Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bobina de inductie sau sonda Lambda

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dan12101983 View Post
    Aceiasi problema o am si eu.Tot 2 bobine am.Una se ocupa de cilindrii 1 si 4,cealalta de 2 si 3.Cea de 1-4 s-a dus la padure.Am dat-o jos si e crapata.A crapat din cauza tolelor(partea de fier) dintre cei doi ploti,care a ruginit si a fortat in ei pana a crapat bobina.Acum tre s-o schimb.Cealalta bobina e relativ ok.Bobinele sunt la fel la motoarele M111,180,200 sau 220 .Sonda lambda da eroare deoarece injectoarele scuipa benzina,dar canci aprindere.E vorba de asta:
    Salutare. Pana la urma ai rezolvat cu bobinele?

    Si la mine uneori dimineata porneste in 3 cilindri si dupa ce accelerez un pic dispare si merge in 4. Dar la relanti oricum are un mic joc de turatii instabil ( la cald) , si cu mici vibratii ale motorului in momentul in care turatia tinde sa scada. Turatia variaza cu max 100 de ture adica e practic insesizabil, dar in schimb se simte ca motoru para are mici balbaieli si vibratii neplacute care se resimt in toata masina ( eu conducand-o des le resimt, altii zic ca sunt paranoic ).
    Poate fi aceasta treaba tot de la bobine ?
    Bujiile le-am schimbat recent, fisele nu pierd curent din ce am verificat eu. Am mai citit ceva despre ECU dar sper sa nu fie asta vinovatul.
    Stima.
    Last edited by DumiMoldoveanu; 10-19-2011, 02:42 AM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by DumiMoldoveanu View Post
      Salutare. Pana la urma ai rezolvat cu bobinele?

      Si la mine uneori dimineata porneste in 3 cilindri si dupa ce accelerez un pic dispare si merge in 4. Dar la relanti oricum are un mic joc de turatii instabil ( la cald) , si cu mici vibratii ale motorului in momentul in care turatia tinde sa scada. Turatia variaza cu max 100 de ture adica e practic insesizabil, dar in schimb se simte ca motoru para are mici balbaieli si vibratii neplacute care se resimt in toata masina ( eu conducand-o des le resimt, altii zic ca sunt paranoic ).
      Poate fi aceasta treaba tot de la bobine ?
      Bujiile le-am schimbat recent, fisele nu pierd curent din ce am verificat eu. Am mai citit ceva despre ECU dar sper sa nu fie asta vinovatul.
      Stima.
      Si mie la fel imi zice lumea ca sunt paranoic
      tot din aceeasi cauza..la relanti are niste suturi asa mai mici,dar cine o conduce le simte si mai ales daca iti iubesti MB

      Comment


      • #18
        Saluatre tuturor! poate stie cineva cum se pot verifica bobinele astea daca sunt bune? mentionez ca am fost la tester Bosch si mi a dat eroare la sonda lambda...dar ma gandesc sa nu fie ca la colegu, sa fie de la bobine...multumesc

        Comment


        • #19
          Si cine poate sa mi spuna mai exact unde se afla astea 2 bobine ca nu prea am inteles din postarile de mai sus.

          Comment


          • #20
            salut,
            aceeasi problema o am si eu,la turatie mica,masina trepideaza si nu are putere.
            am verificat bujiile,iar bujia 3 era plina de ulei.
            le-am schimbat pe toate,masina a mers super o saptamana,dar dupa,aceeasi problema.
            Am mai verificat o data bujiile,si la fel: bujia 3 plina de ulei.
            Va rog cateva sugestii sau idei.Bobinele de inductie nu le-am verificat.
            Multumesc anticipat!

            PS am un w 202, c180,90kw, benzina in 4 pistoane din 1996, model esprit

            Comment


            • #21
              Pai bobinele le gasesti sub galeria de admisie.Urmaresti fisele si gasesti bobinele.O bobina da scanteie la cilindrul 1 si 4 in acelasi timp(wasted spark),iar cealalta da scanteie la cilindrul 2 si 3,tot simultan.Asa verifici daca e de la bujie,fisa sau de la bobina.Daca nu lucreaza un cilindru,sa zicem 2,scoti fisa de la bujia 2 si o bagi la 3 si fisa de la 3 o bagi la 2.Daca cilindrul 2 lucreaza iar 3 nu mai lucreaza e ori bobina ori fisa.Ca sa vezi daca e fisa,schimbi fisele intre 2 si 3 incluziv la plotii de la bobina.Acelasi lucru se intampla cu cilindrii 1 si 4.Nu stiu daca ati inteles,dar nu prea am talent la povestit.

              "It uses 2 ignition coils and no ignition distributor. Cylinders are fired in pairs (dual fire) - 1 and 4 together, and 2 and 3 together. The crankshaft position sensor is sensing the movement of two radially opposed position plates on the flywheel, one of which is magnetized, and the other is not. Thus, the engine management has precise information which group of cylinders to fire, and which group of injectors to spray." citat din wikipedia

              W124 E220 din 95

              Comment


              • #22
                Originally posted by sergiur2005 View Post
                Si cine poate sa mi spuna mai exact unde se afla astea 2 bobine ca nu prea am inteles din postarile de mai sus.
                sunt pe motor bobinele astea..este treaba de 15min suna-ma la 0761533456 sau 0730645702 si daca vrei vii la garaj si le si probam poate din cauza la bobine ai problema

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF