Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W201 2.5 -16

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W201 2.5 -16

    Sambata plec la Timisoara sa negociez o masina de la sh evo(1 sau 2)......ceva sfaturi?(sc-evo-srl.cabanova .ro).Eu as vrea una peste 300 hp(evo 2 macar pe afara!).Va tin la curent cu negocierile.

  • #2
    Baga nishte poze, daca ai gasit ceva anume...

    Comment


    • #3
      Nu ma tenta ca oricum nu dorm prea bine noaptea(ziua nu am nici o problema).De parca nu cunosti modelul si motorul!
      Last edited by paulicaCPN; 12-22-2008, 02:03 AM.

      Comment


      • #4
        Cind te maninca la anus, te scarpini cu carbid... Deci, daca e bal, bal sa fie, baga, baga-mi-ash... vorba lu' shexpir...

        Comment


        • #5
          Eu sti despre ce vorbesti. Este o copie dupa evo II, in care s-au investit foarte multi bani si timp. Auzisem si eu ca vrea sa o vanda, dar la pret, cred ca o sa te uimeasca. Oricum o Evo II la nemti nu o gasesti sub 15000, asta cred ca se va ridica la 10000, tinand cont ca e inmatriculata si ca e unicat in Romania. Un EvoI, cred ca ar fi mai accesibil

          MASINA DE VANZARE:
          " Asadar, autoturismul care se vinde in aceasta sectiune a site-ului nostru se vinde din motive personale si ratiuni de urgentza majora, nu va mai exista niciodata vreun autoturism similar oferit spre vinzare aici din cauza faptului ca a inglobat enorm de multe ore de munca ce nu pot fi contorizate in pret intrucit s-ar ajunge prea departe si nu s-ar mai vinde niciodata, ori interesul nostru este sa-l vindem cit mai repede. Singurul motiv pt care incercam sa-l vindem in Romania si nu in Germania este ca a fost achitata deja taxa de prima inmatriculare si ne pare rau sa pierdem acei bani de doua ori scotind-o din nou din tara.
          Citeva cuvinte despre masina: In primul rind pozele sunt cu caracter strict informativ, masina nu mai arata demult asa, intre timp a suferit transformari majore, insa in acest moment este pe crocodili, fara roti, fara bare, fara capote (nu ne putem permite sa-i facem vreo poza astfel, intrucit ne-ar suna multi pt a cumpara un jaf la pret de nimic). Este fara roti intrucit se lucreaza la inlocuirea suspensiilor cu unele independente cu cilindru in loc de telescop, cu posibilitatea reglarii nivelului la sol din telecomanda; Este fara bare intrucit se lucreaza la montarea a doua camere de supraveghere video, una in bara fata si una in bara spate (ascunse bineinteles), legate la dvd playerul de bord; Este fara capota fata pentru ca aceasta inca nu a venit de la un atelier specializat unde a fost turnata din fibra de carbon, capota spate lipseste intrucit se lucreaza la potrivirea unui eleron model evo2 (modelul farte inalt) fara de care masina nu va putea lua nicio curba cu mai mult de 150km/h. Cind toate acestea vor fi terminate vom publica in aceasta sectiune a site-ului nostru poze detaliate ale masinii din toate unghiurile posibile si cu toate detaliile mai deosebite. Tot atunci vom publica pozele pe toate site-urile de anunturi auto din tara (in acest moment nu am dat niciun anunt nicaieri, aceasta scurta prezentare fiind facuta doar pentru fanii si prietenii nostrii pentru ca le-am promis ca atunci cind voi vinde masini le voi pune initial doar pe site-ul nostru pt ca abia mai apoi sa le publicam pe alte site-uri). Cel mai probabil masina va fi gata in luna ianuarie 2008 pt ca vom lucra la ea inclusiv de sarbatori (poate doar 2-3zile pauza). In cazul cel mai nefericit in care nu vom putea obtine suma de bani care ne este necesara de urgenta, vom fi nevoiti sa scoatem la vinzare si un alt autoturim care este aproape asemanator cu cel din poza cu exceptia ca are sub capota un motor foarte economic (6-7% la 80km/h) insa arata de curse plus ca are toate dotarile posibile strinse de noi de-a lungul anilor si deasemenea ca si in cazul masinii mai sus mentionate a inglobat enorm de multe ore de munca pt a fi transformata dintro modesta masina de pensionar german in ceea ce este acum. Nu publicam nicio poza cu aceasta masina inca intrucit speram sa nu se ajunga sa fim nevoiti sa o vindem si pe ea.
          Mai multe detalii despre masina din poza care dupa cum spuneam va fi scoasa la vinzare in ianuarie 2008: Are la baza un 190E benzina 1800cmc, masina de garaj, 115000km, fabricatie 1993, foarte bine intretinuta (ca de altfel toate masinile care le achizitionam din Germania chiar si in scopul revinzarii dar mai ales pt uz personal). Am inmatriculat-o definitiv in Romania (platind taxa de inmatriculare 3700euro, sunt sigur ca nu voi mai vedea banii astia in veci si cine ma contreaza sunt dispus sa pun pariu cu el pe asta), dupa care i-am schimbat motorul cu unul 2,5-16V (2463cmc) EVO1 preparat de COSWORTH care initial a avut 195CP la care i-am facut tunning pe cip +21CP (195+21=216CP) apoi i-am schimbat instalatia de aprindere cu una BERU PowerIgnition cu bujii de curse cu 3 electrozi (model similar cu cel din dotarea McLaren Mercedes SLR) +29CP (216+29=245CP) galeria de evacuare a fost data jos de pe motor curatata si slefuita manual cu un dispozitiv de mare precizie atit pe exterior cit mai ales pe interior, proces din care a rezultat un +15CP (245+15=260CP), a fost schimbata si instalatia de admisie a aerului cu una tip tulumba dotata cu turbosuflanta +117CP (260+117=377CP). Toata aceasta putere in integralitatea ei este garantata de teste riguroase facute pe stand dinamometric, acestea putind fi repetate de cite ori este nevoie pt oricine doreste (contra cost bineinteles). Initial intentionam sa-i pun si NITRO (caz in care puterea ar fi crescut tulburator de mult, dar si riscul la fel de mult) dar din cauza problemelor personale aparute am renuntat si am decis sa o vind asa cum este acum (nu exclud varianta in care viitorul proprietar va dori sa puna NITRO caz in care il voi ajuta sa o faca contra cost bineinteles). Cutia de viteze este una 5plus1 de COSWORTH extrem de elastica, atit de elastica incit se poate pleca de pe loc cu acceleratia la blana lasind brusc ambreiajul (cine stie cunoaste la ce ma refer, nu recomand insa nimanui sa faca asta chiar si daca are BMW M3 ultimul model, pt care dealtfel tot respectul), transmisia provine de la acelasi 190E 2.5-16V, diferentialul si frinele (marca BREMBO) provin insa de la un Mercedes 500E (care pt cei ce nu cunosc este preparat de PORSCHE si are 326CP). Suspensia este MadeInU.S.A si este pe cilindri si nu pe telescoape poate ca scutura putin dar poti merge si pe circuit de curse si pe carari de munte intrucit garda la sol poate fi marita sau micsorata la simpla actionare a unui joystick plasat la bord iar ce este mai important pt offroad poate fi setata pt fiecare roata in parte. Esapamentul este deasemenea de la MB 500E si in plus are montat intrun anumit punct un fluier special (import USA/ interzis Europa) care de la o anumita turatie in sus face un zgomot similar cu cel facut de o KAWASAKI NINJA de 155CP la 15000rot, acest fluier poate fi dezactivat printr-o simpla rotire in cazul in care mergeti de exemplu la verificarea tehnica. Toate aceste modificari pot face masina sa ajunga la 100km/h cu plecarea de pe loc in numai 5,3 secunde iar dupa inca 27,7 sec sa ajunga la viteza maxima de 280km/h. Spun "pot face" pt ca nu garantez in acest moment aceste cifre, ele fiind scoase de o alta masina preparata in mod identic de noi pt o domnisoara din Germania care a incercat-o ulterior si ne-a trimis aceste valori printr-un material video facut cu ocazia testarii masinii respective. Tuturor celor neincrezatori le putem pune la dispozitie acest material video extrem de concludent, si in plus dupa ce se incalzeste vremea si voi putea testa masina in conditii de siguranta maxima pe asfalt uscat sunt dispus sa inapoiez 100euro pt fiecare fractiune de secunda abatere de la valorile de mai sus, stiu exact pe ce ma bazez cind spun asta pt ca masinile sunt facute identic de mina mea iar timpii aceia sunt scosi de o pustoaica de 19ani (am crezut ca glumeste cind mi-a zis ca merge mai bine decit Golf-ul ei de 500CP, dar apoi mi-a trimis niste poze cu Golf-ul si am ramas mut de uimire cind am vazut ce are sub capota).
          Ca dispozitive de siguranta sunt montate pe masina o alarma cu perimetru radar si incastrat in caroserie intr-un loc ascuns un dispozitiv GPS ce permite localizarea cu o precizie de 10cm prin satelit (dispozitiv folosit si la TIR-uri in tarile civilizate). La exterior bara fata si spate model evo2, bandouri,praguri si aripioare deasemenea model evo2, aripioarele acopera imensele decupari din aripile fata/spate facute pt a putea monta roti de 18 tzoli, mai exact roti forjate (nu turnate) made in U.S.A ce pot merge chiar si cu 320km/h, sunt in fata de 9,5x18 tzoli cu cauciucuri 245/40ZR18 iar spate 10,5x18 cu 285/35ZR18 BRIDGESTONE, iar in spate eleron inalt model evo2 (nu se vede in poza pt ca poza a fost facuta mai demult cind eleronul nu era). La interior scaune si bancheta ergonomice RECARO de pe 190E 2.5-16V in piele de antilopa (nu transpiri/nu tine frig), geamuri verzi cu pilicula protectie antiefractie (gen parbriz) un hot poate de exemplu sparge geamul dar nu poate ulterior sa-l rupa pt a putea baga mina si a dechide usa, geamuri trapa si oglinzi electrice, instalatie climatizare, dvd player PANASONIC cu ecran LCD mare rabatabil, camere video supraveghere fata/spate, volan lemn NARDI, si multe altele despre care nu mai este loc aici dar cu siguranta le voi evidentia in pozele ce le voi face cit de curind. Pretul nu il spun aici inainte de a publica poze detaliate pt ca acest pret sa aiba o sustinere reala, repet insa ca in pret nu se regasesc orele muncite la masina, aceasta fiind initial prevazuta a-mi apartine consider munca la ea ca fiind munca patriotica, si deci este mult sub pretul corect al unei astfel de masini. Va astept pt detalii si oferte DUPA ce voi publica pozele."
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Ca sa vezi ce fac cite unii in tzara asta...

            Comment


            • #7
              Omul sa mutat in Caransebes , am vorbit la telefon cu el si zise sa o lasam dupa sarbatori. Va tin la curent.Off topic: DOK, instalatia de A/C este completa ,dar trebuie sa ajung cu masina la el.
              Last edited by paulicaCPN; 12-22-2008, 14:22 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by paulicaCPN View Post
                Off topic: DOK, instalatia de A/C este completa ,dar trebuie sa ajung cu masina la el.
                Atunci face banii.

                Comment


                • #9
                  o poza,face mai mult decat o mie de cuvinte

                  Comment


                  • #10
                    Bravo . Asa un W201 mi-as lua si eu. Dar, ca fapt divers, cat costa sa faci un asemenea tuning? 20000euro?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF