Salutari,
Regret sa deschid primul thread la "probleme tehnice", dar sper sa pot apela la cunostintele colective ale forumului si sa vedem daca problema este reala sau nu.
Am un GLK 350cdi, productie 2011. Masina are relantiul la aprox 600rpm. In conditii de frig, masina porneste turata la 800-850rpm, pana se incalzeste si ajunge la 600rpm. Nimic special pana aici.
Uneori insa, masina porneste cu socul tras si asa ramane. Indiferent daca isi atinge temperatura de operare, masina ramane la 800rpm. Fie ca merg 2 ore, masina pe N, are relanti-ul la 800rpm. Daca opresc si pornesc motorul, relanti-ul este iarasi la 600. Acest lucru nu se intampla mereu, uneori turatia scade dupa 4-5 minute, pana se incalzeste motorul. Insa alteori, ramane asa.
Cand se intampla acest lucru, evacuare elimina un miros specific de combustibil nears. (asa imi lasa impresia). Nu am niciun fel de martor aprins in bord si niciun fel de alta problema nu am remarcat.
M-am gandit fie este de la combustibil (alimentez in general de la OMV cu cea ma buna motorina a lor) fie poate motorul compenseaza prin turatii solicitarile impuse de sistemul electric/hidraulic datorate vremii (AC, servodirectia etc.)
Poate totusi, cineva stie concret daca e normal sau nu.
Multumesc,
Alex
Regret sa deschid primul thread la "probleme tehnice", dar sper sa pot apela la cunostintele colective ale forumului si sa vedem daca problema este reala sau nu.
Am un GLK 350cdi, productie 2011. Masina are relantiul la aprox 600rpm. In conditii de frig, masina porneste turata la 800-850rpm, pana se incalzeste si ajunge la 600rpm. Nimic special pana aici.
Uneori insa, masina porneste cu socul tras si asa ramane. Indiferent daca isi atinge temperatura de operare, masina ramane la 800rpm. Fie ca merg 2 ore, masina pe N, are relanti-ul la 800rpm. Daca opresc si pornesc motorul, relanti-ul este iarasi la 600. Acest lucru nu se intampla mereu, uneori turatia scade dupa 4-5 minute, pana se incalzeste motorul. Insa alteori, ramane asa.
Cand se intampla acest lucru, evacuare elimina un miros specific de combustibil nears. (asa imi lasa impresia). Nu am niciun fel de martor aprins in bord si niciun fel de alta problema nu am remarcat.
M-am gandit fie este de la combustibil (alimentez in general de la OMV cu cea ma buna motorina a lor) fie poate motorul compenseaza prin turatii solicitarile impuse de sistemul electric/hidraulic datorate vremii (AC, servodirectia etc.)
Poate totusi, cineva stie concret daca e normal sau nu.
Multumesc,
Alex
Comment