Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Care sunt diferentele intre 200 si 220 cdi?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Carasu View Post
    SirDeadline , te asigur ca sunt diferente la motorul de E200 fata de cel de E220 , eu am un E200 si am vrut sa fac acelasi lucru , sa caut modalitati sa ii maresc puterea ( mentionez ca in mom in care am luat eu acest W211 era o diferenta sesizabila de pret intre E200 si E220).

    In primul rand, da, este vorba si de soft in problema!

    Volanta si ambreiajul difera vizibil intr-e ele, dar sistemul de prindere este acelasi(la E200 acestea sunt mult mai mici ca marime piesele fata de cele de E220, dar se potrivesc si piese de E220),asa cum am spus, sistemul de prindere este acelasi, asta am testato eu, vorbesc din experienta! Am pus pe masina(E200 W211, 75kw/102CP) ambreiaj si volanta de E220-150 cp).

    Din cate am inteles in mom in care ii pui soft , ii creste f putin presiunea in turbo ( cam cu 0,1-0,2 bari, ceea ce este o diferenta irelevanta )

    Pentru evacuare, dati seama ca ai filtru de particule, care trebuie sa inregistreze anumite valori de presiune(ai 2 senzori de presiune in filtrul de particule - 1 la intrarea gazelor si celalalt la iesire), daca , presiunea difera fata de valorile din computer, atunci iti da eroare in sistem si motorul merge pe avarie(adica,nu ii da voie la turbo sa actioneze).

    Motoarele sunt cam aceleasi, dar unele piese difera ca marime doar!! exemplu, discul de ambreiaj pentru W211 E200 102CP este mai mic decat cel de W211 E220 150CP, deci, daca ai de gand sa ii faci acest chip-tuning laudat de unii, gandeste-te la costurile ce vor urma dupa aceste modificari. Iti dai seama ca in primul rand , in mom in care masina va avea 150 CP, discul de ambreiaj de pe un E200 102/122 CP nu va face fata prea bine fortelor !! ...

    Ca exemplu, un disc de ambreiaj si o volanta noi pentru E200 / 102 CP mau costat cam 2900 ron !!! iar daca as fi pus aceleasi piese dar de la E220 / 150 CP , m-ar fi costat in jur de 3500 ron.(sfatul meu, daca schimbi vrodata ambreiajul si volanta la un E200 , pune ambreiaj si volanta de E220 /150 CP) .. In ambele cazuri nu am mentionat si mana de lucru !!! adica vro 400-500 ron !!


    Salut, scuze ca ma bag in acesata discutie, dar sunt curios in legatura cu un lucru: cele spuse mai sus sunt valabile si pentru motorul de pe V-KLASSE 220CDI? Adica as putea modifica puterea motorului pri soft tuning si apoi pentru siguranta mea sa fac si celelalte modificari la motor si ambreiaj enumerate anterior. Multumesc anticipat

    Comment


    • #17
      Aici nu este vorba de 220 cdi sau 200 cdi - motoarele sunt identice adica 2148cmc, sistemul de prindere al pieselor este acelasi, dar dimensiunea lor si felul in care au fost gandite sa reziste difera in functie de numarul de cai pe care il ai !!

      Comment


      • #18
        Originally posted by ionutz_ng View Post
        Tocmai din cauza unor "experti" ca tine am luat eu de buna sa cumpar un e200 cdi crezand ca doar schambandu-i softul o sa-l fac 220 cdi.
        Parerea mea e ca trebuia sa faci aceasta cercetare inainte sa-ti achizitonezi masina. Sfatul meu e sa-l lasi asa cum e, pentru ca am vazut atat 1.9 tdi omorat de chip, cat si 2.2 dti.
        In plus, din experienta cu 2.2 dti pot spune ca avea un turbo lag IMENS, dupa 3000 rpm se simtea diferenta, dar pana acolo era slab de tot. Iar daca il conduci numai peste 3000 rpm, pe langa faptul ca iti creste consumul, il cam fortezi.

        Cat despre 200cdi vs 220cdi, avand c220 143 cp si conducand c200, pot spune ca diferenta majora nu e surplusul de putere, ci modul de livrare al acesteia. 220 e mai elastic, mai placut la condus, nu neaparat mult mai rapid ca reprize. Nu stiu daca astia cu chipurile pot tuna motorul sa lucreze ca din fabrica.

        Daca vrei chip, cauta-ti un Brabus D4 sau ceva de la Carlsson, macar aia is tuneri oficiali MB.

        Totusi, eu zic sa o lasi asa. Nicio varianta nu m-ar convinge, pentru ca si la 150 cai E-ul e submotorizat. Insa pt rulat pe autostrada, 120-140, e mai mult decat decent si 200cdi. Pt depasiri in forta iti tb un 270.

        O zi buna

        Comment


        • #19
          Tinand cont ca vreau sa-mi fac un tuning la al meu c200 cdi w203 de 115 CP, m-am tot interesat in stanga si in dreapta.
          Ca diferente(vorbind strict de c200 cdi VS c220 cdi din perioada 2001-2004) sunt urmatoarele:

          1. c200 CDI 85 kw (115CP) <=> c220 CDI 104Kw (143 CP) Sunt identice (cutie,ambreiaj,motor) mai putin softul .In ambele cazuri ECU este Bosch EDC15C5
          2.c200 CDI 90 Kw (122 CP) <=> c220 CDI 110 Kw (150 CP) .Sunt identice mai putin softul.ECU este pentru ambele Bosch EDC15C6

          Ca diferente intre c200 CDI 115 CP VS c200 CDI 122 CP

          1. Abreiajul
          2. Cutia de viteze(inclusiv rapoartele)
          3. Motorul e acelasi , dar ECU e diferit(vezi mai sus)
          4. Turbina si geometria ei, diferita
          5. Injectoarele au alte specificatii deci usor diferite.

          La clasa E nu comentez,nu m-am interesat.
          Sper sa va fie de folos aceste informatii.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Carasu View Post
            Volanta si ambreiajul difera vizibil intr-e ele, dar sistemul de prindere este acelasi(la E200 acestea sunt mult mai mici ca marime piesele fata de cele de E220, dar se potrivesc si piese de E220),asa cum am spus, sistemul de prindere este acelasi, asta am testato eu, vorbesc din experienta! Am pus pe masina(E200 W211, 75kw/102CP) ambreiaj si volanta de E220-150 cp).


            Motoarele sunt cam aceleasi, dar unele piese difera ca marime doar!! exemplu, discul de ambreiaj pentru W211 E200 102CP este mai mic decat cel de W211 E220 150CP, deci, daca ai de gand sa ii faci acest chip-tuning laudat de unii, gandeste-te la costurile ce vor urma dupa aceste modificari. Iti dai seama ca in primul rand , in mom in care masina va avea 150 CP, discul de ambreiaj de pe un E200 102/122 CP nu va face fata prea bine fortelor !! ...
            M-am interesat si in legatra cu clasa E cat de cat.Comparatia facuta de tine a fost facuta in cazul cel mai nefavorabil E200 102 CP e total diferit de E220 150 CP chiar si fata de E200 122 CP.
            Daca comaparai E200 de 122 CP cu E220 150 CP ai fi vazut ca nu e nici o diferenta(nici la piese nici la dimensiuni,pana si codurile lor in catalog sunt identice spre deosebire de cealalta versiune).

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF