Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire sprinter 311 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire sprinter 311 cdi

    Salut sprinteristi ! Incep primul meu topic aici cu o problema din pacate.Detin un sprinter 311cdi din 2001 cu 250mii km.Am probleme la pornire dimineata sau dupa ce sa racit motorul.Cand incerc sa pornesc motorul se intampla uneori sa imi taie curentul adica electromotorul invarte foarte putin sau se mai intampla sa nu imi invarta deloc motorul si atunci porneste ventilatorul de la aerul conditionat.Dupa cateva incercari porneste dar foarte greu trebuie sa tin electromotorul destul de mult in functiune pana porneste.Dupa ce proneste se opreste motorul o data sau de doua ori la relanti .Cu motorul cald masina porneste fara probleme .Astazi sa intamplat chiar in mers sa mi sa opreasca motorul si sa imi apara edc si o rotita galbena in dreapta bordului. A durat putin, edc a disparut iar rotita a stat pana am oprit din nou motorul si l-am pornit.alta problema a masini este faptul ca nu se incalzeste motorul in oras cu tot cu carton pus in bot nu sare de 40 de grade daca merg la drum intins ajunge la 80 de grade ,nu stiu daca problemele astea doua au vreo legatura intre ele.mentionez ca masina a mai avut problema asta ba chiar nu a mai pornit deloc.atunci a venit un prieten a luat calculatorul l-a reparat nu stiu ce problema a avut atunci important a fost ca masina a pornit.Multumesc anticipat pt sfaturi
    Cineflorix trans srl

  • #2
    O problema la porinirea motorului la Sprinterul meu 313 cdi am avut si eu , am schimbat bujiile incandescente , dar degeaba , am fost la o constatare la mercedes in spatele expozitiei la piata presei libere si am rezolvat. Problema era de la o supapa care tine presiunea motorinei in rampa de alimentare , dupa cum stiti si voi majoritatea sprinterelor nu au motoras pentru a baga presiune in rampa sau pentru amorsare . Dupa ce am schimbat si bujiile si filtre si releu ( bani da-ti de pomana ) simptomul era acelasi la mercedes , din cauza asta m-am hotarat sa ma duc la reprezentanta Mercedes caci ma saturasem de mecanicii astia recomandati . Supapa m-a costat 36 de ron + manopera 50 . Ma bucur sa aud ca am fost util cu acest mesaj.
    transport marfa

    Comment


    • #3
      multumesc pt sfat. asa am facut am mers la mercedes.am facut star diag si au verificat bujii alimentare si injectoare.au facut testul mic pt injectoare cel cu eprubetele.concluzia este ca am 4 buji arse.toate astea m-au costat 301 ron.eu zic ca a meritat sa aflu ce are.in loc sa ma apuc sa schimb ceva.multumesc inca o data.
      Cineflorix trans srl

      Comment


      • #4
        Eu al meu pot sa il las si 3 ore la relanti si nu se ridica apa mai mult de 40 ramane pe loc acul. E radiatorul mare si de aceea se incalzeste foarte greu.

        Comment


        • #5
          daca nu ridica apa inseamna ca e motorul subturat

          Comment


          • #6
            Originally posted by florin38 View Post
            daca nu ridica apa inseamna ca e motorul subturat


            Eu as merge mai degraba pe mana termostatului defect.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              eu am termostat nou original MB si placa in fatza la radiator si daca e frig afara tare (-15 sa zic) mai sus de 50 de grade tot nu se ridica in ralanti nici daca o las ore intregi; cea mai buna explicatzie care am primit-o e aceea ca pe frig mare pornesti caldura la maxim si atunci radiatorul de incalzire habitaclu functioneaza ca si cel de racire motor

              Comment


              • #8
                Ce inseamna nou? Eu n-am vazut termostat Mercedes pana acum... BEHR (stock la MB) sau WAHLER da.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Nu fi rau cutaresku. AI inteles ce a vrut sa zica. Toata lumea stie ca Mercedes nu face termostate, placute frana, filtre , etc ...., acestea fiind produse de diversi alti producatori, pentru Mercedes. Gasesti pe produs in general sigla producatorului si de fiecare data sigla Mercedes. Daca nu se incalzeste motorul, porniti sirocoul si problema rezolvata se incalzeste si motorul si habitaclul masinii mai repede. By the way, frumoasa masina cutaresku. Nu e problema cu folia? Stiu si eu sub folie sa apara rugina sau ceva ? (offtopic)
                  Last edited by brain; 02-19-2011, 08:08 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Nou inseamna ca e nou, a costat 180 de lei, cumparat cu bani din magazin de piese de schimb noi + manopera ca sa mi-l schimbe. Amanuntele cum ca marii producatori nu pierd vremea cu fabricat piese minuscule ca un termostat sau placutze de frana, etc. deja le stie lumea - voiam doar sa subliniez un standard (cica) de calitate, nu tre sa te superi pt ca nu am detaliat; Brain daca era mashina mea puneam de mult sirocou - nici nu vrei sa stii ce inseamna sa faci vanzare din duba la -10 grade fara pic de caldura in ea noroc ca e perete intre duba si cabina ca altfel ma congelam
                    P.S. daca vrea cineva termostatul meu vechi sa spuna - problema cu el e ca deschide cand trebuie dar uita sa mai inchida si o face doar pe la 50 si ceva de grade nu la 70 cum ar fi normal, cel putin asha mi-a explicat mecanicul. Va salut!

                    Comment


                    • #11
                      Oke. Si acum de cand ai schimbat termostatul problema s-a rezolvat ? Am auzit multe persoane care se plang ca pe perioada de iarna motorul nu se incalzeste la temperatura optima

                      Comment


                      • #12
                        S-a rezolvat partial si m-am lasat pagubash; adik la frig puternic (-15 de ex sau mai jos) tot nu se incalzeste; evident ca atunci am caldura la maxim si ventilatorul pe poz 1 sau 2 si in orash oricum as merge mai sus de 70 de grade nu urca, la drum intins sta la 80 iar la ralanti, cum am mai spus, mai sus de 50 niciodata, cu tot cu placa la radiator. Acum ca s-a mai incalzit afara sta si in orash la 80 daca merg mai mult iar la drum intins sta pe la 90 dar niciodata mai sus. Bineinteles ca placa e tot in fata radiatorului si o s-o dau jos cand va incepe apa sa urce spre 100 de grade la drum. Acum am alte probleme, iar pierde antigel dar se pare ca e robinetul de caldura de vina, roade cauciucurile pe fata pe interior, tre sa fac schimb de ulei dar nush daca sa mai bag Mobil Delvac 10W40 pt ca l-a cam consumat acum la ultimul schimb ... am gasit o oferta Motul 10w40 diesel cu specificatie de MB + filtru ulei si filtru aer la 400 RON cu manopera inclusa; ce zicetzi voi, e ok? intervalul de schimb este la 15000 de km.

                        Comment


                        • #13
                          Pai in primul rand, daca iti roade cauciucurile pe fata trebuie sa ajungi intr-un service sa faci o geometrie. Eu cam de 2 ani de cand am cumparat primul Sprinter folosesc Liqui Moly Top Tec Truck 4050, 10W40. Filtrele le cumpar din bazar la vecinii de peste Siret la cam 45 $ setul. Uleiul cumpar cate un butoi de 60 litri din Germania. Ultima data am dat 190 euro pe 60 litri. Undeva la vreo 14 lei litru. Mi se pare un pret excelent. Este adevarat, acest ulei nu prea are piata in Romania, dar in schimb, nu se consuma aproape deloc, nu scote fum (desi sunt euro 3 ambele). Sunt f. multumit de acest ulei. Iar de uleiurile care se vand pe piata noastra sunt lamurit. Iti recomand sa incerci o data, poate nu o ti-l comsume ca pe celalalat. Stima.
                          Last edited by brain; 02-20-2011, 13:50 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Faptul ca nu se incalzeste nu are treaba cu marimea radiatorului.Daca motorul nu are temperatura de regim termostatul oricum inchide trecerea spre radiator.Daca termostatul nu e defect.La mine e sigur defect;furtunul dinspre radiator se incalzeste evident chiar si la 40 de grade cand nu ar trebui practic sa circule pe acolo lichid de racire.Si motorul are probleme cu incalzirea daca e e utilizat usor.Si nu e bine pentru uzura motorului,dar n-am timp acum din pacate.Cu pornirea am avut si eu probleme de curand dupa schimbarea filtrului de motorina.Era mereu foarte mult aer pe conducta care pleaca de la filtru.Era ceva la supapa de recirculare care defapt recircula si aerul,dar mi-am dat seama de asta dupa niste zile si dupa ce am pus portiuni de furtun transparent pe conducte.Pana una-alta am rezolvat cu un filtru de Renault,Logan folosit care are supapa buna si cu debit suficient pe retur,de la un prieten.

                            Comment


                            • #15
                              Interesanta permutare a filtrului de motorina. Ce am vazut la cineva si cred ca am sa incerc si eu, pe conducta de tur a combustibilului, pana in filtrul masinii, era pus un al 2-lea filtru din ala care se punea la daciile vechi, carcasa alb, si relativ transparent. Cam la fiecare 5000 de km respectiva persoana schimba acel filtru (care costa vreo 4 - 5 lei). In acest fel filtrul de motorina al masinii se pastra mai curat si nu trebuia schimbat la fel de des. Bineinteles de aici si o mai mica sansa sa strici vreun oring de la filtrul de combustibil + economia care o faci.
                              Last edited by brain; 02-20-2011, 20:27 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF