Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pivoti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pomana Carmine cu schimbul la w126. Adevaru asa este ca daca baietii ce bat nu sunt mancati bine ai mari sanse sa plangi in pumni si sa nu iasa dracia.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #32
      In concluzie: schimbarea de pivoti se recomanda a se executa intr-un service ! Nici nu mai pot pune problema sa il fac singur !
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #33
        Singur chiar nu ai sa reusesti, decat cu acea presa speciala.Cred ca aceasta este adresa cu catalogul de scule:
        PeachParts Mercedes Special Tools needed for the repair and maintenance of Mercedes vehicles

        Asta ca idee sa stim cum arata, unele s-ar putea chiar confectiona.Sper sa mearga.
        Attached Files
        Last edited by tumar; 02-16-2010, 18:15 PM.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #34
          Baieti,multumesc pentru raspunsuri!Pivoti am mai schimbat la Dacie si la Opel..La Opel au iesit foarte frumos.La al meu W124 am impresia ca bate ceva pe partea dreapta,mai ales cand merg pe denivelari mici si multe(o fii pivot,cap de bara,vre-o bucsa,dracu stie..) si mai am putin joc in rulmentii de fata(sesizabil cand misc de roata),dar cred ca mai merge mult si bine cu jocul ala!
          W124 E220 din 95

          Comment


          • #35
            Jocul la rulmenti il rezolvi imediat,mai stringi ceva,de batut bat asa zisele bucse de semicaseta,iar mai grav poate fi un pivot....sunt la al 3 lea w124,din 2002 pina acum,cind l-am promovat sotiei...LA PIVOTI-PRESA SE CHEAMA CIOCAN

            Comment


            • #36
              Ca sa terminam cu mitul schimbarii pivotilor la W126: nu este deloc complicat si nici greu.
              In total, dupa demontarea bratului de pe masina, nu a durat mai mult de 5, maxim 10 minute, scoatere pivotului vechi si montarea celui nou.
              Nu este nevoie de niciun dispozitiv special, presa sau menghina. Trebuie doar ca bratul sa fie incalzit cu o lampa cu flacara iar la atingerea unei temperaturi suficient de ridicate se da cu un spray (in cazul meu degripant) pe pivot iar acesta se va contracta instantaneu iar la lovirea cu un dorn de dimensiuni mari va iesi fara problema! Al meu a fost extrem de intepenit (posibil cel original al masinii) si chiar m-am mirat de usurinta lucrarii...

              Pret pivot-45 de lei!


              Poze pentru edificare:
              Attached Files
              Last edited by dan500se; 08-06-2010, 19:59 PM.
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #37
                Am uitat sa precizez ca pivotul a iesit la prima lovitura iar pretul manoperei la schimbarea celor 4 capeti de bara, bara de directie si pivotul inferior dreapta a fost de 140 de lei...final 150 pentru ca nu a avut sa-mi dea rest!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #38
                  Originally posted by dan500se View Post
                  Ca sa terminam cu mitul schimbarii pivotilor la W126: nu este deloc complicat si nici greu.
                  In total, dupa demontarea bratului de pe masina, nu a durat mai mult de 5, maxim 10 minute, scoatere pivotului vechi si montarea celui nou.
                  Nu este nevoie de niciun dispozitiv special, presa sau menghina. Trebuie doar ca bratul sa fie incalzit cu o lampa cu flacara iar la atingerea unei temperaturi suficient de ridicate se da cu un spray (in cazul meu degripant) pe pivot iar acesta se va contracta instantaneu iar la lovirea cu un dorn de dimensiuni mari va iesi fara problema! Al meu a fost extrem de intepenit (posibil cel original al masinii) si chiar m-am mirat de usurinta lucrarii...

                  Pret pivot-45 de lei!


                  Poze pentru edificare:


                  Ai avut noroc eu am batut la un pivoti asemanatori la alta masina nemteasca ( incalziti in prealabil cu lampa de benzina ) de am facut bataturi la mana cu ciocanul de 2 kg si de abia au iesit ,nu scosul mi se pare problema ci bagatul inapoi unde ca sa il bagi tot cu ciocanul inseamna sa i-ti bati joc de el .Iar o presa adecvata o gasesti pe la service unde moca nu face nimeni ...

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                    Ai avut noroc eu am batut la un pivoti asemanatori la alta masina nemteasca ( incalziti in prealabil cu lampa de benzina ) de am facut bataturi la mana cu ciocanul de 2 kg si de abia au iesit ,nu scosul mi se pare problema ci bagatul inapoi unde ca sa il bagi tot cu ciocanul inseamna sa i-ti bati joc de el .Iar o presa adecvata o gasesti pe la service unde moca nu face nimeni ...
                    Tot 150 de lei a costat si la mine. La 123 au iesit f. greu (stanga fata original din '77), mecanicul l-a pastrat amintire. Dan a avut noroc. La 126 au iesit mai usor. Oricum, eu nu sfatuiesc pe nimeni sa faca asta singur.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by carmine View Post
                      ... eu nu sfatuiesc pe nimeni sa faca asta singur.
                      Bineinteles ca nu puteam sa fac treaba singur acasa...E totusi nevoie de presa de depresat capetii de bara si pivotii din brate (ca sa nu dai la ciocan pana te saturi) ca lucrarea sa fie facuta elegant si fara "ruperea" masinii.

                      Am dorit sa prezint doar solutia care mie mi-a parut foarte practica si rapida. Avand in vedere cele prezentate anterior de alti colegi care au apelat la mecanici bine facuti pentru a avea forta de a da cu ciocanul eu zic ca solutia aplicata de mecanicul meu a fost una foarte recomandabila!

                      Numai bine!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF