Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Trapa W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Trapa W124

    Salut! am si eu o problema cu trapa la w124,am citit tutorialele de pe forum cu privire la trapa,dar nu pot sa inteleg cum se poate deschide trapa fara sa actionezi butonul,caci la mine asa se intampla,mai corect se lasa in jos (se inclina pentru deschidere)atunci cand pornesc motorul.Incerc sa o inchid din buton,dar nu mai vrea in nici un fel,motorasul se invarte in ambele sensuri,dar cand ajunge la unul din capete face un zgomot metalic asemanator cremalierei de la macaraua geamurilor electrice atunci cand sunt canelurile rupte,banuiesc ca sunt canelurile de la cablul care intra in motoras. Voi ce parere aveti? caci nu prea as avea chef sa dau trapa jos,volumul de munca este urias si nu stiu dac o sa o mai pot pune la loc.Va multumesc! si astept opiniile voastre.

  • #2
    Trebuie sa clarificam prima data cateva aspecte.

    Cum adica coboara daca pronesti motorul si nu o mai poti ridica la loc? Pai atunci la urmatoare pornire de motor ar trebui sa fie deja jos... Sau se ridica inapoi cand opresti motorul?

    Cat despre verificarea trapei nu e asa o munca monumentala. "Capacul" trapei se demonteaza relativ usor si ai acces la mecanismele ei si poti verifica ce are defect. Cand vine vorba despre schimbarea ansamblului trapei se schimba povestea...
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Nu! ramane blocata in aceasta pozitie chiar daca pornesc motorul de mai multe ori si nu mai vrea nici sa urce nici sa coboare......

      Comment


      • #4
        OK. Atunci nu ai altceva de facut decat sa desfaci tapiteria de la "capacul" trapei si sa verifici ce e pe acolo. Metoda o stii deja daca ai citit threadurile de pe Forum...

        Sunt 2 posibilitati principale. Ori cablul e "dus" ori s-a desprins de mecanismul trapei...

        In orice caz o sa fie nevoie sa verifici...
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #5
          Si totusi,are momente cand isi revine si merge corect ca mai apoi sa inceapa iarasi "dansul" care sa fie oare problema?................

          Comment


          • #6
            Posibil cablul sau angrenajul motorasului. Pana nu-l desfaci nu ai de unde sa-ti dai seama (din pacate).
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              O sa desfac mai intai motorasul sa vad in ce stare este cablul care intra in motoras cat si angrenajul. Multumesc frumos Dan500 se pentru informatii.

              Comment


              • #8
                Originally posted by MIHAY View Post
                O sa desfac mai intai motorasul sa vad in ce stare este cablul care intra in motoras cat si angrenajul. Multumesc frumos Dan500 se pentru informatii.
                Cu placere! Sper ca ai rezolvat ceva. La noi deja ploua torential! Nu e placut sa te prinda ploaia cu trapa deschisa...
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  cu respect!acceasi peoblema am intalnit-o si eu la ex124_ul meu,era cremaliera de pe motoras devina,am luat cu doar 100ron tot ansamblul)acum am eu o intrebare!nu inteleg legatuta cu bornirea motorului?stiu ca merge doar cu prima pozitie a contactului trapa,dar cu pornirea nu inteleg exact,daca trapa e deschisa in mometul opririi motorului ar trbuii sa se inchida automat fara a actiona butonul?????

                  Comment


                  • #10
                    Nici eu nu inteleg,tocmai de aceea am pus intrebarea.Deocamdata am reusit sa o inchid dupa nenumarate incercari,,timp nu am ca sa umblu la trapa,vremea s-a racit si efectiv imi este teama sa mai pornesc motorul..........

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by MIHAY View Post
                      Nici eu nu inteleg,tocmai de aceea am pus intrebarea.Deocamdata am reusit sa o inchid dupa nenumarate incercari,,timp nu am ca sa umblu la trapa,vremea s-a racit si efectiv imi este teama sa mai pornesc motorul..........
                      Cand prinzi trapa inchisa scoate mufa de alimentare a motorasului din portbagaj de la trapa.

                      Comment


                      • #12
                        Buna.
                        As avea si eu nevoie de ajutorul vostru.Am un MB W 124 din 92 si evident e stricata trapa.(asa am cumparat masina).Problema e ca daca actinez butonul ceva zgomot se aude de parca ar vrea ca sa se deschida da trapa nu se misca deloc.Cu ce as putea sa incep rezolvarea problemei.

                        Multumesc!!!

                        Comment


                        • #13
                          Salut!Astazi s-a deschis trapa din senin,am reusit sa o inchid trei sferturi si apoi nu a mai mers deloc.Am desfacut motorasul de trapa din portbagaj si l-am inlocuit cu altul si nici un rezultat.Mtorasul invarte boltul cu piulita de 17 doar pe deschidere fara sa miste trapa si rontaie.L-am dat jos din nou si am constatat ca,cablul de la trapa care intra in el si care era destul de lung,acum de abia iese un pic din teava metalica pe care culiseaza.Am tras de el,am incercat sa-l rasucesc si nu misca deloc este normal sau cand tragi de el trebuie sa mearga usor????

                          Comment


                          • #14
                            Adica vrei sa zici ca nu ajunge ''melcul dintat'' (cablu) la motoras...? Sincer, eu nu as crede sa o poti misca tu acel cablu din conducta metalica!

                            In locul tau as face urmatorul: langa motoras se afla o mufa cu 8 pini (daca nu gresesc), desfa mufa si cauta cele doua fire care merg la motoras. Trage doua fire (mai sanatoase) de la acumlator si sa dai curent direct la motoras. Daca nu ai probleme la mecanismul trapei ar trebui sa se deschida ori sa se inchida, ba chiar sa se ridice...depinde cum pui + -ul pe pin. In caz de nevoie schimbi polaritatea.

                            Care e problema cu motorasul care a fost pe masina?
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              Salut! ambele motorase rontaie in interoir de parca ar avea angrenajele stricate,desi le-am desfacut si sunt bune,melcul spiralat al cablului e bun si el,nu mai inteleg ce se intampla.Problema mare acum este ca nu mai pot cupla motorasul deoarece melcul spiralat nu mai ajunge la pinionul motorasului si nu stiu cum as putea sa-l trag mai mult afara din teava metalica.....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF