Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare motor si cutie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare motor si cutie

    Va salut dragi colegi !

    Este vorba de un w124 200D din 1994.Fratele meu a spart baia de ulei si a mers cu masina fara ulei,pana si-a dat seama motorul s-a gripat.Am gasit motor de 250D plus cutie pe care am de gand sa le cumpar si sa fac transplantul.Acuma intrebarea mea este:va trebui sa schimb si cardanul sau poate ramane cel de 200D?

    Multumesc!
    Last edited by sebastian04; 05-17-2012, 15:57 PM.
    God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

  • #2
    Ok ... Si ce vrei sa faci ?
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      Imi pare rau am dat din greseala enter pentru ca ma grabeam.
      God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

      Comment


      • #4
        Cel mai indicat este sa faci trasplantul cu totul ... motor,cutie,cardan,diferential.
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #5
          Mecanicii cu care am vorbit nu mi-au spus de diferential nimic,doar de cardan de aia am intrebat.
          God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

          Comment


          • #6
            Salutare.
            Eu am cumparat un W 124 facut din bucati. Nu am stiut ( pentru ca nu m-am apucat sa verific inainte de a cumpara),cum trebuie sa fie ansamblul grup-cutie-motor.. Am luat de bun ce mi-a zis vanzatorul: ca a schimbat totul. Rezultatul este ca a crapat cutia...Grupul de pe masina, in loc de 3.64 era de 2.65...De "ciuda" am echipat masina cu o cutie automata care se "pupa" cu grupul de 2, 65.
            Parerea mea este sa iei tot, adica motor+grup+cutie. Cardanele nu stiu daca sunt diferite in conditiile in care pastrezi tipul de cutie: manuala sau automata.Si chiar daca iei de pe o masina dezmembrata, e bine sa verifici dupa VIN daca are configuratia originala. Sunt masini vechi si probabil trecute prin mai multe maine "pricepute"...
            Bafta.

            Comment


            • #7
              Originally posted by sebastian04 View Post
              Va salut dragi colegi !

              Este vorba de un w124 200D din 1994.Fratele meu a spart baia de ulei si a mers cu masina fara ulei,pana si-a dat seama motorul s-a gripat.Am gasit motor de 250D plus cutie pe care am de gand sa le cumpar si sa fac transplantul.Acuma intrebarea mea este:va trebui sa schimb si cardanul sau poate ramane cel de 200D?

              Multumesc!
              In caz ca te razgandesti sa iei motor de 250 (daca il treci in acte cam sari cu impozitul la 9 mil pe an ) am motor 200 (129 000 km reali) . Din pacate nu am la el baia si pompa de ulei ( s-au dat ). Ca si pret e chilipir.
              BMW-ul este facut de neamt!
              Pe MERCEDES l-a creat DUMNEZEU !!!

              Comment


              • #8
                Sal

                In legatura cu transplantul trebuie sa schimbi tot ansamblul motor cutie grup conic pentru ca daca nu o sa ai numai probleme, eu de exemplu cind am cumparat agregatul meu dupa serie parea 200d dar l-au modificat si facut 250d, ce a urmat nu mai e nevoie sa spun a inceput sa crape grupul. Asa ca schimba tot ansamblul daca vrei sa faci o treaba buna trebuie sa caut seriile de la cutiile de viteze ce echipeaza motoarele de 2,5d ca sa ai idee ce cauti.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sebastian04 View Post
                  Va salut dragi colegi !

                  Este vorba de un w124 200D din 1994.Fratele meu a spart baia de ulei si a mers cu masina fara ulei,pana si-a dat seama motorul s-a gripat.Am gasit motor de 250D plus cutie pe care am de gand sa le cumpar si sa fac transplantul.Acuma intrebarea mea este:va trebui sa schimb si cardanul sau poate ramane cel de 200D?

                  Multumesc!
                  Daca te intereseaza am un motor 200D fara baie si pompa de ulei. Motorul cand sa oprit avea 129000.
                  BMW-ul este facut de neamt!
                  Pe MERCEDES l-a creat DUMNEZEU !!!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF