Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste la cald

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu porneste la cald

    Salut! Am o problema la A 170 -ul meu cdi:
    Dupa ce se incalzeste la temperatura optima si o opresc, nu mai porneste nici in ruptul capului. Daca o las sa se raceasca jumatate de ora porneste perfect.
    Mentionez ca atunci cand nu porneste, invarte foarte bine si se aude normal.
    Rog administratorii sa nu-mi inchida si topicul asta pentru ca nu am gasit nici un subiect deschis pe tema asta cu search.
    L.E.: A 170 cdi, 90 cp, 2001, classic, w168

  • #2
    Salut!
    Posibil regulatorul de presiune sau pompa de inalta presiune. Mergi si verifica cat "baga" pompa.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      PROBLEMA TA 99% e din unu din injectoare asa am patit eu identic ele scapa pe retur si daca nu e o presiune de in rampa calculatorul nu deschide injectoarele mergi la un servis cere un test de injectoare cu eprubetele si care scapa pe retur ala e dus .eu am gasit greu injector o luna am pornit-o cu spray normal deodorant dar fara praf spray de dat pe haine normal ii dadeam pe unde trage aer 2-3 pufuri si o lua sfert .injectorul trebuie sa-l iei exact dupa serie altfel e problema !intradevar poate fi si supapa de pe capul rampei dar cand e dusa aia nu porneste absolut deloc !
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #4
        Multumesc pt sfaturi. Am dat jos injectoarele, nu va mai spun cata calamina am gasit din cauza ca dadea cu fum pe la 2 injectoare. Asta stiam, ca ii mai schimbasem saibele de la injectoare de 2 ori. Am curatat tot pe acolo, orificiile injectoarelor si cele 2 filete unde se insurubeaza prezoanele de la bride( cu tarod, cu toate cele), am schimbat saibele, am pus azbest si le-am montat. Am pornit masina si mergea in 3...dai si desfa-o iar, am luat injectoarele si le-am dus la reconditionat ( la Tagi pe Cutitul de ARgint pentru cine stie), mi le-a facut omul, si le-am montat din nou. Pe langa faptul ca am pierdut mult timp cu un prezon care s-a rupt cand l-am strans, am facut rost de alte prezoane si am montat injectoarele. Rezultatul? Acelasi: merge ca dracu... In 3 pistoane. Am pus cilindrii gradati pe returul injectoarelor si chiar nu prea scuipau motorina.. Foarte putin( normal). In schimb, la galeria aceea de admisie cu 8 gauri (daca nu ma insel), cand e motorul pornit, pe o gaura da cu fum si motorina si imi dau seama ca nu are voie. Pe restul gaurilor nu pufaie.
        Astept un sfat si scuze pentru "roman"
        Last edited by alex_flash; 07-19-2012, 17:37 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by alex_flash View Post
          Multumesc pt sfaturi. Am dat jos injectoarele, nu va mai spun cata calamina am gasit din cauza ca dadea cu fum pe la 2 injectoare. Asta stiam, ca ii mai schimbasem saibele de la injectoare de 2 ori. Am curatat tot pe acolo, orificiile injectoarelor si cele 2 filete unde se insurubeaza prezoanele de la bride( cu tarod, cu toate cele), am schimbat saibele, am pus azbest si le-am montat. Am pornit masina si mergea in 3...dai si desfa-o iar, am luat injectoarele si le-am dus la reconditionat ( la Tagi pe Cutitul de ARgint pentru cine stie), mi le-a facut omul, si le-am montat din nou. Pe langa faptul ca am pierdut mult timp cu un prezon care s-a rupt cand l-am strans, am facut rost de alte prezoane si am montat injectoarele. Rezultatul? Acelasi: merge ca dracu... In 3 pistoane. Am pus cilindrii gradati pe returul injectoarelor si chiar nu prea scuipau motorina.. Foarte putin( normal). In schimb, la galeria aceea de admisie cu 8 gauri (daca nu ma insel), cand e motorul pornit, pe o gaura da cu fum si motorina si imi dau seama ca nu are voie. Pe restul gaurilor nu pufaie.
          Astept un sfat si scuze pentru "roman"
          Pot sa-mi pozestesc ce am patit eu legat de subiectul asta cu un Citoren Berlingo . Asa cum spui si tu motorul mergea foarte prost atunci cand era cald. (dimineata la rece pornea foarte bine). Dupa multe sfaturi de la "pompagii" cum ca ar fi injectoare, pompa, senzori, etc.; si saptamani de injuraturi si alergatura degeaba, am gasit o S.C. pe la Bucuresti (pe centura de sud), care mi-a faut reparatia in 2 ore si m-a costat 200 lei. A trebuit sa bage niste distantiere la supape, pentru ca atunci cand motorul era cald si chiulasa se dilata (este nu stiu ce aliaj) acele supape nu inchideau corect si de aici toate problemele (fum, mers in 3 pistoane, etc.). Sper sa fiu de folos cu informatia, si daca ai cum poti sa verifi si asta cu supapele.

          Comment


          • #6
            Originally posted by ciobanita2002 View Post
            Pot sa-mi pozestesc ce am patit eu legat de subiectul asta cu un Citoren Berlingo . Asa cum spui si tu motorul mergea foarte prost atunci cand era cald. (dimineata la rece pornea foarte bine). Dupa multe sfaturi de la "pompagii" cum ca ar fi injectoare, pompa, senzori, etc.; si saptamani de injuraturi si alergatura degeaba, am gasit o S.C. pe la Bucuresti (pe centura de sud), care mi-a faut reparatia in 2 ore si m-a costat 200 lei. A trebuit sa bage niste distantiere la supape, pentru ca atunci cand motorul era cald si chiulasa se dilata (este nu stiu ce aliaj) acele supape nu inchideau corect si de aici toate problemele (fum, mers in 3 pistoane, etc.). Sper sa fiu de folos cu informatia, si daca ai cum poti sa verifi si asta cu supapele.
            La supaPe m-am gandit si eu, sa stii. Dar ca sa dau chiulasa jos la motorul asta e chin. O sa incerc, altceva n-am ce face. Multumesc pentru sfat!

            Comment


            • #7
              Eu ma gandesc sa nu fie catalizatoarele infundate pentru ca sunt 2 ciudta problema incearca sa o pornesti fara tobe le desfaci exact din galeria de evacuare si probezi asa
              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

              Comment


              • #8
                un injector e blocat ! o problema e colegule nu se poate altfel unde intra conducta in injector pui o biluta mica sau o capsa de la nasturele de la blugi sa anulezi pe rand cate un injector si astfel elimini treaba cu injectoarele ! ce vorbeste colegul cu saibe la supape ca nu inchid bine la rece asta e ceva de povesti de copii mici ,asa ceva nu am auzit in viata mea la nici un tip de motor
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #9
                  Originally posted by alexcristian200 View Post
                  un injector e blocat ! o problema e colegule nu se poate altfel unde intra conducta in injector pui o biluta mica sau o capsa de la nasturele de la blugi sa anulezi pe rand cate un injector si astfel elimini treaba cu injectoarele ! ce vorbeste colegul cu saibe la supape ca nu inchid bine la rece asta e ceva de povesti de copii mici ,asa ceva nu am auzit in viata mea la nici un tip de motor
                  Ma scuzi ca pun problema asa, dar sa nu crezi ca le sti pe toate. Poate daca ai avea putin respect pentru astia care incercam sa ajutam te-ai gandi ca daca nu ai trecut printr-o situatie nu inseamna ca nu exista. Inainte sa spui ca spun "povesti de copii mici" ar fi bine sa te interesezi (eventual sa suni la un astfel de service). Nu sunt mecanic si nici nu ma dau meserias, ci doar am povestit ce am patit eu, pentru a fi de folos si la alti.
                  P.S. - Nu toata lumea mine si fabuleaza !

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alexcristian200 View Post
                    un injector e blocat ! o problema e colegule nu se poate altfel unde intra conducta in injector pui o biluta mica sau o capsa de la nasturele de la blugi sa anulezi pe rand cate un injector si astfel elimini treaba cu injectoarele ! ce vorbeste colegul cu saibe la supape ca nu inchid bine la rece asta e ceva de povesti de copii mici ,asa ceva nu am auzit in viata mea la nici un tip de motor
                    Colegu am testat injectoarele cu eprubetele si pe retur niciunul nu scapa multa motorina, deci lucreaza normal toate. Ma mai gandesc si la alta varianta: atunci cand am scos injectoarele (tras cu o presa mare de mi- a venit rau), era multa calamina si a intrat calamina mai multa pe orificiul injectorului 4 ( si clar a intrat si in camera de ardere a acelui piston destul de multa calamina) am curatat orificiile + scaunele injectoarelor, am montat injectoarele, am pornit-o si atunci a inceput sa mearga in 3 motorul si sa scuipe cu motorina pe un orificiu din galeria de adsmisie care se afla fix in dreptul acelui injector. Ma gandesc, ca vreo supapa de la admisie nu inchide din cauza ca a prins calamina din aia si de aceea scuipa cu motorina si fum pe admisie. Sper ca m-am facut inteles, am facut si un filmulet cu motorul pornit si daca pot il voi urca aici in topic, poate asa se concretizeaza problema. In orice caz, am demontat-o pe toata ca vreau sa-i dau capacul jos de la axele cu came sa vad cum lucreaza supapele.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ciobanita2002 View Post
                      Ma scuzi ca pun problema asa, dar sa nu crezi ca le sti pe toate. Poate daca ai avea putin respect pentru astia care incercam sa ajutam te-ai gandi ca daca nu ai trecut printr-o situatie nu inseamna ca nu exista. Inainte sa spui ca spun "povesti de copii mici" ar fi bine sa te interesezi (eventual sa suni la un astfel de service). Nu sunt mecanic si nici nu ma dau meserias, ci doar am povestit ce am patit eu, pentru a fi de folos si la alti.
                      P.S. - Nu toata lumea mine si fabuleaza !
                      ma baiatule chiar am trecut prin asa situatie si lucrez si in servis da cu povestile cu saibe la supape si altele ma bufneste rasu sincer
                      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by alexcristian200 View Post
                        ma baiatule chiar am trecut prin asa situatie si lucrez si in servis da cu povestile cu saibe la supape si altele ma bufneste rasu sincer
                        Ma scuzati, nu am stiut ca sunteti meserias (rasul face bine la ten)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ciobanita2002 View Post
                          Ma scuzati, nu am stiut ca sunteti meserias (rasul face bine la ten)
                          Haideti sa nu fim offtopic, va rog. Astept o parere. Multumesc!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF