Va salut!
Scriu aici in speranta , ca voi primi cateva sfaturi utile.
Am un w123 200 d din 82 cu care, nu s-a circulat de ani de zile aproximativ 3 - 4 ani. Din cand in cand 6 - 8 luni o mai porneam. De fiecare data pornea foarte bine adica la prima invartitura a motorului.
Zilele trecute am pus bateria si am dat contact dupa stingerea bujiilor a pornit foarte bine, iar dupa aproximativ 3 poate 4 minute s-a oprit de parca s-a taiat alimentarea cu combustibil. Dupa aceasta oprire masina nu mai porneste. Mentionez , ca in momentul in care dau la cheie ( automat ) clapeta cu STOP de la pompa de injectie se lasa jos. Cand nu mai dau la cheie, acea clapeta revine in sus. Poate sa fie si de la potentiometrul relantiului din bord , pe care il invarteam in momentul in care s-a oprit motorul ?
Poate careva dintre voi poate sa ma ajute cu o idee s-au un sfat colegial ?
Scriu aici in speranta , ca voi primi cateva sfaturi utile.
Am un w123 200 d din 82 cu care, nu s-a circulat de ani de zile aproximativ 3 - 4 ani. Din cand in cand 6 - 8 luni o mai porneam. De fiecare data pornea foarte bine adica la prima invartitura a motorului.
Zilele trecute am pus bateria si am dat contact dupa stingerea bujiilor a pornit foarte bine, iar dupa aproximativ 3 poate 4 minute s-a oprit de parca s-a taiat alimentarea cu combustibil. Dupa aceasta oprire masina nu mai porneste. Mentionez , ca in momentul in care dau la cheie ( automat ) clapeta cu STOP de la pompa de injectie se lasa jos. Cand nu mai dau la cheie, acea clapeta revine in sus. Poate sa fie si de la potentiometrul relantiului din bord , pe care il invarteam in momentul in care s-a oprit motorul ?
Poate careva dintre voi poate sa ma ajute cu o idee s-au un sfat colegial ?
Comment