Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme dupa alimentare!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme dupa alimentare!

    De vreo doua saptamani am dat o fuga pana la tara. Am alimentat de la OMV (mentionez OMV)...pe drum la vreo 30 km m-am oprit la o trecere cu cale ferata, asteptand sa vina trenul (am oprit motorul). Dupa ce am repornito, a inceput sa scada turatia si motorul s-a oprit brusc. Am repornito dar nu mai mult de 5 secunde si iarasi s-a oprit. Instantaneu mi-am dat seama ca ar putea sa fie benzina de vina. Doresc sa mentionez: motorul s-a comportat bine, chiar nu a dat nici un semn de 'boala' (inaintea alimentarii). Dupa ce am dat un telefon am reusit sa remediaez problema ca sa nu raman pe drumuri. Am marit relantiul ca sa nu moara motorul. Motorul parea sa functioneze bine.

    Am ajuns la urmatoarea problema. De vreo doua zile am dat o fuga pana in oras, motorul a functionat brici. Am parcat cu jumatatea masini pe un trotuar. Dupa ce am vrut so repornesc...hmm...motorul nu mai pornea. Mi-a picat fisa ca masina era inclinata si benzina nu mai ajunge la sorb. Am reusit sa imping masina jos de pe trotuar ca sa ajunga benzina la sorb. Masina a repornit la prima cheie.

    Acuma urmeaza problema: Cum am mentionat, motorul a repornit dar dupa ce am inceput sa accelerz, motorul a inceput sa balbaie, nu mai avea forta. Instantaneu m-am gandit la cele intamplate acum de doua saptamani. Am crezut ca am alimentat benzina cu niste 'inbunatatiri'. Am crezut ca mi s-a infundat filtru de benzina pe care am schimbat-o ieri. Am dat jos rezervorul ca so golesc, ca sa nu am surprize.

    Mentionez: motorul toarce bine la relantiu dar la o viteza mai mare de 80 km/h se mai aude din cand in cand o balbaial.

    Oare ce ar putea cauza problema mentionata mai sus? Multumesc anticipat.
    Attached Files
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    Am avut o problema identica la fostul gunoi, w126 280 sel, filtru de benzina copt. L-am schimbat cu unul mann (60 de lei) (cel vechi avea mal in el),si problema a disparut.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Originally posted by carmine View Post
      (cel vechi avea mal in el)
      Salutare! Sincer nu stiu ce sa cred...eu am golit filtrul (se vede in poza) si era plina cu impuritati si nu stiu daca a-si putea numi mal.

      Update: Ieri am iesit la o plimbare cu masina in afara orasului ca sa vad daca mai face figuri. La inceput totul a fost ok...parca a disparut balbaiala. Dupa o plimbare in natura am mai dat inca o tura...mentionez: la pornire am urcat o panta, accelerand mai puternic si iarasi a aparut balbaiala.

      Oare sa am problema cu bujiile s-au mi sa infundat careva injector?
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Originally posted by mer_se280 View Post
        Oare sa am problema cu bujiile s-au mi sa infundat careva injector?
        E posibil si asta, sunt usor de schimbat, vin 2 cate 2 si sunt prinse intr-o tabla / saiba mare cu un singur surub. Incearca si bujiile. La mine a fost infundat unul singur (de la benzina proasta luata de pe sant).
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Originally posted by carmine View Post
          E posibil si asta, sunt usor de schimbat, vin 2 cate 2 si sunt prinse intr-o tabla / saiba mare cu un singur surub. Incearca si bujiile. La mine a fost infundat unul singur (de la benzina proasta luata de pe sant).
          Aham...inteleg, bujiile au fost schimbate (in februarie), injectoarele au fost duse la desfundat cam tot prin vremea aceea. Posibil sa fie problema de la benzina "inbunatatita".

          Multumesc de sfat
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Incearca si cu niste aditiv de curatat injectoarele si cu unul contra apei din benzina ,dar nu ai schimbat filtrul de benzina ?Parca asa am inteles...daca nu schimba-l neaparat ca nu e vorba doar de impuritati , daca hartia se ambiba cu apa nu mai permite trecerea benzinei.
            W126 500SEC
            W124 200CE
            W210 280 4MATIC

            Comment


            • #7
              Originally posted by mer_se280 View Post
              Am crezut ca mi s-a infundat filtru de benzina pe care am schimbat-o ieri.
              Multan de sfat dar am schimbat filtrul...
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Originally posted by mer_se280 View Post
                Am marit relantiul ca sa nu moara motorul.
                De vreo 30 min am alimentat de la PETROM si iarasi am avut probleme ca data trecuta...iarasi a scazut turatia pana a murit motorul. Iarasi a trebuit ca sa maresc relantiul.

                Chiar sa fie problema din cauza benzinei?
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  ...

                  Chiar sa fie problema din cauza benzinei?
                  Nu mai crezut!







                  Exact ca la tine.


                  Benzina asta care o vand pe la noi nu e deloc benzina...e pishat...

                  Incearca sa vezi macar odata cum merge masina cu "zama" de afara!
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dan500se View Post
                    Nu mai crezut!







                    Exact ca la tine.


                    Benzina asta care o vand pe la noi nu e deloc benzina...e pishat...

                    Incearca sa vezi macar odata cum merge masina cu "zama" de afara!
                    Bine bine, dar da-o mama dracului de benzina ca nu am alimentat din sant ci din OMV si PETROM...daca de acolo nu e buna benzina atunci de unde sa alimentez?

                    Inca nu am avut ocazia sa alimentez 'zama' de afara...dar cred ca este mai buna. Am auzit de la prieteni care aduc masini de afara ca nu se compara cu ce avem noi aici.

                    Ramane de reglat relantiul in continuare...ce altceva de facut.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Tu crezi ca aia de la OMV sunt mai breji? Sau Petrom? Peste tot sunt marlani...

                      Daca nu ai alte probleme cu masina - si eu nu vad ce sa fie, in fond exact asa era si la mine - singura explicatie e calitatea benzinei. Incearca sa bagi mereu din acelasi loc! Din pacate nici asa nu vei avea siguranta ca benzina va fi mereu de aceeasi calitate!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        Nu ştiu cum e benzina de la Rompetrol, dar eu alimentez motorina de la ei (Efix), şi - cel puţin până acum - nu am avut probleme. Înainte alimentam de la LUK, dar nu eram mulţumit. Am mai alimentat Nordic Diesel de la Petrom, şi aia era OK, dar în final am rămas la Rompetrol.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #13
                          @Dan...pot sa zic ca nu alimentez de la mai multe benzinarii. OMV si PETROM sunt tot aceiasi...ma gandesc, pentru ca pe bonul de casa scrie GRUP OMV la amnadoua. Rareori am alimentat de la LUK si pot sa va confirm ca de acolo nu am avut probleme...inca...

                          @Levi...tu alimentezi diesel si de aceea nu ai sesizat problema, benzinarii sunt mai pretentiosi si una doua se observa daca benzina nu este buna.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF