Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ansamblu intinzator, rola intinzatoare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by alex_flash View Post
    Si eu am cautat mult asa ceva, dar nu am gasit. Nu m-a dus capul sa fac niste poze cand am lasat motorul in jos, dar daca te ajuta cu ceva iti spun cativa pasi mai importanti.
    Cred ca orice informatie, cat de mica, ma va ajuta. Astept cat mai multe!
    Multumesc.

    Comment


    • #17
      Originally posted by juni74 View Post
      As vrea, daca se poate, un filmulet cu lasarea motorului in jos, sau macar niste imagini. Va rog mult. Trebuie sa schimb ansamblul de role de la cureaua de accesorii si nu as vrea ca mecanicii sa imi scoata motorul pt ca imi iau manopera mare. Multumesc mult.
      Asta este cadrul: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.33.htm
      Aici cum se inspecteaza cateva elemente, inclusiv cureaua de accesorii:http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.46.htm
      Aici despre tot ansamblul curea pentru accesorii: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.57.htm
      Poti folosi google translate pentru traducere.

      Comment


      • #18
        Originally posted by alex_flash View Post
        Va salut! Scuze ca am deschis inca un topic, am o problema mare cu masina.
        Nici nu stiu cu ce sa incep. Am un A 170 cdi w168 din 2000. Intr-o zi ploioasa, acum aproximativ un an, tata a decis sa ia masina mea si sa mergem pana in Dragomiresti. Vreau sa spun ca a luat toate baltile posibile cu viteza mare (bineinteles eu ca pasager in dreapta muream de nervi..dar na.. ce sa-i zici?) si cand am ajuns acasa a inceput sa patineze cureaua de accesorii si la scurt timp a inceput sa faca un zgomot + vibratii la ralanti.
        A doua zi, m-am bagat in rampa sa vad de unde vine zgomotul si cu motorul pornit am vazut cum intinzatorul curelei de la alternator, compresor etc, vibreaza tare (juca in sus si in jos). Cand motorul trecea de ~1000 rpm, zgomotul disparea. In fine, am cumparat toate cele 3 role (2 de ghidaj si una intinzatoare) sperand ca se rezolva problema, le am montat, dar voblajul acela al bratului intinzator nu disparuse. Dupa aceea am verificat daca se invart usor toate fuliile (pompa de apa, compresorul de aer conditionat, alternator) care pareau ok. Fulia compresorului avea putin joc asa ca i-am schimbat rulmentul pe care am dat o gramada de bani. O pornesc ... si aceeasi poveste. Urmatorul pas a fost sa-i dau alternatorul jos si sa il verific, dar bineinteles problema persista. Atunci am scos masina din garaj si asa am mers cu ea pentru ca, chiar nu stiam ce sa-i mai fac. Acum aproximativ 2 saptamani se rupe intinzatorul, o bag in garaj, desfac pe acolo, il scot si ma duc la un magazin de piese auto sa intreb daca gasesc asa ceva. Mi se spune ca bratul simplu nu se gaseste, se cumpara tot sistemul de ghidaj care costa 840 ron. Stiam ca ma asteapta o operatie grea, pentru ca trebuie lasat motorul in jos aproximativ 15 cm pentru a schimba acea piesa.
        Am cumparat piesa, si apuca-te si desfa masina.
        Pe parcursul operatiei de lasare a motorului in jos, le-am umplut frigiderul nemtilor dobitoci care au proiectat masina asta tampita. E o masina buna, dar mult prea complicata si inghesuita.
        Pana nu am dat tampoanele jos, suportii motorului care vin prinsi de tampoane, planetarele si alte zeci de suruburi si piese, al dracu motor daca a vrut sa se lase in jos. In sfarsit am schimbat piesa, am montat tot ce desfacusem la ea, si dupa 10 ore de stat numai in rampa, am bagat cheia in contact bucuros si am pornit masina. Deci, face la fel. Dezamagit, am scos masina din garaj si asa merg cu ea.
        Am uitat sa va spun ca zgomotul si viteza de miscare a bratului intinzator se intensifica pe masura de aprind mai multi consumatori cum ar fi: geamurile electrice, proiectoarele, dezaburizatorul lunetei, si cel mai rau face cand dau drumu la clima.
        Si inca o chestie: intinzatorul incepe sa oscilese dupa aproximativ 15 secunde dupa pornirea motorului.
        Si toate astea ma duc cu gandul la alternator, care posibil, in sarcina sa nu mearga cum trebuie...
        Altceva nu-mi mai vine in minte. Vreun sfat?
        Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea lunga. Multumesc!
        Salut!
        Colegul''psiho...'' -are dreptate. De vina e fulia alternatorului. Are ambreiaj centrifugal. Ala nu mai merge. (nu se poate repara).
        Schimba fulia...
        Cu respect Cristian C.

        Comment


        • #19
          Aceasi problema o am eu. Nu mi se aprinde bateria, dar pe timp umed, cand virez pe loc maxim se intareste servo. Dupa oprirea si repornirea motorului, problema dispare. Poate confirma cineva daca dupa schimbarea fuliei dispare problema?

          Comment


          • #20
            Originally posted by Radu GRG View Post
            Aceasi problema o am eu. Nu mi se aprinde bateria, dar pe timp umed, cand virez pe loc maxim se intareste servo. Dupa oprirea si repornirea motorului, problema dispare. Poate confirma cineva daca dupa schimbarea fuliei dispare problema?
            Garantat schimba fulia ,dar totusi verfica si intinzatoru ATENTIE scutu motorului trebuie sa fie intact fara fisuri sparturi sau lipsa .ALTERNATORU E EXPUS SI SCUTUL PROTEJEAZA .la unele cazuri am ermetizat scutu si problema a disparut .SCUTUL TAU E IN REGULA verifica totusi

            Comment


            • #21
              Am si eu o mica problema. Am schimbat de curand cureaua de accesorii la A 170 CDI 2000 si cei de la service au zis ca am o problema la compresorul AC al masinii si anume fulia acestuia are joc si ar trebui sachimbata. Dar din pacate aceasta nu se poate comanda decat cu compresor cu tot. Nu inteleg de ce aceasta piesa nu poate fi comandata separat.
              Compresorul este peste 2000 ron, a mai avut cineva aceeasi problema sau exista cumva alt mod de rezolvare?
              Multumesc.

              Comment


              • #22
                Salut am un A 170CDI din 2000 si am o problema cu fulia compresorului de AC, are un pic de joc, stie cineva daca se poate repara aceasta fulie. Din ceea ce am auzit aceasta fulie se poate comanda numai impreuna cu compresorul care costa o gramada. A mai avut cineva aceasta problema? Multumesc pentru intelegere.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by eugen_b2008 View Post
                  Salut am un A 170CDI din 2000 si am o problema cu fulia compresorului de AC, are un pic de joc, stie cineva daca se poate repara aceasta fulie. Din ceea ce am auzit aceasta fulie se poate comanda numai impreuna cu compresorul care costa o gramada. A mai avut cineva aceasta problema? Multumesc pentru intelegere.
                  Da se poate repara exista firme care pot repara sau schimba rulmenti cauta pe net

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc o sa caut daca gasesc o sa detaliez. Multumesc.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF