Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme 126 560 SEL 300 D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme 126 560 SEL 300 D

    Va salut din nou, cu noi probleme, nu pot sa trag de centurile de siguranta pe fata de loc, sunt f strinse, sau blocate, pot fi electrice, cum le pot debloca, nu pot trage de ele deloc, multumesc aniticipat !

  • #2
    Originally posted by fun_mertzan View Post
    Va salut din nou, cu noi probleme, nu pot sa trag de centurile de siguranta pe fata de loc, sunt f strinse, sau blocate, pot fi electrice, cum le pot debloca, nu pot trage de ele deloc, multumesc aniticipat !
    Am patit si eu la fel cand am cumparat 280-ul!

    Trebuie sa desfaci acoperitoarea stalpului si sa vezi ce gasesti sub ea! E o problema comuna a modelului...Am vazut discutii pe tema asta si pe benzworld!
    Posibil ca dupa ce desfaci carcasa si intorci cu mana de tambur se deblocheaza singure! la mine asa a fost!

    Nu sunt electrice!

    Bafta!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Poate te ajuta:

      Pentru cine e interesat sa demonteze centura de siguranta (la W126, dar cred ca si la alte modele din aceasta generatie e la fel) postez cateva poze:

      Prima data se desface surubul cu cheia de 17 din parte de jos a centurii , de langa scaunul din fata:



      Se desface ornamentul de plastic de pe stalpul central cu o surubelnita "stea" si se indeparteaza acoperitoarea stalpului tragand / impingand de sus in jos!



      Astfel va fi vizibila rola cu centura de siguranta care e fixata de asemenea cu un surub care se desface tot cu cheia de 17.
      Se desface surubul si mufa rosie de la SRS, apoi se impinge putin rola in sus, in interiorul stalpului.Rola se scoate prin inclinarea acesteia in exterior la circa 15 grade pentru ca patronul pirotehnic sa nu incurce!



      Ultima data se desface surubul de sus, tot cu cheia de 17!

      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Merci, Dan500 Se, nu imi ramine decit sa trec la treaba sa vedem ce gasesc pe acolo, de ce nu se intind deloc, practica te invata, toate cele bune !

        Comment


        • #5
          Azi am patit-o din nou, mai nou nu mi se mai deschide porbagajul, cum pot face ca sa il deschid, posibilitate, variante, vreun lacatus priceput prin Buc.,v-ati mai confrunttat cu astfel de probleme, de pilda al meu bag cheia in incuietoare, invirte doar 90 de grade si pina la 180 de grade cum ar trebui sa se deschida nu mai merge, am rupt deja o cheie in incuietoare in speranta de a o deschide, bine ca am reusit sa scot jumatatea rupta,astept pararile voastre, merci !

          Comment


          • #6
            Salut.Imi pare rau pentru tine.Si eu am patit-o dar am avut noroc.Mie nu mi-a mai lucrat mecanismul de vacum (pierdea aer),iar cu cheia nu imi mergea(butuc defect).Norocul a fost ca in portbagaj nu am avut pusa "mocheta"(nu stiu cum sa-i spun exact)pe portiunea spate unde vin triplele si am reusit ca din masina pe la trusa sanitara sa bag o tija si sa "trag" de parghia ce actioneaza incuietoarea.A fost un chin ,dar s-a rezolvat.Nu stiu cum este daca a fost inchisa cu cheia,asa cum ai spus pentru deschidere trebuie rasucita 180 de grade.Iti urez multa bafta si multa rabdare.
            Last edited by tumar; 03-07-2010, 17:03 PM.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Daca nu ai reusit pana acum sa deschizi uite cum se procedeaza: se da o gaura de diametrul de circa 8-10 mm langa butuc in partea dreapta in plasticul acela trapezoidal si pe acolo se introduce o surubelnita si se impinge mecanismul de deblocare (daca nu ar fi intuneric ti-as face o poza-la masina mea s-a folosit acest procedeu). Nu e greu de deschis!

              Bafta!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Merci mult Dane, la asta chiar nu m am gandit, f buna idee, maine ma apuc de treaba, merci mult pt sprijin atit tie cit si celorlalti colegi ! toate cele bune.

                Comment


                • #9
                  Gata am reusit sa o deschid prin metoada spusa de Dan 500se, am mesterit ceva pe la ea, dar intrun final am reusit sa deschid potbagajul, merci inca odata Dane, cit si celorlalti membri pt sfaturile date, toate cele bune.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by fun_mertzan View Post
                    ... merci inca odata Dane...
                    Cu placere! Vezi sa maschezi acum gaura sa-u sa schimbi toata chestia acolo!Sa nu ai surprize!

                    Prietenii stiu de ce ...
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Azi am umblat sa vad ce este cu km, din pacate nu am reusit sa fac nimika, km este electronic, in podea nu am gaura pe unde scoate cablu de km , iar in spate la bord- ceasul de km nu are `pt montat cablul de km este, mufa electrica, nu am idee cum sa fac macar km sa mearga sa indice , posibil pot putea schimba doar ceasul de km cu unul mekanic, merge pus unul de w 123 sau 124 , sau cine stie ce model, daca aveti idee da ti va rog cu parerea sau sugestii, mentionez ca am cutie de 124 manuala cu 5 trepte si normal, se poate monta cablu de km ,merci inca odata !

                      Comment


                      • #12
                        Salut. Ma tem ca avem aceeasi problema.Aceeasi cutie,acelasi ceas vitezometru.Nu stiu daca vom gasii rezolvare.Am vazut la cineva o improvizatie cu un vitezometru de Cobra,dar ma mir ca nu luase foc pana atunci.Nu stiu daca se potriveste intreg ansamblu de ceasuri de la W123.Eu improvizatii de genul asta chiar nu fac.Eu ma gandisem la un detector de radar ce indica si viteza cu care circul.Era in jur de 500 ron.
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #13
                          Se poate monta doar ceasul la vitezometru de w124. Vine perfect acolo...numai ca iesirea unde vine cablul de kilometraj trebuie scoasa cumva...adica se sparge plasticul care e mufa la kilometrajul electronic. Daca ma sunati va pot da detalii. Se poate deci.
                          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                          now - bicicleta !

                          0744 239 949

                          WEB
                          http://garajautodiag.blogspot.com

                          Comment


                          • #14
                            Nu am zis ca nu merge facut.Se fac multe improvizatii.E mai mult decat a sparge plasticul.Pe langa mufa de semnal vitezometru, mai exista o mufa cu 8 pini de la semnalizare stanga-dreapta,iluminat bord,semnal vitezometru,etc.Mai sunt si becurile de iluminat bord si semnalizare.Este ceva de lucru,fire trase,lipituri...Multa bafta,rabdare si spor la treaba.
                            Este posibil ca acest domeniu să fie de vânzare!
                            Last edited by tumar; 03-10-2010, 00:49 AM.
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #15
                              Am sa fac poza astazi la cineva care are w126 cu motor 3000 (de w124 603 912) si cutie manuala cu vitezometru de w124. A facut sa mearga si turometrul cu senzorul care citeste dintii de pe volanta. Ii merge si turometrul dar nu integreaza bine si arata balatii.
                              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                              now - bicicleta !

                              0744 239 949

                              WEB
                              http://garajautodiag.blogspot.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF