Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tren de rulare dificil de rezolvat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by tumar View Post
    Va rog nu ma mai domniti atat. Asa, sa trecem peste. Atasez poze cu piesele directiei fata si spate. Codurile scrise in dreptul fiecarei piese sunt coduri ale fabricantului SWAG.

    Sa-nebunesc cate pot sa fie, ca furnicutele nu altceva...insfarsit sa zicem asa deci din prima poza totul este schimbat.
    Acum urmeaza poza nr 2 de unde nu s-a schimbat nimika dar acum imi dau seama si inteleg mai bine ca m-am uitat si pe masina ce unde cum e intradevar pe dreapta nici vizual nu prea arata bine respectivele bucse, pivoti...
    Poza a treia pauza, sa inteleg ca e pe spate... alta sacosa de bucsi care bineteles pe masina mea trebuiesc schimbate toate.... doamne fereastra si-o bucat-de usa albastra.
    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
    W126 '86 300SE automat (Reborn)
    W124 '92 250TD soon on the road

    Comment


    • #17
      Scuze ca la a 3-a poza am uitat sa editez ca e pentru spate. Sa vezi ce e pe spate la W124, aici nu e nimic. Pe spate chiar nu ai multe, dar totusi scumpe.

      Scuze de postare dubla, dar nu am mai apucat sa editez. Rog un moderator sa le uneasca.Multumesc pentru intelegere.Pentru a mai inalta spatele, sunt niste inaltatoare de cauciuc de diferite dimensiuni. Dar pentru edificare citeste http://www.clubmercedes.ro/arcuri-spate-hd-t14971.html :
      Attached Files
      Last edited by Carmine; 10-21-2010, 07:33 AM.
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #18
        Mai exista si varianta Lemforder:





        Succes!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #19
          Originally posted by dan500se View Post
          Domnilor va foarte multumesc.
          Binenteles ca si amortizoarele am luat niste pocnitori de arcuri pentru spate (ROC ma tot gandeam eu in sinea mea ba dar de astia nu am auzit niciodata) insfarsit am lasat cugetarile deoaperte si-am zis eh las ca-s ieftine, eu oricum ma feresc cu masina de gropi ca dracu de tamaie, deci nu-i bai.
          Dar sa mor daca la asta m-am gandit mi-a trecut prin minte bai sa nu fie prea scurte sau prea dure, sau eu mai stiu dar in nici un caz unul mai tare si unul mai moale....clari ieftin iei ieftin ai....drept urmare si un set de arcuri spate la lista de cumparaturi de luna asta

          Alora de la magazin dupa ce schimb mizeriile actuale or sa le treaca niste si niste arcuri si niste amortizoare prin ferestre m-tii mamii lor.

          Si ca asta nu ar fi tot mai luasem un set de arcuri de la amicul gorila, da am zis las ca fac stock si nu ma complic pun mai bine nou, eh na ca am dat banii aiurea in porumb si pe montaj, ca pun pariu ca alea de la gorila erau bune.
          Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
          Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
          W126 '86 300SE automat (Reborn)
          W124 '92 250TD soon on the road

          Comment


          • #20
            Si abia este inceputul. Sa nu disperi. Bafta.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #21
              Originally posted by tumar View Post
              Si abia este inceputul. Sa nu disperi. Bafta.
              ei na acum cine sa dispere eu.... ha nici gand.
              Apropo de disperare si de conditia tehnica a masinii, astazi bagat dedesubt observ cu stupoare ca lipseste de pe spate cu desavarsire bara stabilizatoare cu toate componentele ei...nooo asta nu-i motiv de disperare nici gand ma tot intreb cate astfel de surprize voi mai avea n
              Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
              Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
              W126 '86 300SE automat (Reborn)
              W124 '92 250TD soon on the road

              Comment


              • #22
                Eh domnilor dupa schimbarea respectivilor pivoti, st-dr si inca o sacosa de piese...recte bucsulite bucsurele care mai mari, care mai mici, care mai gulerate, insfarsit acum masina ruleaza fara zgomote, insa e destul de rigida datorat amortizoarelor pe gaz pe care luna aceasta am renuntat sa le schimb in detrimentul altor piese mult mai stringente (gen brate oscilante, pivoti contratiranti si multe altele), cel putin arcurile fata sunt prea inalte deoarece le-am comandat dupa seria masinii si logic au venit pentru 500...V8, nu 6L 300D, astfel ca masina mea sta ridicata acum de bot absolut aiurea.
                Ce sa-i fac sa le tai pe acestea in incercarea de a le scurta sau sa comand unele pt o motorizare gen 260-300 benzina, oare poate fi considereta prima varianta castigatoare pentru a mai reduce din costuri...ca totusi masina asta ma la buzunare destul de grav.
                Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                W126 '86 300SE automat (Reborn)
                W124 '92 250TD soon on the road

                Comment


                • #23
                  Originally posted by e-man View Post
                  Ce sa-i fac sa le tai pe acestea in incercarea de a le scurta sau sa comand unele pt o motorizare gen 260-300 benzina, oare poate fi considereta prima varianta castigatoare pentru a mai reduce din costuri...ca totusi masina asta ma la buzunare destul de grav.
                  Salutam! Cred ca si daca vei vrea sa le schimbi ar fi tot la fel. Cele de pe modelul pentru americani 300SDL-motor603961(WDB126125) codul de arc fata este A1263211704 , iar after market:MEYLE-0140320186 sau K+F-319866. Au o inaltime de 490mm si o grosime de 16,5mm. Masinile pe care sau pus sunt de la modelul 280SE pana la 500SEL, ceea ce ma face sa cred ca sunt cam aceleasi.
                  In privinta taiatului eu ma abtin, daca a mai facut careva asa ceva ... .
                  Spor la treaba in continuare!
                  Last edited by tumar; 11-11-2010, 15:14 PM.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #24
                    Da pana la urma si mecanicul meu a cam strambat din nas din legat de taiere,pentru ca din spusele lui afecteaza totusi arcul nemaiasezandu-se corect si binenteles voi avea probleme,plus faptul ca din cate spune el masina va fi mai joasa dar tot va topai pentru ca sunt ele prea rigide.
                    Asta e le schimb cu inghitituri in sec dar n-am ce face, tre s-o fac.
                    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                    W126 '86 300SE automat (Reborn)
                    W124 '92 250TD soon on the road

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF