Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimb caroserie de diesel pe un benzinar (motorul ramane diesel)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb caroserie de diesel pe un benzinar (motorul ramane diesel)

    Buna!
    Povestea e lunga! Treaba importanta este ca am facut rost de o caroserie care avea motor benzinar, vreau sa o schimb, sa-i pun motorul diesel care l-am avut pana acum.
    Oare oi avea multe probleme de rezolvat?

  • #2
    Teoretic n-ar fi multe probleme. Acum depinde si de tipul de motor care a fost benzinar si de tipul de diesel.

    In primul rand desfiintezi pompa de benzina de sub rezervor daca are asa ceva si unesti furtunele.

    2. Montezi electrovalva de oprire motor sau schimbi contactul cu cel de diesel daca oprirea se face prin vacuum.

    3. Schimbi diferentialul daca nu e acelasi raport cu cel de diesel (mai mult ca sigur nu e la fel), sau poti face probe cu cel de benzina. Cele de benzina au raport mai mic, deci fuge mai tare dar nu ai demaraj bun.

    4. Adaptezi releul de bujii daca nu ai pornire din schalter.

    Cam asta ar fi in mare parte. Daca am omis ceva sa intervina colegii.
    Spor la treaba!
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      Multumesc foarte mult! Din astea 4 probleme mie mi-au trecut prin cap vreo 2 (releul si electrovalva), dar nici nu asta era importanta, era important sa stiu daca n-oi avea mari probleme, se pare ca nu sunt.
      Multumesc din nou!
      Iulian


      Originally posted by Leo View Post
      Teoretic n-ar fi multe probleme. Acum depinde si de tipul de motor care a fost benzinar si de tipul de diesel.

      In primul rand desfiintezi pompa de benzina de sub rezervor daca are asa ceva si unesti furtunele.

      2. Montezi electrovalva de oprire motor sau schimbi contactul cu cel de diesel daca oprirea se face prin vacuum.

      3. Schimbi diferentialul daca nu e acelasi raport cu cel de diesel (mai mult ca sigur nu e la fel), sau poti face probe cu cel de benzina. Cele de benzina au raport mai mic, deci fuge mai tare dar nu ai demaraj bun.

      4. Adaptezi releul de bujii daca nu ai pornire din schalter.

      Cam asta ar fi in mare parte. Daca am omis ceva sa intervina colegii.
      Spor la treaba!

      Comment


      • #4
        Diferentialul teoretic ar trebui sa ai 3,60 si ceva, nu mai tin minte....
        Ala e bun Cu 3,64 parca e si 3,92 ai demaraj mai bun si se cam tureaza la fuga(in cazul asta e mai bine pentru oras, e masina mai sprintena in special cu 3,92). La cel de 3,46(parca) demarajul e mai slab dar la viteza sunt super ceea ce nu e cazul la o masina de 30 de ani + ca drumurile din Romania sunt ok la 100-120 ceea ce ii place cel mai mult la un Cobran.
        De grupul de 3,2 care e rar si nici nu il vei gasi prea usor nu are rost sa vorbim ca nu gasesti motor inca in apele lui sa-ti urneasa bolidul....
        Deci daca ai 3,6 si nu esti multumit cum trage baga-i 3,9 daca nu lasa-l asa ca intre 3,6 si 3,4 eu nu am observat aprox nici o diferenta inafara ca cu 3,4 nu prea vroia dealurile cu a 3-a la 70 ca cu 3,6 si cerea a 2-a iar pe cand i-o dadeam cerea iar a 3-a....

        Comment


        • #5
          Originally posted by Leo View Post
          3. Schimbi diferentialul daca nu e acelasi raport cu cel de diesel (mai mult ca sigur nu e la fel), sau poti face probe cu cel de benzina. Cele de benzina au raport mai mic, deci fuge mai tare dar nu ai demaraj bun.
          Din cate stiu eu este chiar invers. Daca ai avut diferential de benzinar si pui motor Diesel, atunci masina fuge mai lent. Adica trebuie sa turezi bine motorul pentru a avea viteza.
          Aici este un link pentru toate tipurile de diferentiale de pe masinile Mercedes mai vechi:
          Last edited by dr_krl; 09-16-2011, 16:28 PM.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF