Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

200d pentru platforma, e posibil????

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 200d pentru platforma, e posibil????

    Buna ziua, vreau sa ma apuc de tractari auto, si deocamdata detin doar banii pt platforma. In schimb, am un W124 200d. Intrebarea mea, credeti ca face fata masina la o asemenea sarcina? Ar veni 500kg platforma goala + 1500kg masina tractata, deci undeva la 2 tone. Credeti ca poate trage masina atat? Sau o distrug? Va rog un raspuns cat de repede! Stima!

  • #2
    Poate ar trebui să te uiţi şi în talonul maşinii, să vezi ce scrie acolo, ce sarcină e prevăzută ? Are cârlig de fabrică ? Dar cu 2 tone, o pui pe chituci în scurt timp !!! Şi dacă e vorba de maşina din poză, nu-ţi este milă de ea ?
    Last edited by Levi; 07-22-2010, 15:35 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Daca aveai la sufa/stanga un w126 cum crezi ca ar fi fost ?
      A plecat de la mine de la firma la Pitesti cu platforma in spate si un logan pe ea o dacie papuc 4x4 diesel ,a mers foarte bine chiar cu miraculoasa viteza de 80km /H

      Ia uite cu ce tracteaza altii !



      Code:
      mai Andrei..voi cu asa buburuza de Honda tractati? [IMG]http://static.clubopel.com/greenpar/images/smiles/icon_redface.gif[/IMG]
      si eu imi fac griji cu Alfa 164 2.5TD(4 SALE 2.000EU fix), Sierra 2.3D,  Granada 2.3 V6 si Mitsubishi Galant 2.0 OHC cu care am tractat [IMG]http://static.clubopel.com/greenpar/images/smiles/icon_lol.gif[/IMG]
      fiecare cu bafta lui [IMG]http://static.clubopel.com/greenpar/images/smiles/icon_razz.gif[/IMG]
      Code:
      ai sa razi Honda Accord 1,6 si a tras numai pe gaz, Si a tras incluziv  un un Ims tocmai de la Miercurea Ciuc, platforma sa vandut, Honda merge  in continuare. Conteaza foarte mult si soferu nu numai masina

      Comment


      • #4
        Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
        A plecat de la mine de la firma la Pitesti cu platforma in spate si un logan pe ea o dacie papuc 4x4 diesel ,a mers foarte bine chiar cu miraculoasa viteza de 80km /H
        1. Puţin off topic: Eu am avut timp de aproape 3 ani o Dacie Papuc Diesel. Era fenomenală maşina aia. Motorul trăgea de puteai să te duci la arat cu ea. NICIODATĂ n-am rămas cu ea pe dreapta, când mi s-a dus cardanul şi mai aveam 150 de km până acasă, l-am dat jos, am cuplat faţa, şi am venit fluierând. L-am tras pe colegu' care era pe un Ford Transit cu cabină dublă şi platformă, la şufă, era iarnă, el avea balast în benă (pt. aderenţă), 6 persoane, iar eu eram cu 3 băieţi, doi eram în cabină şi 2 în spate sub cobăr. L-am tras în jur de 15 km.
        2. Când am spus că o va pune pe chituci, mă refeream la faptul că i se va întâmpla acest lucru, dacă o va folosi frecvent, continuu la tractări. Dacă vrea să se ocupe de aşa ceva, asta se va întâmpla, inevitabil. Nu-i tot una să faci turul Europei cu o rulotă în cârlig sau s-o zgâlţâi zilnic pe nuştiuce "drumuri".
        Asta e părerea mea, şi scuze, dacă n-am fost chiar pe subiect.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Daca ai grija de ea si nu o chinui aiurea, nu vei pati nimic ! Pune arcuri si telescoape noi pe spate mai ales, dar si pe fata si da-i bataie ca nu va pati nimic ! Iar cand spui ca vei trage 2000 Kg, acestea sunt pe roti (platforma), unde masori forta de frecare doar si vei ajunge pe la 400 kg de tras ! Daca vrei sa faci testul, mai baga vreo 9 oameni in masina pe langa tine si mergi un pic. Cam asa va fi cu platforma !

          Comment


          • #6
            Personal iti spun ca strici masina si in plus nici nu o sa traga (a se face diferenta intre a misca din loc o platforma si o trage calumea).

            200 D nu se preteaza la asa ceva ... zic eu.

            Citat din manual :

            In manual scrie la toate ca platforma cu sistem de franare : max 1500 kg.

            Fara dispozitiv de franare : Scade de la 300 E 4matic : 750 kg - pana la - 200 E 675 kg.


            Bafta
            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

            Comment


            • #7
              Originally posted by w124researcher View Post
              Personal iti spun ca strici masina si in plus nici nu o sa traga (a se face diferenta intre a misca din loc o platforma si o trage calumea).

              200 D nu se preteaza la asa ceva ... zic eu.

              Citat din manual :

              In manual scrie la toate ca platforma cu sistem de franare : max 1500 kg.

              Fara dispozitiv de franare : Scade de la 300 E 4matic : 750 kg - pana la - 200 E 675 kg.


              Bafta


              Vreau sa fac treaba asta vreo 2 luni, zilnic cate o tractare din stanga in dreapta prin oras! Ca apoi sa cumpar un Pajero de 2,5td de anglia care sa continue treaba. Deci, o pun pe butuci in 2 luni? :|

              Comment


              • #8
                Eu sunt sigur ca nu implinesti nici o saptamana cu ea!Am tras dupa mine o vectra b(vreo 1600 de kile,cred) pe o distanta de cateva sute de metrii si am crezut ca o sa-mi pierd puntea spate cu totul!Parca o legasem de un copac!Si avand in vedere ca mai sunt si o caruta de ani trecuti peste masina,mai mult ca sigur n-o sa faci mare branza!N-o sa te alegi decat cu masina distrusa,probabil!
                W124 E220 din 95

                Comment


                • #9
                  Salut! Am renuntat la idee, vorba voastra, e un Mercedes nu un Pajero

                  Comment


                  • #10
                    Cand am inceput cu tractarile aveam un 124 200 1991. am luat platforma de 2000 kg maxim autorizat si am inceput sa fac cand bulgaria la inmatriculari cand germania dupa masini. am facut 75000 km cu masina dintre care 70000 cu platforma dupa ea.nici o problema tehnic in afara de consumabile placute ,cauciucuri nimicuri d astea. In rampe mari deabia tragea ca de 78 de caluti f putin . in viena d abia urcam portiunea aia pana in oras si ma claxonau toti tiristi. alta problema era capacitatea de tractare dar scapam pt ca era de bg si masina si platforma si nu avea de unde sa ia masele maxime din taloane.Asa ca dai bataie daca ai platforma, pune o la treaba ca nu se intampla nimic.
                    tractari auto ,inmatriculari bulgaria, transport marfa.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF