Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diagnostic necunoscut

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diagnostic necunoscut

    Buna seara,
    Va cer si eu ajutorul pentru a pune un diagnostic buburuzei ...
    Avand in vedere ca nu m-am confruntat cu probleme majore pana acum, in ceea ce priveste masinuta, astazi s-a produs inevitabilul... "a murit" si a fost nevoie sa o tractez pana acasa .
    Dupa ce am "dezghetat-o" (a stat cateva minute pornita), am plecat cu ea si nu am apucat sa merg decat maxim 5 min... am plecat de la semafor si la scurt timp s-a auzit un sunet ciudat (ca un suierat) si ceva s-a intamplat ca parca si-a pierdut puterile, am tras repede pe dreapta, am oprit-o si am constatat ca iesea fum de sub capota (am simtit si un miros de cauciuc ars). Dupa ceva timp am incercat s-o mai pornesc si nu a mai vrut. Cand pun contactul se aprind toti martorii dar cand sa o pornesc, luminile parca isi pierd din intensitate...si nu porneste .
    Ar fi binevenite niste pareri. Va multumesc!

  • #2
    Una din cauze poate fii cureau de la accesorii sa fie rupta

    Comment


    • #3
      Originally posted by Alysssa View Post
      Buna seara,
      Va cer si eu ajutorul pentru a pune un diagnostic buburuzei ...
      Avand in vedere ca nu m-am confruntat cu probleme majore pana acum, in ceea ce priveste masinuta, astazi s-a produs inevitabilul... "a murit" si a fost nevoie sa o tractez pana acasa .
      Dupa ce am "dezghetat-o" (a stat cateva minute pornita), am plecat cu ea si nu am apucat sa merg decat maxim 5 min... am plecat de la semafor si la scurt timp s-a auzit un sunet ciudat (ca un suierat) si ceva s-a intamplat ca parca si-a pierdut puterile, am tras repede pe dreapta, am oprit-o si am constatat ca iesea fum de sub capota (am simtit si un miros de cauciuc ars). Dupa ceva timp am incercat s-o mai pornesc si nu a mai vrut. Cand pun contactul se aprind toti martorii dar cand sa o pornesc, luminile parca isi pierd din intensitate...si nu porneste .
      Ar fi binevenite niste pareri. Va multumesc!
      Seara Buna!
      Asa cum spunea si colegul se pare ca ai ceva probleme cu cureaua de accesorii. Din cate spui pare a patina cureaua. Asta se poate intampla si daca ai vre-o fulie(rola) cu rulmentul blocat, atunci patineaza si din cauza frecarii se incinge si apre mirosul de cauciuc ars. Daca la a doua incercare de pornire luminile au scazut in intensitate ma duce cu gandul la faptul ca alternatorul nu a mai functionat si bateria e "moarta"(masina functionand fara a incarca bateria). Eu as verifica alternatorul in primul rand, apoi toate rolele. Daca a patinat, cureaua trebuie schimbata.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        E posibil sa aveti dreptate, o sa verific alternatorul si o sa ii pun si un tester. Bateria sigur a murit si cam asta ar trebui sa fie cauza. Sper sa nu fie ceva foarte grav .
        Oricum va multumesc. O zi frumoasa!

        Comment


        • #5
          Fuliile la alternator,AC,pompa apa si cea de pe arbore sunt metalice.Rolele conducatoare si rola intinzatoare sunt din plastic, acestea cedeaza cel mai repede si sunt repere ce se schimba mai des.Ale mele erau uzare rau, scoteau si zgomote urate.
          Frecarea dintre cauciuc(curea) si plastic(role) este o sursa mai sigura de a iesi fumul.
          Daca s-a rupt cureaua nu mai este actionat alternatorul.
          Pretul celor 3 role (2 conducatoare, 1 intinzator) este de ~70-80lei/buc.Au sens de montare.
          Pretul curelei 50lei/buc.
          Manopera ar trebui sa nu fie mult deoarece se schimba foarte usor.Nu cunosc preturile din service deoarece nu calc pe acolo.

          Parerea mea, cred ca e o rola conducatoare, deoarece pe ea calca foarte putin cureua si posibil sa fi inghetat, si nu a existat forta destula de angrenare pentru a "rupe".
          Asta in cazul in care nu a ajuns zapada,apa la alternator.Si acesta se poate demonta foarte usor pe rampa sau elevator(se desfac cateva suruburi lungi si e gata).

          A fost gerul atat de mare incat mi-au inghetat tamburii, chiar si la semafor 80sec cu piciorul pe frana.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Originally posted by flavyus1987 View Post
            Fuliile la alternator,AC,pompa apa si cea de pe arbore sunt metalice.Rolele conducatoare si rola intinzatoare sunt din plastic, acestea cedeaza cel mai repede si sunt repere ce se schimba mai des.Ale mele erau uzare rau, scoteau si zgomote urate.
            Frecarea dintre cauciuc(curea) si plastic(role) este o sursa mai sigura de a iesi fumul.
            Daca s-a rupt cureaua nu mai este actionat alternatorul.
            Pretul celor 3 role (2 conducatoare, 1 intinzator) este de ~70-80lei/buc.Au sens de montare.
            Pretul curelei 50lei/buc.
            Manopera ar trebui sa nu fie mult deoarece se schimba foarte usor.Nu cunosc preturile din service deoarece nu calc pe acolo.

            Parerea mea, cred ca e o rola conducatoare, deoarece pe ea calca foarte putin cureua si posibil sa fi inghetat, si nu a existat forta destula de angrenare pentru a "rupe".
            Asta in cazul in care nu a ajuns zapada,apa la alternator.Si acesta se poate demonta foarte usor pe rampa sau elevator(se desfac cateva suruburi lungi si e gata).

            A fost gerul atat de mare incat mi-au inghetat tamburii, chiar si la semafor 80sec cu piciorul pe frana.


            Multumesc pentru informatii Flavyus. Este foarte posibil sa se fi uzat ceva pe acolo, avand in vedere vechimea masinutei, dar mi s-a parut ciudat ca nu s-a auzit nimic pana acum si, mai ales, ca atunci cand s-a descarcat bateria nu a aparut nimic in bord, nu ca m-as pricepe eu dar asteptam o mica atentionare ...
            Din pacate eu o sa trebuiasca sa merg intr-un service, dar mai intai sa aflu cauza exacta, astept testerul.
            O sa revin cu informatii cand o sa aflu ceva.
            O zi buna!

            Comment


            • #7


              Buna seara!
              Am revenit cu vesti bune. "Am vindecat" buburuza, intr-adevar a fost asa cum ati spus. De vina a fost o rola, dat fiind faptul ca si celelalte erau uzate le-am schimbat pe toate. Bineinteles, am schimbat si cureaua deoarece plecase la plimbare si se blocase in compresorul de aer.
              Va multumesc pentru ajutor .
              Drumuri bune tuturor!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF