Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

benzina in ulei, sfaturi va rog

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • benzina in ulei, sfaturi va rog

    Salutare.Revin cu o problema care am avut o in vara..si am crezut ca e doar inchipuire de a mea.Atunci, prin iulie, am schimbat uleiul si filtrele ulei, aer si benzina.La putin timp 2-3 saptamani sa verific nivelul de ulei..un miros suspect de benzina al uleiului..am facut testul ala cu sugativa si pata ramasa pe ea..avea o alta culoare inchisa spre interior, deschisa spre exterior..plus ca pierdeam si benzina pe la colierele de la filtrul de benzina nou schimbat..pt ca desteptii de mecanici pt ca nu am stat lg ei si le am lasat masina..ca de service..nu le au strans bine.Merg apoi la alt mecanic..rezolv problema cu colierele ..si pt linistea mea..schimb uleiul..ca na..am crezut nefiind langa mecanici..acestia mi au spalat vechiul filtru de ulei cu benzina si mi l au pus la loc.Atunci am facut semn pe joja pana unde am pus uleiul..sa vedem daca mai creste!Cam o luna am tot verificat..facand drumuri relativ scurte..si nimic..si apoi am lasat asa..Acum in decembrie..in mers..mi se aprinde pe bord semnul de ulei OIL HI ( de la high cred) si piuit in bord.Opresc masina si verfic joja..nivelul de ulei..peste semnul lasat de mine..cam cu 1 cm..la 2 000 km mersi din vara si pana acum.Este clar ca surplusul este benzina...
    Va rog sa mi dati si mie cateva sfaturi, am inteles ca problema asta nu se poate vedea la tester si cu siguranta cred ca multi care posteaza aici chiar se pricep.
    Va multumesc!

  • #2
    Cu 2 schimburi de ulei in urma mia scapat mai mult cu 200ml, efectul e binecunoscut: "HI" dupa ce mergeam cativa km la drum intins.Am scos surplusul pe la joja.
    De la ultimul schimb mi-a mai aparut o singura data mesajul de atentionare, dar a disparut imediat.Asta sa intamplat dupa ce am mers mai mult si era cald motorul.Cauza a fost din cauza strazii mele periculoase, pe care daca nu imi calculez traseul matur pe jos cu burta masinii.Fiind gropi s-a tot inclinar masina.
    La ultimul schimb am , acum 5000km, am masurat exact 4,5L de ulei, nivelul fiind exact in dreptul limitei de maxim pe joja, la fel e si acum.

    Deci o cauza poate fi si baltacarirea uleiului in baie si udarea senzorului daca ai exact cantitatea scrisa in carte.
    Verifica daca nu cumva a mai crescut nivelul pe joja pentru a trage o concluzie.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Problema mi a aparut din vara, pana atunci nu am avut o ..cand am fost la mecanicii astia priceputi de la mine din oras..de aia ma refeream la post ul meu dinainte..ca cei care posteaza aici sunt mult mai priceputi decat ei.Adevarul ca asa e si strada mea..ca trebuie sa merg cu 1 a, maxim a 2 a..dar ideea e ca la ultimul schimb asta de acum 2000 km din august..am pus mai putin de 4,5 l cam 4 l..ca sa pot sa fac semn pe joja(partea metalica)..si atentionarea mi a aparut exact ca la tine la drum lung..facusem vreo 25 km..si se incinsese motorul..daca fac drumuri scurte nu mi apare, si un miros al uleiului de pe joja care seamana mult a miros de benzina.
      Stiu ca problema asta aparea la vechile dacii..dar refuz sa cred ca motorul e atat de dus..masina e din 1998 si din ce am cautat pe net am gasit mai multe:termostatul, compresia proasta, regulator de presiune defect, segmenti uzati, semeringuri supape duse, nu stiu ce retur de la injectoare etc...dar nici o solutie cum si au rezolvat masina..ma refer la masini straine...atatea cauze de mi au albit parul si de asta vroiam un sfat de la voi.Oricum multumesc frumos

      Comment


      • #4
        Daca masina "nu produce" sau "nu mananca" ulei in exces e bine.Mirosul acela dar nu pronuntat ca in cazul benzinei este normal, e din cauza gazelor de carter.
        In timp ce motorul merge desfa dopul pe unde bagi ulei.Ai sa simti acelasi miros, si chiar putine gaze care ies sub forma de vapori.
        Acele gase nu trebuie sa iasa in exces.
        Desfa dopul si cand e motorul deja cald dupa un drum, si ai sa vezi pe el cateva picaturi de "apa", iarasi e ceva normal.

        Verifica nivelul doar cand a stat masina mai mult, daca e la nivel , nu-i mai da atentie.

        eu am invatat o chestie: masina e mai ceva ca o femeie, cu cat o cauti mai mult in cur cu atat cere mai multi bani.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          )))chiar tare afirmatia ta..le am spus o si colegelor de birou..Ma gandesc acum care ar fi riscul pt motor daca ar baga benzina in baie?cum cred eu...

          Comment


          • #6
            Salutare!
            Lasa masina peste noapte pe o suprafata plana si dimineata cu motorul rece verifici nivelul uleiului. Nu este concludenta nici o masuratoare a nivelului la joja cu motorul cald sau dupa un drum , chiar si de cativa km. Daca nivelul este la semnul facut de tine eu zic ca nu ai pentru ce sa-ti faci griji. De cele mai multe ori senzorul de ulei lucreaza defectuos sau cu intarziere. Nivelul la joja este sfant!
            Spui ca ai vazut crescut nivelul cu 1 cm? Hmm... e nevoie de mai bine de jumatate de litru de ulei sau cum spui tu benzina pentru a creste nivelul la joja cu 1 cm. Verifica din nou nivelul cum am specificat mai sus, "dimineata pe racoare".
            Bafta multa!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Benzina dilueaza uleiul si isi pierde proprietatile de lubrefiere.De aici incolo se duce motorul pe apa sambetei.Dar daca nu tia crapat pana acum e bine.
              Astazi dupa ce am fost la biserica m-am oprit la Penny, iar dupa ce am facut cumparaturi inainte de plecare am lasat sa faca check-ul pana la capat.Mi-a aparut simbolul uleiului si am apasat butonul pentru verificarea nivelului; ghice ce mi-a aparut? "HI". Iar inainte sa plec de acasa cu motorul rece la ferificare spunea "OK".
              Singura solutie nu iti ramane decat verificarea nivelului pe joja, iar daca e ceva suspect un test de compresie si un mecanic bun (Doamne fereste!)
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                pff..naspa..sper ca nu s a luat de la mine.cum faci tu check ul?ca la mine cand pun contactul..las pana imi apare pe bord..semnul de ulei..si pornesc..dar nu apare OK...si daca las mai mult imi apare iar kilometrajul.Acum nu stiu, sper sa rezolv si eu cumva..chiar tin la masina asta..mai ales ca am trecut de la dacie 1300 la ea si am dat pe ea 200 euro de zicea f multi ca mi bat joc de ei..

                Comment


                • #9
                  200?sau 2000?

                  Dupa ce apare semnul de la ulei apesi de 2 ori pe butonul din "stanga-sus".
                  Daca apesi pe el imediat dupa ce ai mers cu masina o sa iti palpaie semnul de ulei, ceea ce inseamna ca ii trebuie cel putin 15minute sa masoare cantitatea exacta de ulei.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Ai citit bine 200 euro...doua sute euro.luata de o ruda de a mea din italia de la un sotia unui patron unde lucra(pret in care mi a lasat si un casetofon kenwood, rezerva , cric, triunghi..reducere de la 500..gratis chiar nu reusit sa o scoata..)..adusa in tara m a adus 1 100 euro cu benzina, vignete de drun, bujii schimbate, baterie, schimb ulei..cat sa l tina pe drum...PLUS TAXA POLUARE 450 EURO..noroc ca mi a iesit euro 3..si speram sa ma tina undeva 4-5 ani

                    Comment


                    • #11
                      Fain!
                      Cu bursa pe 2 luni imi mai iau un ciucuruc
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Salut,
                        Din cate stiu eu, singurul loc unde benzina poate sa ajunga in ulei este prin admisie.
                        Supape uzate, segmenti uzati, ......si injectoare care nu mai tin presiunea. Verifica injectoarele si presiunea din cilindrii.

                        Comment


                        • #13
                          Am masurat uleiul pe joja..dupa mai multe zile lasata nepornita..si intr adevar era peste nivelul facut de mine pe joja in vara cam cu 1 cm.Am pornit masina si am desfacut capacul de la ulei asa cum a zis flavyus si intr adevar dimineata am gasit cateva picaturi de apa..iar pornita cu capacul desfacut nu scotea gaze..Acum revin cu o alta nelamurire..in vara dupa schimbul de ulei..am gasit un furtun desfacut..pe care l am bagat cum reiese din poza acolo unde este ingrosat cu rosu(pe langa joja)...ce este acest furtun? sa aibe vreo legatura cu problema asta?

                          Comment


                          • #14
                            sigur este benzina? nu este apa ? cum am postat eu !vezi topicul postat de mine ! ce culoare are uleiul tau acum ? tot normal sau si/a schimbat si culoarea ?

                            Comment


                            • #15
                              Am vreo 2 000 km cu ea..si nu s a innegrit..e maroniu..apropiat de normal..inca nu am ajuns la mecanic cu ea..astept sa mai treaca din zapada ca nu am cauciucuri..astept si un raspuns de la tine in privinta rezolvarii problemei

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF