Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu trece peste 3000 turatii!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
    Bine inteles ca exista solutie ieftina.
    Dar zi-mi daca la tester ti-a dat P1189?/ nu conteaza ce tester.
    Se rezolva piesa costa 2 milioane.
    Nu ma pricep, nu stiu ce mi-a dat sau ce inseamna P1189. Un lucru e sigur, trebuie sa schimb galeria si dupa aia mai vad ce se intampla.

    Comment


    • #17
      Un numar de telefon!!!!

      Originally posted by johnnyv View Post
      am o galerie de la un E ...lovit spate rau ( doar 7-8000 km) 150 euro daca te intereseaza
      Astept un numar de telefon de la tine pentru galerie. Nu am inteles cum e cu 7-800 km, poate km circulati in tara? sau masina are doar atat.

      Comment


      • #18
        Originally posted by cl600 View Post
        Ai grija, ca daca la relanti nu trece de 3000 ture decat cu ambreiajul calcat, este OK.
        Cum este OK? Este OK sa faca asa sau nu e de vina galeria. Nu mai inteleg nimic. Am afalt ca atunci cand sta pe loc la MB e o chestie ca nu se pot accelara mai mult, dar nu stiu daca e adevarat. Nu mai stiu ce sa cred?!

        Comment


        • #19
          Cu selectorul treptei de viteza in punctul mort , masina sta pe loc , nu se tureaza mai mult de 3000 de ture.

          Comment


          • #20
            Originally posted by rokar View Post
            Astept un numar de telefon de la tine pentru galerie. Nu am inteles cum e cu 7-800 km, poate km circulati in tara? sau masina are doar atat.
            Nu mai este nevoie. Am gasit cu 500 lei cu motoras cu tot. Mersi Oricum!

            Comment


            • #21
              Bun/ cind va hotariti sa reparati cu adevarat masina, ne anuntati. De aceea v-am cerut cod de defect, ca sa va zic pe scurtatura, varianta cea mai ieftina.
              (cazul asta de defect l-am intilnit deja la mai multe masini)
              Dar se pare ca veti cheltui banii inutil, pe multe piese.
              Cu siguranta ve-ti reveni.
              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
              Bine inteles ca exista solutie ieftina.
              Dar zi-mi daca la tester ti-a dat P1189?/ nu conteaza ce tester.
              Se rezolva piesa costa 2 milioane.

              Comment


              • #22
                Am citit acest topic cu turatia, dar va spun din propria experienta ca nu este adevarat faptul ca nu se tureaza mai mult de 3000 de ture daca masina sta pe loc.
                Eu am un C-class din 95 motor de 2,2 diesel, si cand stau cu el pe loc pot sa-l turez la 5000- 5500 de ture.
                Poate cele cu cutie automata sunt limitate la turatie cand nu sunt in sarcina.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #23
                  daca nu ai rezolvat problema shimba cele 2filtre de aer .se gasesc la motor pe contra aripi. seamana cu filtrele de benzina . am avut aceeiasi problema. am schimbat si eu debitmetrul si multe altele si nimic. am mers la un service in bulgaria , mi a schimbat filtrele astea,si surpriza.merge merge mai bine ca niciodata.
                  .

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Carmen View Post
                    daca nu ai rezolvat problema shimba cele 2filtre de aer .se gasesc la motor pe contra aripi. seamana cu filtrele de benzina . am avut aceeiasi problema. am schimbat si eu debitmetrul si multe altele si nimic. am mers la un service in bulgaria , mi a schimbat filtrele astea,si surpriza.merge merge mai bine ca niciodata.
                    .
                    Filtrele alea sunt pompele de vacuum. Le/am verificat. am pus vacuumul pe direct iar geometria la turbina merge, dar tot nu se accelereaza peste 3000. Am cumparat galeria de admisie. Maine sper sa o schimb. O sa vedem atunci

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Bun/ cind va hotariti sa reparati cu adevarat masina, ne anuntati. De aceea v-am cerut cod de defect, ca sa va zic pe scurtatura, varianta cea mai ieftina.
                      (cazul asta de defect l-am intilnit deja la mai multe masini)
                      Dar se pare ca veti cheltui banii inutil, pe multe piese.
                      Cu siguranta ve-ti reveni.
                      Oricum trebuie sa schimb galeria de admisie. Deja se vede cum tija de la aeropaleti este iesita din motoras. Nu am de ales decat sa o schimb.
                      Mersi pentru sfat. O sa revin sa va spun ce am facut.

                      Comment


                      • #26
                        am avut si eu aceeasi problema ca tine,nu se tura peste 3000 rpm,a fost din cauza motorinei.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mercedes13jar View Post
                          am avut si eu aceeasi problema ca tine,nu se tura peste 3000 rpm,a fost din cauza motorinei.
                          Deja problema ma tine de cateva luni bune.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                            Bun/ cind va hotariti sa reparati cu adevarat masina, ne anuntati. De aceea v-am cerut cod de defect, ca sa va zic pe scurtatura, varianta cea mai ieftina.
                            (cazul asta de defect l-am intilnit deja la mai multe masini)
                            Dar se pare ca veti cheltui banii inutil, pe multe piese.
                            Cu siguranta ve-ti reveni.
                            pentru Thread

                            Am gasit diagnoza la masina si codurile>

                            P 1189 Intrerupere canal admisie
                            Deregalre/defectiune in functionare
                            P 1470 Reglare presiune de supraalimentare
                            Intrerupere
                            P 1470 Reglare presiune de supraalimentare
                            Abatere reglare pozitiva
                            P 1664 Incalzitor
                            neplauzibil
                            P 0100 Ap. masura aer sau cantitate aer
                            Tensiune prea mica
                            P 1481 Bujie incandescenta cilindru 2
                            Dereglare/defectiune in functionare

                            Din toate acestea am schimbat debitmetrul si bujia incandescenta. Am plecat cu piesele mai ieftine. Am vazut ca te pricepi foarte bine. Inca nu am apucat sa schimb galeria de admisie, desi o am cumparat-o. Daca stii ca ar fi altceva as aprecia ajutorul. Mersi

                            Comment


                            • #29
                              P1189 P1470 P0100 vi le da active? Aici este buba.
                              Restul poti sa le ignori/ dar daca sinteti perfectionist le dam de cap si la celelalte P1664 si P1481

                              Ideea mea este ca decit sa cumpar 10 debimetre ieftine si decalibrte care nu sint originale/ mai ieftin ma ajunge un debimetru original care ma tine 5-8 ani.

                              Cu galeria este posibil sa fie aceeasi poveste si dupa ce o schimbati. Dar este posibil sa gasiti ceva funingine pe acolo/ asa ca nui rau sa o controlati.
                              Originally posted by rokar View Post
                              pentru Thread

                              Am gasit diagnoza la masina si codurile>

                              P 1189 Intrerupere canal admisie
                              Deregalre/defectiune in functionare
                              P 1470 Reglare presiune de supraalimentare
                              Intrerupere
                              P 1470 Reglare presiune de supraalimentare
                              Abatere reglare pozitiva
                              P 1664 Incalzitor
                              neplauzibil
                              P 0100 Ap. masura aer sau cantitate aer
                              Tensiune prea mica
                              P 1481 Bujie incandescenta cilindru 2
                              Dereglare/defectiune in functionare

                              Din toate acestea am schimbat debitmetrul si bujia incandescenta. Am plecat cu piesele mai ieftine. Am vazut ca te pricepi foarte bine. Inca nu am apucat sa schimb galeria de admisie, desi o am cumparat-o. Daca stii ca ar fi altceva as aprecia ajutorul. Mersi

                              Comment


                              • #30
                                Salut tuturor membrilor dupa acest forum sunt nou aici iar de 2 saptmani am avut aceeasi problema la un w203 c 220 cdi din 2002 si pe tester Star Diag mi-a aparut ``GALERIA DE ADMISIE`` la mine era iesita din locasul ei sina care inchide si deschide clapetele , era iesita in dreptul clapetei pistonului nr 4 , baiatul cu testeru ma asigurat 100% ca daca o schimb nu mai am probleme , am schimbato a fost 650 de euro cu manopera cu tot iar problema a fost remediata.La un moment dat inainte de a o schimba cu una noua am zis si eu sa pun una second hand dar baiatul la care am fost pe tester mi-a spus ca s-ar putea sa mearga 1 luna 2 1 an cine stie . De aceea pentru a fii sigur ca problema va disparea parerea mea care am avut aceeasi problema e aceea de a o achizitiona noua si daca se poate si originala , singura problema fiind aceea cand achiti nota de plata.Numai bine si va doresc rezolvarea problemei.
                                Pret galerie 1600 ron
                                Pret motoras 510 ron

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF