Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie (sfat)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie (sfat)

    Se potriveste cutia de la un mb w124 230 benzina la un mb w124 2.0 motorina?

  • #2
    Daca au acelasi tip de volanta motoarele(simpla sau dubla),atunci fizic se potriveste,dar nu cred ca au aceleasi rapoarte decat daca au acelasi cod de sub cilindru de ambreiaj(717.xxx).
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #3
      O sa ma uit .Multumesc

      Comment


      • #4
        Cutii, rapoarte...

        Buna seara !


        Intre diesele si benzinare, rapoartele din cutii difera extrem de putin catre nesemnificativ.


        Exemplul unu:

        200D, prima generatie, cutie in patru trepte:

        I: 4.23; II: 2.36; III: 1.49; IV: 1.0; R: 4.10, cu 3.42 sau 3.46 in grup.

        230E, prima generatie, tot cutie in patru trepte:

        I: 3.91; II: 2.17; III: 1.37; IV: 1.0; R: 3.78, cu 3.27 in grup.


        Exemplul doi:

        200D, cutie in cinci trepte, avem doua variante:

        I: 4.23; II: 2.36; III: 1.49; IV: 1.0; V: 0.84; R: 4.63, cu 3.64 in grup.
        I: 3.91; II: 2.17; III: 1.37; IV: 1.0; V: 0.78; R: 4.27, cu 3.91 in grup, adica exact ca la benzinar e cutia...

        230E, tot cutie in cinci trepte, o singura varianta:

        I: 3.91; II: 2.17; III: 1.37; IV: 1.0; V: 0.78; R: 4.27, cu 3.27 in grup.


        Si daca e sa vorbim de preferatele mele, cutiile automate, avem din nou aceeasi treaba, cu diferente doar la raportul de transmisie final:

        200D:

        I: 4.25; II: 2.41; III: 1.49; IV: 1.0; R: 5.67, cu 3.42 sau 3.46 in grup.

        230E:

        I: 4.25; II: 2.41; III: 1.49; IV: 1.0; R: 5.67, cu 3.27 in grup.



        Stima,


        Dragos

        Comment


        • #5
          Cu placere!Cum spunea si colegul Heavy,difera destul de putin,dar exista posibilitatea sa pierzi din demaraj sau nu.Cel mai bine ar fi sa imperechezi cutia cu grupul de pe masina donatoare.Dar nu e obligatoriu!Poti sa castigi un pic la demaraj(cuplu) si sa pierzi la viteza sau invers.O seara buna tuturor!
          W124 E220 din 95

          Comment


          • #6
            Cutii, rapoarte, take II...

            Buna seara din nou !


            Aici se strecoara din nou o parere preconceputa legata de cutii si grupuri, cand motorul ramane acelasi.

            In primul rand, motorul este cel care da tonul in tot ceea ce poate masina. Ca atare, raportul final este urmatorul lucru cel mai important care va defini comportamentul masinii, mai ales ca rapoartele din cutii difera extrem de putin.

            Atat de putin, de uneori sunt chiar identice rapoartele acestea. Si in nici un caz un raport mai lung (a se citi mai de fuga) nu va ajuta masina la demaraj, asa cum nici un raport mai scurt (a se citi mai de forta) nu va ajuta masina la atingerea unui topspeed mai ridicat.

            Cu alte cuvinte, cand cutiile pot fi considerate identice si se pastreaza un anumit motor (2.0D in acest caz, daca am inteles bine), raportul din grup va trebui sa ramana definitiv acela cu care a venit stock masina cu acel 2.0D pe ea.

            In schimb, in situatia in care se schimba motorul, si performantele celui nou sunt mai bune decat a celui vechi (in viziunea mea, "mai bune" inseamna peste 25% power si cuplu), atunci se recomanda clar rapoartele finale de pe masina de pe care vine motorul mai performant.

            Sa vorbim cifre acum:

            Un 200D are 3.91 in grup, in versiunea cu cutie manuala in cinci trepte. Sau 3.46 daca e vorba de un cutia automata in patru trepte. Ei bine, valoarea raportului din grupul unui W124 300D turbo este de 2.65. Banuiesc ca e clar cum va merge un 200D cu 2.65 in grup, nu ?

            E ca si cand ar incerca sa plece de pe loc cu treapta a III-a sau pe aproape. Adica, greu de tot sau imposibil fara sa sacrifici ceva din discul de ambreiaj. Iar odata plecat de pe loc, daca masina prinde vant din fata pe drum drept, ar avea nevoie sa schimbe cel putin o treapta in jos ca sa mai miste cat de cat...

            Esenta celor de mai sus este urmatoarea, pentru cei mai netalentati la cifrele din lumea auto:

            Daca schimbi motorul cu altul mai bun, iei grupul de pe masina donatoare a motorului. Daca schimbi doar cutia, presupunand ca potriveste fizic, ramai cu grupul OEM al masinii.



            Stima,


            Dragos

            Comment


            • #7
              Vreau sa ii pun cutia de pe 230E pentru ca este in 5 trepte cea de pe masina este in 4 trepte.Multumesc pentru raspunsuri

              Comment


              • #8
                Cutii, rapoarte, take III...

                Buna seara !


                In aceste conditii, in ultima treapta, la aceeasi viteza ca inainte, vei avea turatia mai mica cu 22%, adica cu diferenta de la 1:1 la cea de 0.78, care sunt valorile rapoartelor ultimei trepte la cutia in patru, rescpectiv in cinci viteze.

                Totodata, masina nu va mai avea aceeasi "vâna" în ultima treaptă, asta e clar.

                Cu noua cutie, in treapta a patra masina va merge ca si cu vechea cutie in ultima treapta (care e de fapt a patra), pentru ca rapoartele sunt 1:1 in ambele cazuri.


                O seara bună !


                Stimă,


                Dragoș

                Comment


                • #9
                  Multumesc dupa ce o montez am sa revin cu raspunsuri pro si contra).

                  Comment


                  • #10
                    eu am w124 300CE automat si vreau sa il fac manual , mai am un w124 200 CE cu cutie in 5 trepte manuala , pot face schimbul ???

                    Comment


                    • #11
                      Astazi am montat cutia.Toate bune si frumoase dat jos cutia pusa cea de benzina sa potrivit perfect,am vrut sa montez si teava de la cardan si surpriza era mai mare cu 4 cm.Am dat fuga repede la cardanul de pe benzinar si am luat teava dintre cutie si rulment (care era mai mica cu 4 cm decat cea de pe diesel)am pus`o si merge perfect.Multumesc !

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF