Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la pornire, moare motorul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la pornire, moare motorul

    Va salut, n-am mai intrat de ceva timp pe forum, dar acum revin cu o problema. De cateva zile am probleme cu mercedesul, in sensul ca ma chinui sa o pornesc, cand porneste trepideaza, moare, nu se accelereaza, in mers abia urca turometrul. E terminata. De cateva ore nici macar nu mai vrea sa porneasca. Am intrebat si eu pe unul, pe altul... Majoritatea imi indica principala problema injectoarele. Un mecanic mai destept mi-a zis sa umblu la pompa de benzina sa vad daca totul este in regula. Am dat la o parte bancheta din spate, am desfacut ambele capacele (cel din dreapta este pompa de benzina, in stanga returul) si am contatat ca in compartimentul destinat pompei nu este pic de benzina, iar dincolo e plina de benzina, ceea nu este normal. Din cate am inteles cele doua compartimente ar trebui sa fie egale, adica benzina sa faca un ciclu contant dintr-un compartiment in altul.
    Am luat 10 litri de la benzinarie, am pus acolo unde era pompa, am amorsat-o de 2 ori si apoi i-am dat cheie. A pornit instant. Dupa cateva secunde a dat iar semne de poticneala. Dupa vreo 2 minute s-a oprit motorul. Desfac iar cele 2 capace si ce sa vad, iarasi compartimentuld estinat pompei de benzina a ramas gol.
    Are cineva idee la ce trebuie sa umblu. Precizez ca am suflat pe ambele furnunase si de tur si retur si totul pare in regula, iese aerul. A patit cineva asa ceva?
    MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) Berlina, C 180, anul 2000, WDB2030351A070532

  • #2
    la C220CDI am patit eu sa nu porneasca si instant sa il opreasca motorul...
    dintre posibilitati au fost: injectoare, oringuri conducte de la filtru la pompe, admisie, senzori motor (aia cu axu cu came)...am facut toate in ordinea asta prin metoda eliminarii, iar problema a fost sa schimb ambii senzori de la motor care controleaza pozitia axului cu came...poate sunt niste idei similare...bafta

    Comment


    • #3
      Originally posted by shmef View Post
      la C220CDI am patit eu sa nu porneasca si instant sa il opreasca motorul...
      dintre posibilitati au fost: injectoare, oringuri conducte de la filtru la pompe, admisie, senzori motor (aia cu axu cu came)...am facut toate in ordinea asta prin metoda eliminarii, iar problema a fost sa schimb ambii senzori de la motor care controleaza pozitia axului cu came...poate sunt niste idei similare...bafta
      Multumesc pentru detalii. Se pare totusi ca am descoperit problema. Este din cauza pompei de benzina care nu mai are presiune. Muta benzina din camera 1 a rezervorului in camera 2, dar nu mai are putere sa vina si retur. Are cineva idee daca se poate repara pompa de benzina? Precizez ca am alimentat-o si individual la bateria de la masina, i-am dat si sensul de mers invers (sperand ca a prins ceva sin din cauza asta nu mai merge in parametri normali) si tot degeaba. Furtunul de retur ramane uscat, nu ajunge pic de benzina pe el. In timp ce camera 1 a rezervorului, acolo unde este si pompa seaca, camera 2 se umple de benzina.

      Comment


      • #4
        Vezi ca acolo este vorba de o pompa care functioneaza pe principiul "venturi" este ceva apropiat de principiul vaselor comunicante dar putin mai dezvoltata chestia , aceeasi problema am avut-o si eu la w202 si pana nu am schimbat acea "sonda" nu am rezolvat problema . Tot returul de combustibil ramanea in rezervorul din stanga fara sa mai ajunga si la cel din dreapta.
        “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
        Dr. Laurence J. Peter

        Comment


        • #5
          Originally posted by ice83 View Post
          Vezi ca acolo este vorba de o pompa care functioneaza pe principiul "venturi" este ceva apropiat de principiul vaselor comunicante dar putin mai dezvoltata chestia , aceeasi problema am avut-o si eu la w202 si pana nu am schimbat acea "sonda" nu am rezolvat problema . Tot returul de combustibil ramanea in rezervorul din stanga fara sa mai ajunga si la cel din dreapta.
          Salut Ice! Multumesc ptr raspuns, dar n-am inteles exact ce sonda ai schimbat! Te rog sa fi putin mai explicit. Multumesc

          Comment


          • #6
            Originally posted by claudiu84 View Post
            Salut Ice! Multumesc ptr raspuns, dar n-am inteles exact ce sonda ai schimbat! Te rog sa fi putin mai explicit. Multumesc
            Ai doua sonde de nivel in rezervor care comunica intre ele printr-o pompa venturi care este legata de sonda din stanga eu am schimbat sonda litrometrica din rezervorul din stanga si am rezolvat problema . Din cauza la acea pompa venturi nu mai trece benzina din stanga in dreapta , tot combustibilul este mutat de pompa la motor din dreapta si vine pe retur in partea stanga a rezervorului. Daca gresesc cu ceva rog un coleg sa ma corecteze.Daca te mai pot ajuta cu vreo opinie nu ezita sa ma intrebi.
            Last edited by ice83; 07-03-2012, 08:36 AM. Reason: Mici adaugari
            “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
            Dr. Laurence J. Peter

            Comment


            • #7
              Multumusc mult pentru ajutor, Ice. Scuze ca am raspuns asa greu, dar am fost plecat cateva zile in concediu Mi-ai dat o veste foarte buna. Deja incepusem sa caut o pompa de benzina care intre noi fie vorba este destul de scumpa. Sper ca sonda cu pricina sa fie mai ieftina. M-am uitat pe un site destinat vanzarii de piese auto (autokarma) si la capitolul alimentare combustibil nu au de vanzare decat "pompa combustibil" si "senzor rezervor combustibil". Am sa mai intru si pe alte siteuri!
              Last edited by claudiu84; 07-05-2012, 12:19 PM.

              Comment


              • #8
                Nu te baza pe faptul ca poate fi numai din sonda litrometrica pote sa fie si alt motiv dar asta este ceea ce am patit eu acuma sper sa iti fie de folos si sa nu te coste prea mult si apropo vezi ca ceea ce zici tu ca ai gasit sonda de nivel combustibil aceea este si sonda litrometrica sunt unul si acelasi lucru.
                Dar tie cel mai probabil iti va trebui cea din partea stanga a rezervorului si asta iti zic ceaa ce am patit eu la W202 nu la o maisna ca a ta , deci sper sa fie la fel sistemul si la tine.
                “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
                Dr. Laurence J. Peter

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF