Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Jante pe W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jante pe W126

    Deschid acest topic în scopul lămuririi tipurilor de jenţi ce se pot monta pe W126. Am tot dat search, dar fără prea mult rezultat.
    Ce ştiu eu: W126 a ieşit din fabrică cu jenţi de 15", dar se pot monta şi de 16", tot originale.
    Aş mai vrea să ştiu, ce înseamnă exact codurile ştanţate pe jenţi (7J sau 7,5J, de exemplu), care este şi de unde se citeşte distanţa dintre prezoane, lăţimea jenţilor, etc.
    Aştept orice informaţii sau linkuri utile.
    Ataşez un tabel, deocamdată atât am.
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

  • #2
    S-a mai discutat ceva asemanator... http://www.clubmercedes.ro/oare-pot-...7-t4098p3.html

    Din cate stiu eu se pot monta si de 17" pe w126.
    Attached Files
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      OK, astea-s în regulă. Mai departe ? Ce înseamnă ET, care este toleranţa, ş.a.m.d..... Distanţa între prezoane, lungimea prezoanelor, etc, etc, etc ...
      Modele de fabrică, AMG-uri, altele ...
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Eu am pe 17 si merg fara probleme, dar depinde de janta si de ET probabil

        Comment


        • #5
          Între timp am început să sap netul, şi am mai găsit ceva date. Când voi avea o documentaţie mai clară, revin. Până atunci, definiţia ET-ului: "este distanta dintre planul prinderii prezoanelor si planul care taie janta in 1/2". Se măsoară în mm, provine din nemţescul "einpress tiefe", iar în engleză se foloseşte "wheel offset".
          Attached Files
          Last edited by Levi; 10-30-2010, 18:14 PM.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Iata niste documentatie despre jante, poate va fi folositoare.
            Attached Files
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Levi, conoştinţele mele referitor la jante sunt minime. Maşina ta (m-am mai uitat încă odată la ea inainte de a posta) arată excelent şi cu jantele actuale. Nu ştiu de ce-ţi baţi capul cu fel de fel de modificări. Îţi dau un sfat, nu majora diametrul jantelor în detrimentul talonului anvelopei. O să dispară confortul la rulare, maşina va avea un mers dur, filtrarea denivelărilor numai de ansamblul arc-amortizor, transformă suspensia "soft" demnă de această clasă, într-una de tip sport, -zic eu- nepotrivită pentru această maşină.
              Mai trebuie să fii atent şi la cât îţi "aruncă" roata în afară, o jantă cu alt ET, pericolul cel mai mare este atingerea şi deformarea în anumite condiţii, a muchiei pasajului roţilor din faţă. N-am văzut numai o maşină cu aceste probleme, după un tuning neinspirat în materie de roţi.

              Comment


              • #8
                Exact din cauza asta îmi bat capul cu topicul ăsta. După PM-ul dat ţie, am mai găsit câte ceva despre jenţi, dar numai teorie, nu şi ceva concret referitor la W126. Eu am în talon şi 225/55/16, deci pot monta fără probleme (legale) jenţi pe 16". Mă gândesc că, dacă neamţul permite echiparea maşinii şi cu astfel de cauciucuri, n-ar trebui să afecteze comportamentul acesteia la drum. După comparaţia făcută cu ajutorul calculatorului de jenţi (am găsit nişte simulatoare la dealeri de pneuri din Ungaria), îmi dă un +6% la circumferinţă, valoare ce apare într-o fereastră a programului, pe fond albastru, mai jos fiind specificaţia că, dacă depăşeşti toleranţa admisă, fondul se schimbă în roşu.
                Deci, la circumferinţă n-aş avea probleme, în schimb - cum ai precizat şi tu - mai rămâne ET-ul şi distanţa dintre prezoane (respectiv raza cercului pe care se înscriu acestea). Eu nu am trecute pe jenţile de pe maşină aceste valori. Ar rămâne varianta probării lor direct pe maşină, însemnând deplasarea la Deva (de acolo e vânzătorul), dar aş vrea să merg pe sigur.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Salut Levi! Ia priveste aici poate te ajuta cu ceva. https://www.rsracing.com/tech-wheel.html#patterns
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Multumita lui Andrei Preoteasa eu am pe w126 jante de 18 cu et 33 8,5j , anvelope 245 40 . Pe w126 vin bine jante cu et apropiat de 20.
                    Attached Files
                    Grav, magic, fin, senzațional.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mer_se280 View Post
                      Salut Levi! Ia priveste aici poate te ajuta cu ceva. https://www.rsracing.com/tech-wheel.html#patterns
                      Eşti un mare domn ! (ca întotdeauna)
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Levi View Post
                        Eşti un mare domn ! (ca întotdeauna)
                        Nu ai pentru ce

                        Originally posted by vlad111 View Post
                        Multumita lui Andrei Preoteasa eu am pe w126 jante de 18 cu et 33 8,5j , anvelope 245 40 . Pe w126 vin bine jante cu et apropiat de 20.
                        Nu ai avut nevoie de distantiere?
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Nu ,dar cred ca et33 e cam minim, bine arata cu et 15 -20 măcar pe spate , după ce o fac sa meargă ii voi pune distanţiere pe spate de 1 cm . Înainte a avut jante pe 15 cu et23.5 si nu este o diferenţă majora la comportament cu roti pe 18 .
                          Grav, magic, fin, senzațional.

                          Comment


                          • #14
                            Am mai găsit ceva date în legătură cu jenţile de fabrică ale W126-ului.

                            15 x 7" ET 25 A1264003002
                            15 x 6,5" ET 21,5 A1264004102
                            15 x 7" ET25 A1264002202
                            14 x 6,5" ET 30 A1264002102

                            Faţă de lista din primul post al acestui topic, apar diferenţe. Nu ştii, ce să mai crezi ...
                            Last edited by Levi; 11-07-2010, 18:37 PM.
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • #15
                              Rugăminte la colegi

                              Rog frumos colegii care au pus jenţi de 16" (sau max. 17") pe al lor W126, să-mi spună care este ET-ul maxim suportat, fără a crea probleme la pasajul roţilor (în special pe faţă). Vă rog să postaţi numai cei care vorbiţi din proprie experienţă, eventual şi cu nişte poze, dacă aveţi.
                              Mulţumesc anticipat.
                              Cele bune !
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF