Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diverse probleme / intrebari 126 280 SEL

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diverse probleme / intrebari 126 280 SEL

    Ce am remediat pana acum :

    -tripla spate ciobita, inlocuita de la dezmembrari;

    -oglinda sofer crapata, schimbata;

    -ulei motor (castrol long life 10w40, filtru schimbate);

    -placute frana;

    -flansa cutie noua;

    -motoras geam sofer reparat, se gripase de la apa;

    -capete de bara si pivoti noi (trebuie sa-i fac unghiul);

    -bujii ngk, filtru' de aer, filtru benzina.


    Ce am nerezolvat, unele de cand am masina:

    -contactul imi face figuri (asa am luat-o), in sensu' ca trebuie sa-l gadil ca s-o ia, stiu ca a schimbat careva contactul, daca poate sa-mi spuna cat de greu e. Mi-e tarsha sa umblu ca pe zona asta am numa' sclavi care mai mult strica decat sa repare, in plus am inchidere, alarma, tot felul de butonele pe capac porbagaj, capota motor.

    -din a 2-a in a 3-a are intarzieri in schimbarea vitezelor, laguri, ezita sa schimbe si se tureaza in gol. Pentru putin timp cei drept (o secunda, doua), dar are chestia asta. Daca acceleratia e calcata tare nu mai face. Mentionez ca nu am schimbat uleiul si filtrul, am vorbit cu un arab, prieten de-al meu, a zis ca de la asta ar fi.

    - la pornire cand e frig, se aude ca un zanganit metalic, ca si cum ar atinge ceva, ca o vibratie, la fel la schimbarea din a 2-a in a 3-a, ca un fel de zgomot de grup de cobra, dar mult mai fin si mai ascutit, de scurta durata, care se aude undeva in fata, pe la motor. Stiu ca e hilar, da asa stiu sa explic.

    -nu-mi merge butonul de la geamul dreapta spate, l-am coborat intr-o zi si nu l-am mai urcat, de am mers cu geamu' deschis pana acasa. Am dat fata de usa jos, am inversat papucii si l-a urcat, acum , normal nu-l mai da jos, deci merge intr-un singur sens, daca inversez polaritatile il da jos. Sa fie din buton?

    -martorul din bord de la frana de mana sta aprins, pedala nu se retracteaza, cred ca e cablul rupt, isi revine daca trag clapeta din bord si o ridic cu mana. Frana e inexistenta. Cam astea ar fi in linii mari.

    Prin urmare, am nevoie de contact, posibil buton geam spate, niste fete de usi de Sel negre sau albastre (cele de pe masina sunt uzate rau). Care are, astept un semn pe pm. Mersi!
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

  • #2
    3 poze cu bordu' la pornire si la vreo 20 de minute. Nivelul la carburant e sus, dar martorul e aprins. Turatia e la 1500, dupa ce se incalzeste scade la 1000 si mai jos un pic. Nu-mi merge ceasul, a mers pana a crapat, are ideea careva ? Am un bord "nou" primit cadou, ma bate gandu' sa schimb cadranul cu ora da mi-e tarsa sa nu fut ceva p-acolo.
    Attached Files
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Originally posted by carmine View Post
      Nivelul la carburant e sus
      Cat de sus e? Eu vad ca esti cam pe limita! E normal ca atunci cand ajunge in apropierea ultimei linii sa se aprinda...Asa face si la mine (inclusiv la 500SE asa facea si acolo aveam si computer de bord pt a vedea kilometrii de parcursi ramasi).

      Dupa parerea ta cati litrii ai avut in rezervor cand ai facut poza?
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Pe putin 20 de litri. Ai idee cu ceasul?
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Originally posted by carmine View Post
          Pe putin 20 de litri. Ai idee cu ceasul?

          Esti destu de aproape de REZERVA care e de circa 12 litrii...deci daca ar fi 20 e prea putina diferenta si posibil de aia iti arde becul! Incearca sa vezi ce se intampla daca pui mai multa benzina, daca ai de exemplu jumatate de rezervor (e cam costisitor...dar asta e). Si atunci arata aiurea? La mine cand e peste limita minima arata destul de bine!

          CEASUL...mai bine schimbi tot bordul...Dureaza 5 minute!
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Originally posted by dan500se View Post
            CEASUL...mai bine schimbi tot bordul...Dureaza 5 minute!
            Ma gandeam sa schimb numai ceasul, l-am studiat pe cel de rezerva. In afara de ceas merg toate, daca schimb ceasurile cu totul e posibil ca la ala sa mearga ceasu' si sa nu mearga altceva. Ma rog, imi trebuie o zi cu soare si multa rabdare. Mersi mult de raspuns.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Originally posted by carmine View Post
              Ma gandeam sa schimb numai ceasul...
              Cand te hotarasti sa faci operatia, nu crezi ca e mai bine daca, demontand oricum bordul, sa incerci bordul de schimb? Trebuie doar sa bagi mufele in el fara sa-l montezi la loc. Eu zic ca demontand ceasul pierzi mult timp....si dupa cum ai spus si tu, poate mai apar si unele accidente cu demontarea si atunci o sa faci mai mult rau decat bine!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Originally posted by dan500se View Post
                Cand te hotarasti sa faci operatia, nu crezi ca e mai bine daca, demontand oricum bordul, sa incerci bordul de schimb? Trebuie doar sa bagi mufele in el fara sa-l montezi la loc. Eu zic ca demontand ceasul pierzi mult timp....si dupa cum ai spus si tu, poate mai apar si unele accidente cu demontarea si atunci o sa faci mai mult rau decat bine!
                Azi am pornit masina dupa doua luni, a luat-o din prima fara probleme, i-am pus 30 de litri de benzina, acul sta la jumatate, deci cred ca indica bine, pur si simplu mananca multa benzina. Am primit si o baterie noua dupa un mercedes w211 dauna totala. Masina avea motorul de 3,2 motorina, deci bateria mare. Cand sa bag acumulatorul la locului lui am rupt ca un desptept stutzul de la motorasul bazinului cu lichid de parbriz si a f#@ut si mufa aia. Oricum, scotand motorasul ca sa lipesc stutuzul cu super glu (tipic RO, acum sa vad daca tine), am observat o tiganie facuta de ala dinaintea mea, cred ca acolo trebuia sa aiba o garnitura ceva, in schimb are o rola mare de scoci infofolita. Motorasul e de 124.
                Iar pentru lagurile de la cutie, pun si aici linkul trimis de Dl. Automaticul, destul de interesant:

                Attached Files
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #9
                  Era nitel rapanos vasul la lichid . Am eu dop de ala care vine pe gaura aia unde trebuie sa vina pompita. Dopul care il am il am si in varianta plina si in varianta cum se vede la tine in poza ..cu gaura pentru a intra pompita. Iti trimit un pumn de garniturele daca vrei cu posta fara sa te coste nimic.Merge cu superglue, dar dupa ce se usuca montezi bateria si vasul stropitor, apoi blochezi furtunul care se infinge in stutzul rupt cu cateva coliere de plastic sa stea intr-o pozitie tzeapan.
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Am lipit vasul cu superglu', tzara style, mm. Ideea e in felul urmator, am facut curat azi in gunoi... am scos presurile fata si am gasit sub pedale o cutie neagra cu o mufa care iesea din ea , mufa care era scoasa. Are idee careva ce face dracovenia asta ? Mersi !
                    Attached Files
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Salutam.Nu are nici un cod pe ea?
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        E de la cutia automata.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sovieticool View Post
                          E de la cutia automata.
                          Posibil d-asta sa am lag-urile alea ? Sa incerc s-o mufez, ce face dracovenia asta?

                          Originally posted by tumar View Post
                          Salutam.Nu are nici un cod pe ea?
                          Nu m-am uitat atent ...
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #14
                            Acel releu administreaza treapta intai si cumva le supravegheaza pe celelalte. Am gasit pe un forum cum unu isi facuse o modificare sa porneasca tot timpul cu 1-a de pe loc. Lagurile sunt din alte motive. Arcurile K1 si altele. Poate o privire de-a lui Automaticul ar ajuta mult.
                            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                            now - bicicleta !

                            0744 239 949

                            WEB
                            http://garajautodiag.blogspot.com

                            Comment


                            • #15
                              Am scos webasto azi, o tona de fire, cabluri contacte si alte rahaturi (nu se vad in poze). As vrea sa stiu daca imi afecteaza cumva motorul scoaterea acestui dispozitiv, tur- returul a fost gatuit si taiat (cel care trecea prin webasto). Am rupt dintii masinii vreo ora, nu am sesizat nimic neobisnuit.





                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF