Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alternator, probleme electrice

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Va salut inca o data.
    A sosit momentul ca in sfarsit sa urmez sfatul vostru si sa incerc sa schimb acea fulie de la alternator. Am trecut prin mai multe periperii in aceasta perioada, legate de masinuta, dar nu are sens sa va obosesc cu aceaste detalii.
    Dupa ce acum 2 saptamani am schimbat bateria (am cumparat una noua), acum 3 zile am constatat cu parere de rau ca nu am curent sa plec din parcare (nu am avut curent sa pornesc). Am mers hotarat la magazinul de piese si am comandat acea fulie. De aici pot sa spun ca a inceput totul .
    A verificat "nenea" in calculator si a gasit doua tipuri de fulie si respectiv trei preturi (in functie de tip si de producator). A avut o replica de genu :" sa dea Dumnezeu sa fie aia ieftina" .... "Dar nu pot sa dau comanda decat dupa ce o desfaci sa iau codul de pe ea" .. Aici deja ma pusese in dilema rau de tot.. am aflat variantele de pret : 126 lei , 240 lei si 630 lei .
    Am mers cu "jalba in protap" pe la service-urile mioritice sa-mi ridice si mie cineva masina pe elevator si sa-mi spuna seria aia de pe fulie . Dupa mai multe esecuri am gasit un service disponibil sa faca asta care mi-a verificat codul si nu mi-a luat nici un ban pentru asta operatiune.
    Asa ca m-am hotarat sa vorbesc cu ei sa o si schimbe. Un factor decizional este ca inaintea mea a fost acolo un baiat cu un ford (dubita) la care ii schimbase aceiasi fulie.
    Am vorbit cu ei si mi-au spus ca se rezolva. Dupa ce am comandat piesa (pe cea de 240 lei, conform codului), am comandat si cureaua (40 lei), am mers la mecanici cu masina.
    Am asteptat 2 ore pana au inceput treaba la masina (ca de.. asa e la service ). Au ridicat pe elevator si atunci si-au dat seama... Nu se poate desface fulia cu alternatorul pe masina. Atunci au inceput sa injure la ei de "Nemti" cu masinile lor cu tot. S-au apucat sa desfaca alternatorul de acolo ... Dupa 2 ore si-au dat seama ca nu se poate daca nu desfac compresorul de aer (nu ajungeau la conductele de apa care intra in alternator) si intru-un final dupa alte 3 ore au reusit sa-l scoata . De mentionat este ca nu au lasat motorul in jos, desi le-am sugerat asta. Asta se intampa deja pe la ora 20.00 aseara. Dupa ce l-au desfacut au avut o alta surpriza. Cand au incercat sa desfaca fulia s-a rupt cheia (T50 lung dupa cum au spus ei) si nici nu au avut alta. Asa ca masinuta mea a dormit pe elevator aseara, pentru ca azi sa faca rost de cheie si sa rezolve. Sper sa fie bine si ca astazi sa o repare, pentru ca nu mai pot sa stau langa ei. Cred ca in acest moment lucreaza la ea. Am intampita si o replica ce m-a uimit si nu stiu ce sa mai cred.
    Mecanicul "sef" a zis aseara : Noi schimbam fulia asta dar nu cred ca este de la ea...
    Este clar ca voi schimbafulia si cureaua dar sper sa fie doar din asta.
    Ce ar mai fi de adaugat este ca celelalte componente de pe acolo (role) nu au joc si doar rola de la alternator a scartait destul de tare atunci cand am invartit-o cu mana.
    O sa revin cu detalii.

    Comment


    • #17
      Egreu ca fulia de obicei se gripeaza dar sa ferifice blocu de diode ,rulmenti si carbuni a si releu ca e un chin sa dai alternatoru jos

      Comment


      • #18
        Iata ca am revenit si cu rezultatele . Au schimbat fulia de la alternator si carbunii (care erau uzati rau si care au costat 9 lei).
        Acum incarca 14 - 14,12v.. Am legat la baterie un voltmetru, pentru a verifica pentru o perioada incarcarea. Am observat ca indiferent de consumatori nu scade sub 13,80v. Inca o observatie ar fi ca de la momentul in care pornesc motorul si momentul in care incepe sa incarca dureaza cam 4-5 secunde. (sper sa fie totul o.k.) O sa mai stau inca o perioada cu voltmetru legat la baterie si sa-l supraveghez in timpul mersului.
        Last edited by ciobanita2002; 05-17-2011, 16:16 PM.

        Comment


        • #19
          Originally posted by ciobanita2002 View Post
          Iata ca am revenit si cu rezultatele . Au schimbat fulia de la alternator si carbunii (care erau uzati rau si care au costat 9 lei).
          Acum incarca 14 - 14,12v.. Am legat la baterie un voltmetru, pentru a verifica pentru o perioada incarcarea. Am observat ca indiferent de consumatori nu scade sub 13,80v. Inca o observatie ar fi ca de la momentul in care pornesc motorul si momentul in care incepe sa incarca dureaza cam 4-5 secunde. (sper sa fie totul o.k.) O sa mai stau inca o perioada cu voltmetru legat la baterie si sa-l supraveghez in timpul mersului.
          E normal sa faca asa finca ai caseta electrica de directie

          Comment


          • #20
            Originally posted by nicubizonu View Post
            Salut,am si eu o prb asemanatoare sau mai bine spus tot cu alternatorul:dupa ce pornesc masina alternatorul nu-mi incarcva decat daca accelerez odata la 2500-3000 de ture iar apoi incrca normal,fapt testat de electrician.care sa fie cauza?
            blocu de diode sau frayu de alternator

            Comment


            • #21
              ma intorc la voi cu aceasta problema a incarcarii, care persista.
              Asa cum am scris si mai sus am schimbat fulia de la alternator si incarcarea aste de 13,8 - 14,1 v. Am verificat si consumatorii atunci cand motorul este oprit si totul este ok.
              Acum problema este ca eu am mers la un "nene" electrician care mi-a incarcat bateria (cumparata de 3 saptamani) pana cand bulina accea de control s-a facut verde. Am mers cateva zile si dimineata cand m-am uitat la ea era pe " negru". Nu mai stiu ce sa fac. HELP . Ce sa mai verific ? Nu mai am nici o idee.

              Comment


              • #22
                si eu am nevoie de ajutor, nu se mai aud difuzoarele, se aude un bazait in ele nu mai functioneaza telefonu, magazia de cd, ce are ca ma scoate din sarite......
                si nici usile nu se deschid decat cand vor ele la fel e si cu inchisul...
                de la baterie sa fie, a verificato cineva si zice ca e ok .
                Last edited by drusckha; 05-24-2011, 10:45 AM.

                Comment


                • #23
                  salut,daca tot vine vorba de probleme de natura electrica.Am si eu un A160 benzina 2000.Cred ca am un consumator pe undeva pt ca i-mi consuma bateria peste noapte si trebuie sa-i scot borna pese noapte.Din anul 2009 de cand am adus-o din Germania am constatat ca in timpul mersului mi se aprind toti senzorii in bord si se sting iar acele indicatoarelor tind sa coboare.In bord am aprins senzorul galben cu mororasul.
                  Va rog sa-mi comunicati si mie daca si voi a-ti avut probleme de genul acesta si care ar putea fi cauza.

                  Comment


                  • #24
                    Pana la urma am inceput sa verific "babeste". Desi am scris mai sus ca in timpul stationarii consumul nu depaseste 40 de mA, am constatat ceva mai devreme ca acesta este de 80 mA. Si asa a inceput totul. Am scos la sigurantele pana cand am gasit una care daca o scoteam reduceam consumul la 24 mA. NU stiu de la ce este aceasta siguranta. Am observat doar ca nu mai merge lumina de la plafoniere . Numarul sigurantei este 32.
                    Daca are cineva sa-mi dea si mie schema cu sigurantele mi-ar fi de mare folos.
                    Am mai constatat inca ceva . Inainte sa scot siguranta imi mergeau geamurile elecrice si fara sa bag cheia in contact. Acum merg doar cu cheia in contact. Nu stiu daca asa trebuie sa fie sau daca "cel dinaintea mea" a facut modificari in acest sens. adresa mea de mail este ciobanita2002@yahoo.com (pentru schema cu sigurantele) Multumesc anticipat

                    Comment


                    • #25
                      Am gasit shema pe forum. Multumesc si scuze ca nu am cautat inainte sa scriu.

                      Comment


                      • #26
                        va multumesc pt sfaturi......

                        Comment


                        • #27
                          sal, eu am rezolvat problema cu difuzoarele, masina are un sistem BOSE si are sub aripa din dreapta (daca am retinut bine) un amplificator si tot timpu cand ploua intra apa acolo, ideea e ca un sistem second e cam 1000 de euro, dar mi-a reparato baiatul cu 100de lei, sper sa tina

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by ciobanita2002 View Post
                            Pana la urma am inceput sa verific "babeste". Desi am scris mai sus ca in timpul stationarii consumul nu depaseste 40 de mA, am constatat ceva mai devreme ca acesta este de 80 mA. Si asa a inceput totul. Am scos la sigurantele pana cand am gasit una care daca o scoteam reduceam consumul la 24 mA. NU stiu de la ce este aceasta siguranta. Am observat doar ca nu mai merge lumina de la plafoniere . Numarul sigurantei este 32.
                            Daca are cineva sa-mi dea si mie schema cu sigurantele mi-ar fi de mare folos.
                            Am mai constatat inca ceva . Inainte sa scot siguranta imi mergeau geamurile elecrice si fara sa bag cheia in contact. Acum merg doar cu cheia in contact. Nu stiu daca asa trebuie sa fie sau daca "cel dinaintea mea" a facut modificari in acest sens. adresa mea de mail este ciobanita2002@yahoo.com (pentru schema cu sigurantele) Multumesc anticipat
                            Acea siguranta este de la casetofon, plafoniere, bricheta.
                            Eu am patit ceva asemanator cand am vrut sa schimb casetofonul original al masinii cu un Mp3.
                            Am pus Mp3-ul si surpriza......geamurile coborau fara sa fie cheia in contact, plus ca ramanea afisajul de la bord aprins tot timpul, intr-o dimineata constatand ca nu mai am curent in baterie sa pornesc masina.
                            Rezolvarea a fost sa pun inapoi casetofonul original .
                            I-am imprumutat casetofonul unui prieten sa-l puna pe o skoda fabia, montat pe masina pe mufa ISO a masinii, toate bune si frumoase doar ca atunci cand inchidea masina din centralizata , usa spate dreapta ramanea descuiata.
                            Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                            Comment


                            • #29
                              salut

                              o problema asemanatoare am si eu
                              nu mai pornoste deloc,masurai bateria si avea 11,5v se aprinsera martorii din bord toti absolut,simbolul de la baterie licurea intermitent tot pe rosu iar cind dadui la contact --mort ,doar un mic ticait taca-paka si nimic
                              luai curent de la alta masina pornita si reusii s-o pornesc dar scazu tensiunea la 8,5 v si moarta
                              concluzia ;ALTERENATORUL NU MAI INCARCA ABSOLUT DELOC!!! care ar putea fi cauza??????????
                              dupa cite citi mai sus ori releul,ori rola din capul alternatorului ori carbuniii sau freyul dar ce e ala?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF