Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Demontare capota W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare capota W126

    Are cineva indicatii cu privire la demontare capotei la W126?

    Vreau sa schimb capota impreuna cu tot mecanismul de inchidere...( balamale, etc)
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Ai o varianta cand trebuie sa dai aripile jos si scoti balamalele sau lasi balamalele si scoti sigurantele lor sunt nist tablite la bolturi .. le scoti alea si bum afara cu capota. Nu uita de firul din stanga care incalzesc diuzele la stropitori si furtunele aferente. Daca nu am zis bine BATETI-MA )
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by sovieticool View Post
      Ai o varianta cand trebuie sa dai aripile jos ...
      Exact de asta m-am temut! Am vazut ca alta solutie nu prea exista dar am crezut ca totusi ar mai fi o smecherie nestiuta de mine.

      Asta e-trebuie sa ma apuc de lucru!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Nu e greu .. dai parapiatra jos (dai cu ceva spray ca sigur sunt intepenite suruburile si risti sa le rupi).. vezi la portiera ca ai un surub sau 2. dai faru jos ai un surub exact unde se termina in fata aripa. Si apoi urmeaza o valiza de suruburi care se vad bine sus. Mai este o varianta hoteasca ca indoi aripa daca nu esti atent.. scoti surburile de sus, la portierea si scoti aripa de pe buza de sus si le casti in lateral ca pe portiere si ai acces la balama.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Am schimbat pana la urma capota, dar nu si balamalele...A fost relativ usor, dar avand in vedere ca mai trebuie sa sudez un brat de la balamale nu am montat inapoi si arcurile, care se pare ca nu mai pot fi remontate cu cpota pusa ( sau nu stiu eu ) !

          Din pacate dintr-o neatentie am reusit sa fisurez putin parbrizul chiar la baza ei ( ma temeam sa nu patesc asta...dar "de ce ti-e frica nu scapi" ! )

          Urmeaza sa o chituiesc si sa o revopsesc provizoriu pana am sa revopsesc toata masina!







          Procedeul este exact cum s-a precizat mai sus!

          Iata si rezultatul:

          Last edited by dan500se; 06-15-2009, 07:14 AM.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Originally posted by doktor4carz
            Dai capota cu cracii in sus, adica la 90 de grade cu shoseaua, si intra si arcurile. Trebuie doar mina subtzire, de pianist, ca a mea...
            Am sa incerc si asta, numai sa sudez si balamaua aceea rupta!

            Este posibil ca aceasta capota din seria a II-a sa fie putin mai mica decat cea veche in latime?
            Capota se aseaza perfect insa in partea stanga cum te uiti din fata ,spatiul dintre aripa si capota e mai mare decat in partea dreapta ( acolo pare sa fie cum trebuie) . E posibil totusi sa fie de vina aripa care sa nu fi fost montata corespunzator!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Originally posted by doktor4carz
              De la aripa e... capotele sint identice, doar sigurantza difera. La alea vechi are doua linga incuietoare, gen ca la 116, iar la alea noi ca la Cobra, in grila la mijloc. Atita tot.

              Cum ai amintit de incuietoare imi aduc aminte acum: dupa ce am montat capota si am inchis-o nu am mai reusit sa o deschid! Gheara de la incuietorea agata tabla deasupra radiatorului.Am ramas blocat cateva minute pana am gasit solutia.Se pare ca dintr-un motiv necunoscut tabla aceea a fost putin deformata si nu dadea voie incuietorii sa decupleze.
              Am introdus o surubelnita prin grila radiatorului si am lovit tabla astfel incat am impins-o in spate ca gheara sa aiba loc sa se deschida!

              Acum functioneaza perfect!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Originally posted by doktor4carz
                Dai capota cu cracii in sus, adica la 90 de grade cu shoseaua, si intra si arcurile. Trebuie doar mina subtzire, de pianist, ca a mea...

                Am rezolvat si cu arcul!
                A fost simplu dar e nevoie de cel putin inca o persoana pentru ajutor!

                Era bine sa am toate informatiile acestea inainte de ce sa ma apuc de treaba.Scapam mult mai usor si fara unele greseli!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Daca vrei am eu 2 balamale Dan.
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Am gasit pdf-uri cu schimbarea/demontarea capotei. Posibil sa ma apuc din nou de treaba si sa o fac de data asta pana la capat (schimbare balamale).
                    Attached Files
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      O sa ai ceva de lucru, trebuie sa mai fii cu cineva sa tina de capota cand o dai jos sa nu iti scape in parbriz(la a mea cred ca asa s-a intamplat).Va trebui sa dai jos si aripile,deci este de lucru.Reglajul balamalelor dupa cate tin minte se poate face de la suruburile ce tin balamaua sub aripa.Oricum spor la treaba si sa prinzi vreme buna.Sa mai verifici starea niturilor pe balama(partile mobile sunt nituite).
                      Last edited by tumar; 04-09-2010, 12:07 PM.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tumar View Post
                        O sa ai ceva de lucru, trebuie sa mai fii cu cineva sa tina de capota cand o dai jos sa nu iti scape in parbriz(la a mea cred ca asa s-a intamplat).Va trebui sa dai jos si aripile,deci este de lucru.Reglajul balamalelor dupa cate tin minte se poate face de la suruburile ce tin balamaua sub aripa.Oricum spor la treaba si sa prinzi vreme buna.

                        Dupa cum vezi daca citesti mai sus "sunt antrenat" in lucrul la capota si chiar si eu am fisurat baza parbrizului ultima data cand mi-am bagat nasul pe acolo, doar ca la mine s-a intamplat cand am montat capota!
                        E obligatoriu o persoana ca ajutor!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dan500se View Post
                          Are cineva indicatii cu privire la demontare capotei la W126?

                          Vreau sa schimb capota impreuna cu tot mecanismul de inchidere...( balamale, etc)
                          Ca sa schimbi capota ai nevoie de inca un om care sa te ajute tinand de ea,altfel o scapi in parbriz,nu trebuie sa dai jos nici o aripatrebuie sa scoti bolturile de sustinere,e unu' mai mare si unu' mai mic ,vei vedea la fata locului,trebuie sa dai jos aparatoarea de noroi si iti trebuie o combinata de zece,introduci mana si desfaci cele patru piulite si asa iese balamaua,pe partea dreapta are un vas de recuperare a antigelului, e mai greu pe partea dreapta dar merge fara sa dai aripa jos,la montaj iti recomand sa pui vaselina peste tot vezi ca bolturile au ghidaj daca nu le potrivesti nu iti ies indeajuns sa poti pune siguranta!!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by gorilrulz View Post
                            ...nu trebuie sa dai jos nici o aripa trebuie sa scoti bolturile de sustinere,e unu' mai mare si unu' mai mic ,vei vedea la fata locului,trebuie sa dai jos aparatoarea de noroi si iti trebuie o combinata de zece,introduci mana si desfaci cele patru piulite si asa iese balamaua...
                            Sunt pus pe rele! Am sa ma apuc curand de treaba!

                            Originally posted by gorilrulz View Post
                            ...pe partea dreapta are un vas de recuperare a antigelului...
                            La W128 280SE nu este vas de expansiune si nici vasul acela de recuperare a antigelului dar stiu ca exista la 500SE.

                            Oricum, nu aveam treaba cu balamaua din dreapta (este in stare perfecta) . Balamaua din partea stanga trebuie sa o schimb fiind rupta si de fiecare data cand deschid capota trebuie sa o sprijin cu un par!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF