Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme motor

    Salut am un A class 170 cdi de 90 cp din 1999 si de ceva timp am probleme cu el.In timpul mersului se opreste motorul in prima faza s-a aprins epc pe bord am pus masina pe tester si ar fi de schimbat supapa de reglaj a presiunii in rampa.Problema mea e ca am observat bule de aer pe conducta de motorina.Am dat rezervorul jos si nu am vazut nimic nelalocul lui am pus coliere noi peste tot dar acelasi lucru,porneste foarte repede dar in max.30 de secunde se opreste fara a se mai aprinde vreun bec la bord iar conducta de motorina este goala,avand motorina pe ea doar 1 cm deasupra pompei.Masina are si imobilizator pe care nu stiu sa-l folosesc poate acesta sa opreasca motorul?

  • #2
    Am schimbat filtrul de motorina acum nu mai sunt bule de aer, porneste repede dar in 5 min se opreste.Problema e ca acum merge foarte bine motorul rotund fara nicio bataie dar dupa cateva minute incepe sa mearga in valuri si se ingana de parca ar vrea sa se opreasca si in cele din urma se opreste, dar de pornit porneste si face tot la fel.Stie cineva cu siguranta daca aceste simptome sunt din cauza regulatorului de presiune?Daca ar fi asa e simplu unu second e 2 mil si se schimba usor iar nou e 550 ron.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Catalin 13 View Post
      Am schimbat filtrul de motorina acum nu mai sunt bule de aer, porneste repede dar in 5 min se opreste.Problema e ca acum merge foarte bine motorul rotund fara nicio bataie dar dupa cateva minute incepe sa mearga in valuri si se ingana de parca ar vrea sa se opreasca si in cele din urma se opreste, dar de pornit porneste si face tot la fel.Stie cineva cu siguranta daca aceste simptome sunt din cauza regulatorului de presiune?Daca ar fi asa e simplu unu second e 2 mil si se schimba usor iar nou e 550 ron.
      Salut!
      Referitor la problema cu opritul si bulele dupa conducta de alimentare, in cazul meu a fost de vina pompa de combustibil din rezervor, era putin crapat recipientul acela de plastic pe care vine pompa(cel din care trage ea) si cand ajungea la un anumit nivel tragea aer si se oprea, dar cand era nivelul de motorina peste nu era nicio problema!
      Legat de problema regulatorului de presiune, pe care ghici ce, si eu o am, pot spune ca mie nu-mi moare, dar se balbaie asa cand o apuca!in prima faza problema a fsot depistata, tipul la care am mers mi-a zis k trebuie schimbat k alfel risc sa bulesc si vreun injector!Am sa fac si lucrul asta cat mai curand!Oricum motorul a devenit destul de zgomotos si ma cam zgarie pe creier...
      Eu sunt de parere ca mai degraba iei unul nou, mai ales k e o problema destul de comuna, si sa nu cumva sa ai ghinionul sa nu fie bun!
      Mult succes in rezolvarea problemei!

      Comment


      • #4
        salut, pompa de combustibil in rezervor a mea nu are, este un recipient cu vase comunicante care sta in permanenta cel putin jumatate plin cu motorina (eu am dat rezervorul jos), deci si la tine mersul in valuri tot de regulator este ? asta ma intereseaza cel mai mult ca sa nu dau banii degeaba pe el. am un prieten cu a classe si tot in valuri merge dar nu se opreste dar la el e dintr-un injector care pierde foarte putin , nu pica motorina pe la el si merge asa tot in valuri dar nu se opreste. daca schimbi regulatorul da-mi de veste cum merge id mess catalin_dr1314

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF