Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Jos manuala , sus automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jos manuala , sus automata

    Salutare baieti,

    am o rugaminte la voi. Vreau sa dau jos cutia manuala si sa pun inapoi cea automata. As avea nevoie de niste sfaturi: in afara de podul pedalier, cutie, timonerie, de ce anume as mai avea nevoie? Sunt 2 lucruri care ma intereseaza foarte mult:
    1) de unde pot afla daca grupul ce il am acuma se loveste cu motorul? Motorul e de 2.5D, ce grup ar trebui sa am?
    2) Cardanul am inteles ca trebuie sa fie mai lung decat cel actual de manuala, se poate modifica sau trebuie sa caut altul?

    La ce anume ar trebui sa ma mai uit si sa dau atentie?

    Multumesc

  • #2
    Cauta un alt cardan. Poate o sa pui mai taziu manuala inapoi. Vezi ce raport are grupul si iti zic daca e ok. Trebuie sa ai un raport cat mai mic pentru automata. cat mai aproape de 2.67...Daca cumperi cutia evident sa cumperi si convertizorul si sa legi becurile de marsarier. Trebuie timona de automata. A si sa iti iei adio de pornit impinsa.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by NeRv1 View Post
      Salutare baieti,

      am o rugaminte la voi. Vreau sa dau jos cutia manuala si sa pun inapoi cea automata. As avea nevoie de niste sfaturi: in afara de podul pedalier, cutie, timonerie, de ce anume as mai avea nevoie? Sunt 2 lucruri care ma intereseaza foarte mult:
      1) de unde pot afla daca grupul ce il am acuma se loveste cu motorul? Motorul e de 2.5D, ce grup ar trebui sa am?
      2) Cardanul am inteles ca trebuie sa fie mai lung decat cel actual de manuala, se poate modifica sau trebuie sa caut altul?

      La ce anume ar trebui sa ma mai uit si sa dau atentie?

      Multumesc
      ÃŽmi vine să râd (să nu mă înţelegi greşit, nu de tine, ci de situaţie): tu vrei să scapi de ceva la care eu lucrez de aproape 3 luni. Eu am avut 2.4D manual cu 4 rapoarte, şi mă lupt să ajung la exact ce ai tu acum. Oricum, îţi doresc mult succes, dar mai ales nervi de oţel, şi ajungi şi tu cumva să realizezi ce ţi-ai propus.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Pai cum situatia nu e roza la nimeni...hai sa facem cumva sa rezolvam asta...ai achizitionat cutia si tot ce e nevoie? Daca nu poate ne combinam cumva...ne facem amanodi treaba

        Comment


        • #5
          Originally posted by NeRv1 View Post
          Pai cum situatia nu e roza la nimeni...hai sa facem cumva sa rezolvam asta...ai achizitionat cutia si tot ce e nevoie? Daca nu poate ne combinam cumva...ne facem amanodi treaba
          Mersi, eu mi-am cam terminat treaba, în sensul că motorul e sus, funcţionează, dar mai am o căruţă de mărunţişuri de făcut (reglaje, remedieri vopsitorie, etc.), iar după aia RAR-ul pt. noul motor. Eu, înainte să mă apuc de transplant, m-am dus frumos la RAR, am completat o cerere prin care am solicitat să mi se aprobe montarea unui alt motor pe maşină, iar acolo a trebuit să înşir, pe coduri, ce motoare aş vrea să pun. Hai să mai spun ceva, interesant: eu vroiam să pun motorul de 122CP din seria 602 (602961 simplu sau 602962 turbo), iar ca alternativă cel de 90CP (602911 sau 602912). Prima variantă nu mi s-a aprobat (nu mi s-a spus motivul), iar cea de-a doua cu condiţia să nu schimb suporţii. Ei, am găsit un W201 complet (cea din poză de pe celălalt thread - e într-o stare generală de nu-ţi vine să crezi), şi am făcut transplantul, însă din păcate cu nişte meseriaşi buni dealtfel, dar care nu au mai făcut aşa ceva. De aia tot vin cu întrebări pe forum, ca să evit greşelile până scot maşina pe drum, şi nici cu RAR-ul nu vreau să am de furcă (că mi-a expirat între timp şi ITP-ul, şi tot RAR-ul mi-l face, cu ocazia omologării motorului.
          Scuze pt. povestea lungă (oricum, mă plictiseam), la tine nu intervine problema RAR-ului, tu vrei să schimbi doar cutia. Te-aş ajuta cu plăcere, dar nu am ce să-ţi ofer de pe a mea. Succes şi răbdare, în schimb, vei avea nevoie.
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Mda, asa e...e diferenta. Dar ceea ce nu stii tu este ca masina a avut initial cutie automata pe care fostul proprietar a dat-o jos sa o puna pe cea manuala. Operatia deja a fost , eu acuma nu fac decat sa revin la ce a fost deci nu cred ca va fi chiar asa dificil. CXercetez de 10 ori si fac 1 data cum trebuie

            Comment


            • #7
              Şi eu m-am documentat destul, dar din păcate eu dau totdeauna peste nişte meseriaşi pe care eu tre să-i învăţ ce şi cum să facă. Hai, că am exagerat, dar sunt aproape.
              Apropo: să nu uiţi de pozele alea cu furtunele de vacuum, şi dacă tot le faci, mai fă una şi cu tampoanele motorului, să văd tu de care ai ? Mersi
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Stai relax cu tampoanele la motor. Pui de care ai si zici ca alea le avea
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sovieticool View Post
                  Stai relax cu tampoanele la motor. Pui de care ai si zici ca alea le avea
                  Da, ştiu, aşa sunt eu, tot mă împrăştiu până n-o văd gata, şi cu actele în regulă. Pe de altă parte, ţi-am mai spus că am trepidaţii foarte mari, de aceea fac acum o încercare cu tampoanele alea de BMW E30, să văd ce iese. Dacă va fi OK, îţi voi comunica în secunda următoare.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Intrebare de un milion de puncte Troaca mea actuala este automata (benzina-diesel , habar nu am) motor 300D de w124 de cica 109 cp .
                    Treaba e ca pe grup scrie clar 3.46, e corect acest grup pt automata sau nu.
                    Pentru ca sincer mi se pare ca bate cam pasul pe loc iar la viteza sa zicem mai maricica motorul mere oarecum turat .
                    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                    W126 '86 300SE automat (Reborn)
                    W124 '92 250TD soon on the road

                    Comment


                    • #11
                      Pentru acest motor pe W124 la cutie manuala in 5 s-a folosit diferential cu raport 3:46, iar cu cutie automata - diferential 2:87. Pe w126/300SD(125CP)-raport diferential 3:07, iar pe W126/300SDL(143CP)-raport 2:88.Pentru ambele motorizari- cutie automata.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tumar View Post
                        Pentru acest motor pe W124 la cutie manuala in 5 s-a folosit diferential cu raport 3:46, iar cu cutie automata - diferential 2:87. Pe w126/300SD(125CP)-raport diferential 3:07, iar pe W126/300SDL(143CP)-raport 2:88.Pentru ambele motorizari- cutie automata.
                        Multumesc domnu oricum vad ca esti singurul activ prin zona.
                        Deci as face bine sa ma fac cu un grup mai mic gen 3.07 sau ciar mai mic ca trascaleta mea sa mearga bine.
                        e posibil ca masina dupa sa se miste la plecarea de pe loc mai greu de atat sau o sa fie ok sa se intinda mai bine la drum.
                        Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                        Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                        W126 '86 300SE automat (Reborn)
                        W124 '92 250TD soon on the road

                        Comment


                        • #13
                          Sincer nu stiu cum se comporta cu cutia automata si un grup cu raport mai mic, dar la manuala va pleca mai greoi dar se va intinde altfel la drum. Cu automata daca pentru americani a fost bun grupul cu raport 3:07 cred ca e bun si pentru tine.Cu 3:46 ai demaraj mai puternic.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Eu am avut pe w 124 2000 benzina 108cp 3.46 ,in urma defectarii grupului l-am inlocuit cu altul cu 3.07 .
                            Cu 3.46 ai demaraj dar se limiteaza in viteza
                            Cu 3.07 e mai lenesa in demaraj dar treptat ia viteza si chiar mai multa decat cu 3.07

                            Comment


                            • #15
                              Pe 420se gasesti raport 2.47 si pe 560se gasesti raport 2.65.
                              Le:Pe 500se este de 2.24.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF