Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul nu merge rotund

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul nu merge rotund

    Salutare tuturor, de curand am mers cu masina intr-o zi 300 km si am pus motorina de la o benzinarie cu un nume dubios( 5.57 ron/l motorina ) . Nu am fost atent pe drum cand am facut pauze dar cand am ajuns acasa sı am mers a 2 a zi cu masina si am oprit undeva am observat ca motorul nu merge rotund insa doar pentru cateva secunde.Dupa aceea mersul este perfect normal. Astazi am studiat putin problema si am observat ca atunci cand porneste merge perfect normal motorul si acel mers in suturi apare dupa ce masina este accelerata.O pornesc...merge perfect...o accelerez...merge in suturi...4-5 secunde dupa care merge iarasi normal...accelerez...iar merge in suturi...4-5secunde dupa care merge normal...etc.A mai patit cineva ? A classe 170 CDI 2001 95 cp.

  • #2
    Incepe sa cedeze regulatorul de presiune. Costa cca. 700lei.

    Daca totusi ai suspiciuni cu privire la injectoare, pentru a evita problemele referitoare la demontarea lor, te sfatuiesc inainte de a umbla la injectoare sa schimbi regulatorul de presiune.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Daniel. View Post
      Salutare tuturor, de curand am mers cu masina intr-o zi 300 km si am pus motorina de la o benzinarie cu un nume dubios( 5.57 ron/l motorina ) . Nu am fost atent pe drum cand am facut pauze dar cand am ajuns acasa sı am mers a 2 a zi cu masina si am oprit undeva am observat ca motorul nu merge rotund insa doar pentru cateva secunde.Dupa aceea mersul este perfect normal. Astazi am studiat putin problema si am observat ca atunci cand porneste merge perfect normal motorul si acel mers in suturi apare dupa ce masina este accelerata.O pornesc...merge perfect...o accelerez...merge in suturi...4-5 secunde dupa care merge iarasi normal...accelerez...iar merge in suturi...4-5secunde dupa care merge normal...etc.A mai patit cineva ? A classe 170 CDI 2001 95 cp.

      Salut!
      Pana sa te apuci sa schimbi ceva de pe masina mergi undeva la o diagnoza cu STAR/DAS XENTRY. Cere celui care iti face diagnoza sa se uite putin la parametri. (Corectie la injectoare, presiune in rampa comuna in regim relanti si accelerat). Abia dupa aia vezi daca e regulatorul de presiune sau iti da pe retur prea mult un injector. Acuma am un sfat pentru colegul de mai sus:
      Daca ai avut o oarecare defectiune la masina, nu poti generaliza si afirma ca toate masinile au aceeai defectiune chiar daca simptomele par similare.
      Cu respect, Cristian C.
      Diagnoza, reparatii, piese second hand pentru Mercedes-benz CDI -IASI
      tel.-0749562999

      Comment


      • #4
        Daca ai avut o oarecare defectiune la masina, nu poti generaliza si afirma ca toate masinile au aceeai defectiune chiar daca simptomele par similare.
        Cu respect, Cristian C.
        Diagnoza, reparatii, piese second hand pentru Mercedes-benz CDI -IASI
        tel.-0749562999[/QUOTE]

        Nu am vrut sa generalizez, poate nu m-am exprimat bine, dar am observat din experienta mea ca intai se umbla la injectoare si deabia dupa aceea la regulatorul de presiune.
        La mine, desfacutul injectoarelor s-a facut pe riscul si dupa acceptul meu, acest lucru putea fi evitat daca se incepea cu regulatorul de presiune.
        Poate diagnoza respectiva nu a identificat cu precizie componenta defecta(sau tehnicianul repectiv nu a stiut sa interpreteze).
        Oricum am avut noroc ca nu s-a rupt nici un prezon si sfatul era din dorinta de a ajuta pe altii astfel incat sa nu mai riste decat atunci cand intradevar nu exista alta solutie.
        Last edited by valyvis10; 05-09-2011, 21:34 PM.

        Comment


        • #5
          Salve colegu cu regulatoru are dreptate cam asta e simtomul ,dar totusi e bine de verificat si parametri acolo vezi cel mai bine pot fi mai multe cauze ,cel care a deschis topicu sa dea mai multe detali de filtre de baterie ,debilmetru MAPUetc asta daca vrei sa dai un diagnostic dupa ureche

          Comment


          • #6
            salut din cauza regulatorului de presiune se poate opri motorul?Asta se intampla la mine,masina este un 170 cdi am pus-o pe tester si ar fi acel regulator dar la mine trage si aer pe conducta care duce in pompa si nu stiu daca sa schimb acea piesa stie cineva pe unde ar trage aer sau daca e din cauza regulatorului?

            Comment


            • #7
              eu am schimbat regulatorul ca la relanti galopa mereu dar la a class e problema mare cu aerul am inebunit cu conducte am schimbat oringuri am dat jos rezervorul si tot vine aer din rezervor asa o lasa ca ma scos din minti sorbul cred ca e problema trage aer !acum vad si la mine ca daca o turez tare pentru 2-3 secunde galopeaza dar isi revine repede si nu se intampla mereu doar cateodata regulatorul are o garnitura un oring in cap si se mai duce si ala !
              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

              Comment


              • #8
                salut alex dupa ce ai schimbat regulatorul mai galopeaza motorul? ai aflat pe unde tragea aer ca si eu am aceeasi problema. eu azi am pus-o pe direct am bagat tur si retur intr-o sticla si vad ca nu mai trage aer si nici nu s-a mai oprit(la mine se umblea conducta de aer si atunci se oprea)dar acum s-a accentuat acel mers neregulat al motorului.cat ai dat pe regulator si de unde?

                Comment


                • #9
                  Am rezolvat problema !

                  Scuze ca am revenit asa greu cu raspunsul. Problema asta amarata era de la ceva ce nici nu va vine sa credeti! FİLTRUL de aer...cat a putut sa ma sperie o bucata de hartie. Acum merge perfect sı a scazut si consumul putin,eu mergand maı mereu pe galben stıu exact cat trebuıe sa merg cu motorına dın rezervor. Sper sa citeasca si ceilalti colegi care poate dau de aceasta problema. O zi placuta tuturor !

                  Comment


                  • #10
                    Am si eu o problema asemanatoare la A-ul meu 170 CDI/2003. La relanti merge tremurat; cred ca merge in 3 pistoane in rest in sarcina merge normal. Am fost la un meserias unde a pus-o pe calculator si nu a dat nicio eroare. Au banuit volanta dar se pare ca nu e de acolo.
                    Pana la urma concluzia a fost ca e defect un injector.
                    Am pus un aditiv de curatat injectoarele dar nu am mari sperante.
                    Ce ma sfatuiti sa fac?
                    Cumpar injector nou, il repar pe cel vechi (unde?), le schimb pe toate 4 ?

                    Comment


                    • #11
                      Slut mie imi galopa mereu la relanti cand am luato am fost la dezmembrari am luat un regulator sh am dat 50 euro merge ok dar cate odata cand e motorina proasta dupa ce o accelerez puternic galopeaza putin dupa isi revine ! nu intra in panica sigur e de la motorina proasta iar un lucru verificat de mine e ca regulatorul se potriveste de la orice tip de mercedes cdi !
                      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                      Comment


                      • #12
                        Imi raspund tot eu poate o fi de folos si altora.
                        Mersul in 3 pistoane la relanti era dat de faptul ca unul din injectoare deschidea de la o presiune de 250 bari in sus; in mod normal presiunea de deschidere este de 180-200 bari.
                        Masina mergea foarte bine in turatie deoarece pompa baga presiune mare si reusea sa deschida acel injector.
                        Rezolvarea a fost simpla si ieftina; s-a desfacut injectorul si s-a pus o saiba interioara si f mica, de alta grosime decat cea existenta astfel reusind ca injectorul sa deschida pe la 190 bari.
                        Cost 20 ron plus 200 ron demontat montat injectoare.
                        Am mai ramas cu o problema; nu s-a putut scoate un injector deoarece este intepenit. S-a chinuit mecanicul vreo 5 ore si nimic. Totodata nu poate fi scos nici injectorul pereche deoarece au o brida intre ele care nu le permite sa iasa decat impreuna. Mentionez ca mecanicul avea si set de presa speciala pentru Mercedesuri cdi dar neputand sa scoata brida, nu a putut pune presa. Norocul a fost ca injectorul cu probleme a fost unul din cele 2 care s-au putut scoate.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF