Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi SEL= motor 2.5D sau 2.5 TD??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, o pusese dar i-a farmat ambreiajul asa ca a pus iar asta in 5;( Nu zic ca nu era bun si aia in 6 dar...cand ma uit la ditamai masina parca nu vad altceva decat automata

    Comment


    • #17
      Originally posted by 300zxtt View Post
      e mult mai de preferat decat vechiul 2.8 care e foarte insetat.
      Mie-mi spui ? Sunt acru', dar nici nu as pune dizel in loc sa ma tai.

      Originally posted by Orvo View Post

      @Carmine: 260-ul misca mai mult decat elegant o caroserie de W126.
      Nu te contrazic. Oricum raman la parerea ca dizel pe acest model e blasfemie.
      Stiu ca erau SDL-urile facute pentru State.
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #18
        Caută un 2,5 TDS... dar de BMW!!!
        Acum 11 ani, când încă se putea face aproape orice transformare la o maşină, am înlocuit motorul unui 380 SE (gripat) cu un 2,5 de care vorbeam mai sus, luat de pe un 325 touring pe care căzuse un copac şi i-a aplatizat tot începând de la parbriz.
        Am luat motorul şi cutia (manuală în 5 trepte) de pe BMW şi le-am transplantat pe W 126. A fost cel mai reuşit transplant pe care l-am făcut vreodată la o maşină. Diferenţialul original al S-ului, l-am înlocuit cu unul de cobră de 300 D. Mergea acea maşină Dumnezeieşte, nu era nicio problemă să mergi cu 200 km/h.

        ...Revenind în 2010, când astfel de lucruri nu se mai pot face, din experienţa trecută vă spun că un W 126 se mişcă grozav cu un motor turbodiesel de minim 140 de cp.

        Comment


        • #19
          sincer sa fiu ..am inceput sa ma gandesc la un 3000 cu ax dublu cu came)

          Comment


          • #20
            Originally posted by NeRv1 View Post
            Sincer sa fiu,am inceput sa ma gandesc la un 3000 cu ax dublu cu came)

            Te rog frumos sa folosesti litera mare la inceput de propozitie.Mersi.

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #21
              Originally posted by NeRv1 View Post
              sincer sa fiu ..am inceput sa ma gandesc la un 3000 cu ax dublu cu came)
              Aspirat, nu neaparat turbo.Dupa mine este cea mai buna varianta, dar sa stii ca si 2500D cu doua axe cu came(605911-E classe W124) are puterea celui de 3000D de pe W124 clasic(603912).Aceeasi putere , dar un impozit la jumatate.
              Last edited by tumar; 05-11-2010, 09:43 AM.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #22
                Salutare.
                Cati cai are motorul de 3000D cu dublu ax cu came?
                Am o rugaminte, am cautat dar nu gasesc treaba cu VIN-ul, poate ma ajutati si pe mine cu informatii despre masina, va rog.
                VIN: WDB1260251A435763

                Multumesc mult
                Ah..cineva mi-a zis cum ca nu ar parea sa fie interiorul ei, e posibil? A zis ca la culoarea asta (aurie-maro in acte) nu era interiorul asta (maro-visiniu). Cum pot afla?

                Multumesc
                Multumesc

                Comment


                • #23
                  Daca ai bani si vrei ceva intr-adevar bun si diesel, iti recomand o solutie mai scumpa, ce-i drept, insa rezultatele ar fi intr-adevar spectaculoase. Si anume motorul 300 turbodiesel de pe W210 sau W140. Cel de 177 de cai in varianta stock. Uite aici un film cu un SL R129 cu astfel de motor (o blasfemie, dupa parerea mea sa pui asa ceva pe SL dar pe W126 se preteaza mult mai bine).






                  Legat de decodarea VIN-ului:

                  VIN WDB1260251A435763
                  Model 300 SEL
                  Chassis 1260251A435763
                  Engine 103981 12 067081
                  Transmission 722351 03 138610
                  Order 0 8 557 17037
                  Lights BOSCH
                  Cab 05341
                  Delivery date 19.09.88
                  Dealer Austria (557)
                  Interior cloth brazil brown (073)
                  Paint
                  702 smoke silver metallic (с 01.01.1983)
                  Options
                  211 automatic limited slip differential (ASD) (с 01.07.1984)
                  rear axle with automatic limited slip differential (ASD)
                  228 auxiliary heater
                  auxiliary heater (с 01.11.1974)
                  auxiliary heater (only provision for installation in w 210)
                  240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
                  260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
                  280 steering wheel (400 mm dia.) and gearshift lever in leather trim; on W202 390 mm dia. (с 01.05.1984)
                  406 single seat with orthopaedic front seat backrest, left and right (с 01.07.1970)

                  412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
                  420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
                  480 self-levelling suspension (с 01.03.1965)
                  506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989)
                  outside rear view mirror, right, convex, taxi export version
                  532 automatic antenna without radio set (с 01.01.1963)
                  584 electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
                  electric window lifters, fourfold or sixfold
                  590 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), Germany
                  green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - Germany (с 01.01.1972)
                  603 headlamp wiper unit and oil for rear axle with limited-slip differential, in canisters and containers (с 01.08.1971)
                  611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
                  620 emission control system
                  vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
                  630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
                  673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
                  877 reading lamp in the rear (с 01.11.1963)

                  Acesta este link-ul:

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by NeRv1 View Post
                    Salutare.
                    Cati cai are motorul de 3000D cu dublu ax cu came?
                    ...
                    Salutam! Are 100Kw-136 de cai.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #25
                      Da, nu e rau..dar cred ca e cam dificil de pus. Asta de 3000d cu ax dublu l-ai pus sus si cam gata ca are pompa mecanica. La cel cu turbo intervin probleme legate de computer. Ar trebui sa gasesc pe cineva sa rezolve si alea, nu?

                      136? De la 90, ar fi o diferenta. Dar s-ar merita ?Adica ar fi asa mare luand in considerare ca asta de 2,5 e si omologat? 177? Nici n-as mai sta pe ganduri, l-as pune imediat sus
                      Last edited by Carmine; 05-16-2010, 23:43 PM.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF