Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum pornim masina daca am ramas fara baterie si avem cutie automata?

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dupa cum am zis mai sus... The end!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #32
      Pai hai sa tragem si o concluzie pentru profani, nu?

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #33
        Cutii automate si pornirea prin tractare.

        Buna seara !


        @zavelk:

        Ti-am trimis un PM cu traducerea celor trei citate, postate de mine.

        @ altii interesati:

        Pentru ca am adus vorba de cutii Borg-Warner sau GM, ceea ce n-a fost chiar la tema forumul nostru, iata ce zice manualul de service unui C220 din 1996, cand e vorba de cutia automata si pornirea prin tractare:

        "Primary Pump:

        Primary pump is housed in front transmission cover and is driven by engine through torque converter. Primary pump operates as long as engine is turning, and supplies pressurized oil to entire hydraulic system. Drive of secondary pump is switched off by cut-off piston, by means of primary pump pressure.


        Secondary Pump:

        Secondary pump is required only for towing and tow-starting vehicle. It is designed as an external gear pump and is positioned in rear section of the transmission. If needed, secondary pump is driven by centrifugal governor shaft. Secondary pump operates only if engine is not running and vehicle is rolling (tow-starting procedure), while brake band B-2 slowly engages. Pump stops operating when vehicle comes to a stop or if transmission has shifted into 4th or 5th gear (engine running).

        O traducere directa, ca sa evitam confuziile:

        Pompa primara:

        Pompa primara este situata in capacul frontal al cutiei automate, si antrenata via convertorul de cuplu. Pompa primara functioneaza atata vreme cat functioneaza si motorul, si furnizeaza ulei sub presiune catre intreg sistemul hidraulic. Functionarea pompei secundare este gestionata de un piston mentinut intr-o anumita pozitie de presiunea generata de pompa primara.


        Pompa secundara:

        Pompa secundara este necesara si va functiona doar la procedurile de pornire prin tractare. A fost conceputa ca element separat, si este pozitionata in partea din spate a transmisiei. Cand este cazul pompa secundara este antrenata de axul governorului centrifugal. Pompa secundara va functiona numai cand motorul este oprit si vehiculul se afla in miscare (in regim de pornire prin tractare), iar banda de franare B2 actioneaza treptat. Pompa secundara isi va inceta functionarea daca vehicului nu mai misca sau daca transmisia este in treapta 4 sau cinci (cu motorul functionand).

        Si ca sa va faceti idee cum arata pompele astea, iata-le mai jos, ca sa stiti ce aveti prin cutii:

        Pompa primara cutie automata Mercedes.jpg Pompa secundara cutie automata Mercedes.jpg


        Un prim plan numai cu pompa secundara:

        Pompa secundara cutie Benz.JPG


        Link cu cutiile 722.3., 722.4 si 722.5, de unde a fost extras textul de mai sus, vezi pagina 4 la sfarsit si pagina 5 la inceput:




        Deci, cu cutiile mai sus, si la aplicatiile descrise mai jos, se poate porni masina prin tractare:

        Aplicatii cu pornirea prin tractare.JPG




        Dragos

        Comment


        • #34
          Se poate si mai simplu, ca sa inteleaga tot forumistul ce face cu troaca daca a ramas fara baterie si trebuie sa o aduca acasa ?
          Apropo de asta @Heavy D, multumim pentru toate informatiile tehnice, mai e un topic unde asteptam o concluzie,

          Multumim!

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #35
            Buna seara !


            Pentru tot forumistul atehnic, care nu-si cunoaste prea bine masina dotata cu cutie automata:

            - daca s-a topit de tot bateria, si masina este de generatie mai noua, sunt sanse ca nici alte sisteme electronice de gestiune sa nu functioneze corect. Ma refer la de-ale motorului, adica. Si atunci, chiar daca ai vrea s-o tragi ca s-o pornesti, nu va porni, ca uneori e necesar un anumit voltaj ca un ECU sa fuctioneze la parametri si sa-si faca treaba bine.

            Deci, daca nu poti organiza cumva cabluri de pornire sau alta baterie in stare buna, va trebui s-o tragi civilizat cu max 50km/h si nu mai mult de 50-60km distanta, mai ales daca ti-e lene sau nu ai conditii sa demontezi cardanul de pe grup, lucru valabil numai daca ai doar tractiune spate. Tractiunea fata si cele 4x4 au alt regim, acolo nu poti umbla asa usor la cardane sau nu ai deloc cardan...

            - daca s-a dus electromotorul, dar bateria e inca OK, cum am patit eu (bobina electromotorului dadea semne de oboseala si nu cupla intotdeauna), se aplica doar treaba cu tractarea in conditile specificate in cartea masinii, care probabil vor specifica maxim 50km/h pe nu mai mult de 50km distanta.


            @Zeus:

            Care-i treaba cu topicul din link-ul mentionat, ca parca se lamurise ce inseamna overdrive si kick-down ?


            Dragos

            Comment


            • #36
              La w 124 am avut o singura data nevoie sa o pornesc remorcata,am selectat treapta a 2-a manual si a inceput sa invarta pe la 50 km/h si a pornit doar pe la 70-80 km/h, deci tot in a 4-a, dar sa tinem cont ca e o cutie care functioneaza fara nevoie de curent electric.
              La 7 g tronic nu am de gand sa incerc, oricum cred ca la cutiile astea electronice nu ar merge sau daca ar merge intr-un final nu ar face bine.
              Revenind la titlu, la ramas fara curent, decat sa o remorchezi mai bine in urgenta ii dai curent 5-10 min, apoi se opreste motorul masinii "donatoare", se ia contactul si se efectueaza pornirea la masina cu probleme. Metoda sigura e dat curent 15-20 min si pornit pe cont propriu...
              Last edited by Dj Sky; 11-17-2012, 23:36 PM.

              Comment


              • #37
                Buna seara !


                @Dj Sky:


                Daca in cursul procedurii de pornire a W124-lui nu ai miscat levierul cutiei de pe pozitia 2, tot in a doua era si la 70-80km/h...

                Ideea este ca a pornit, deci 722.3 sau .4 sau ce ai avut tu pe W124 suporta pornirea prin tractare. 7G-tronic nu cred ca se preteaza la asa ceva, electronii aia incurca toata treaba.

                Referitor la treaba cu pornitul pe cont propriu, nu functioneaza intotdeauna. Cand bateria este in asa hal de dusa incat nu mai stie sa retina nimic, poti sa-i dai juma' de zi curent, ca dupa ce iei cablurile de pe ea, tot moarta este. Eventual sa combini vreun prieten sa-ti aduca o baterie buna, asta e altceva.

                Plus ca mai e si cazul ala in care bateria e buna, dar electromotorul tocmai si-a luat ramas bun, deci tot la tractare pe roti sau pe platforma se va ajunge, probabil.


                Dragos

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Heavy D. View Post
                  Buna seara !


                  @zavelk:

                  Ti-am trimis un PM cu traducerea celor trei citate, postate de mine.
                  Multumesc frumos pentru raspunsul prompt si foarte elaborat.






                  stima
                  Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                  Comment


                  • #39
                    Nu sariti sa ma injurati.Intreb strict la mercedes.Modelele ce au 2 acumulatori.Daca cel principal e dus si cel secundar e bun, nu poate alimenta ecu pentru a asigura pornirea prin tractare?
                    Alte masini cu doi acumulatori nu stiu.

                    Comment


                    • #40
                      La w 211, cel de-al doilea acumulator, este pentru sistemele electronice, pentru a avea la calculatoare, sbc si altele un curent continuu si constant de 12 v.
                      Are 12 A asa ca nu ai porni cu ea un motor mai mare de 500 cmc...

                      Comment


                      • #41
                        Am intrebat asta deoarece in manualul de w211 scrie ca daca nu ai tensiune in acumulatorul principal, nici SBC-ul nu are.Urate sisteme.

                        Comment


                        • #42
                          Nici dupa 3 pagini nu se poate da un raspuns?

                          Din punctul meu de vedere in cazul in care ramai fara baterie (stict fara baterie... ca asta era si intrebarea!) chemi pe cineva sa-ti de-a curent (e recomandat sa ai totusi cabluri la tine, nu e scump, e vreo 15 lei). Iar la faza ca este bine sau nu... raspunsul e NU (in marea majoritate a cazurilor).
                          Dupa cum a zis si mai sus, restul e can-can si deja s-a ajuns prea departe de la intrebarea initiala. Nu zic ca nu e bine sa cunosti daca cutia din dotare (automata) suporta pornirea prin tractare sau nu, dar totusi, nici in cazul in care s-ar putea tractat si porni tot nu are niciun sens din moment ce masina cu care ai vrea sa o tractezi are posibilitatea sa-ti dea (si) curent.

                          Eu zic sa incheiem aceasta discutie aici!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by dan500se View Post
                            Eu zic sa incheiem aceasta discutie aici!
                            Se inchide.

                            sigpic

                            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF