              • #8
                Salut,
                Pentru alarma ta trebuie sa folosesti diagrama F2 declansare negativa de pe ultima pagina. Desfaci ornamentul de la stalpul din stanga (picioare sofer) si acolo identifici in conectorul care iese spre usa firul albastru si negru (nu mai stiu care este de inchis si care de deschis le verifici punand masa pe ele impuls) De pe alarma le conectezi cu alb si alb/negru
                O sa caut si culorile de la switch-urile de le usi.

                Comment


                • #9
                  Multumesc colegule. O sa trec intr-un fisier ce ai scris si voi merge la service-ul care mi-a montat alarma si le dau cele spuse de tine. Nu au putut sa-mi conecteze alarma nici la plafoniera deoarece,au zis,ca dupa cateva minute nu se mai alimenta. Asa ca mi-au legat alimentarea alarmei ,simplu,doar la acumulator.Slabi,sunt slabi.Mi-au rupt si ornamentul de plastic de la stalpi,ce mai....imi vine sa ma ocup numai eu de masina,cu ajutorul colegilor(al vostru) de pe Forum,pt.ca suntem mult mai grijulii cu ale noastre investitii. Tinem legatura.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare, s-a rezolvat ceva pana la urma cu montarea alarmei?, ca acum ma lovesc si eu de aceeasi problema la un "A", doar ca la yala de la usa nu merge nici un fir, doar furtunul de vacum (daca deschid din cheie se deschide doar usa soferului), iar comanda compresorului e pe un singur fir , in impulsuri.
                    Exista doua tipuri de masini :
                    1. care au fost lovite
                    2. care vor fi lovite

                    Comment


                    • #11
                      Colegu din ce stiu eu , pe a-klasse nu se poate monta orice alarma , decat cele care sunt compatibile . In portbagaj in compartimentul destinat rotii de rezerva in stanga ai pompa vacuumatica a inchiderii centralizate , iar aceasta are o placa electronica de comanda . Aici trebuie sa iti conectezi alarma . Arunca o privire si aici , poate te ajuta : http://www.clubmercedes.ro/showthread.php?t=32560. Sau aici http://www.clubmercedes.ro/showthread.php?t=29726 postul nr 8 .
                      Succes !!


                      Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                      Last edited by Sashatm; 01-18-2013, 14:30 PM.
                      Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                      Comment


                      • #12
                        Am vazut si eu thread-urile respective, din pacate nu seamana situatia (sau masina). La compresor nu am decat 3 fire: plusul, masa si un fir de comanda care vine direct de la ceasurile de bord(negru cu dunga rosie parca. Comanda de inchidere/deschidere am inteles ca e data de computerul respectiv sub forma de impulsuri - aici nu prea ai ce sa-i faci; intrebarea mea e : la butucul din usa nu ar trebuii sa fie ceva contact? din cheie se deschide numai usa soferului?
                        Exista doua tipuri de masini :
                        1. care au fost lovite
                        2. care vor fi lovite

                        Comment


                        • #13
                          Pai teoretic din cheie ar trebui sa se deschida toate usile , portbagajul si capacul de la benzina . Daca ai cheie briceag s-ar putea ca la o singura apasare sa se deschida doar usa soferului , iar la doua apasari sa se descuie toata masina . Daca nu e asa inseamna ca ai ceva probleme cu inchiderea centralizata .
                          Ai la fiecare usa cate un contact care aprinde/stinge plafonierele si alte cele .
                          Poate gasesti informatii utile pe aici : http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.41.htm

                          Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
                          Last edited by Sashatm; 01-18-2013, 15:03 PM.
                          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                          Comment


                          • #14
                            Din cheie se deschide numai usa soferului (nu este nici un contact la butucul cheii), iar de pe telecomanda cheii se deschid toate la prima apasare. Poate chestia cu prima si a doua apasare se poate programa cu un tester.
                            Oricum, am gasit o rezolvare pentru a monta alarma (merge orice alarma): se foloseste butonul interior care blocheaza usile (central lock master switch). Acesta comunica cu calculatorul printr-o punere la masa : un impils la masa -> inchide, alt impuls la masa -> deschide; se pare ca asta e rezolvarea.
                            Merci oricum pentru informatii.
                            Exista doua tipuri de masini :
                            1. care au fost lovite
                            2. care vor fi lovite

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF