Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz W123 280E Automatik

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Felicitari pentru achizitie!!! O masina dotata.
    Are si tempomat din cate vad in decodificarea VIN-ului, nu?
    Mult succes cu restaurarea!

    Comment


    • #17
      Am auzit acum cateva zile de la un domn care sta prin Dorobanti ca motoarele astea m110 sunt derivate din motoare de avion,iar nemtii cand le-au pus pe w123 le-au limitat turatiile,si am inteles ca trebuie umblat pe l delcou si se duc in 8000 de ture dupaia.Sunt curios daca a mai auzit cineva de treaba asta?
      Masina arata destul de bine,iar motorul e perfect pentru o asemenea masina zic eu,in caz ca te supara cineva poti sa-i dai talpa.

      Comment


      • #18
        Originally posted by 560sel_87 View Post
        Am auzit acum cateva zile de la un domn care sta prin Dorobanti ca motoarele astea m110 sunt derivate din motoare de avion,iar nemtii cand le-au pus pe w123 le-au limitat turatiile,si am inteles ca trebuie umblat pe l delcou si se duc in 8000 de ture dupaia.Sunt curios daca a mai auzit cineva de treaba asta?
        Da...si eu am auzit de la un eminent elev de 7 ani ca ar fi derivate din motoare de elicopter. Mi-a picat fata de admiratie....!

        Sa fim seriosi!! Trebuie sa scriem pe forum fiecare ineptie care o auzim la x si la y?

        On Topic. Cred si eu ca ti-a mai trecut euforia Dane... Din cate am vazut - mai ales aici pe forum- cu cat ai mai multe masini vechi de restaurat, cu atat e mai mare riscul sa ajungi sa nu ai nici una functionala de-a intregul sau ma rog, in starea in care ti-ai propus sa o aduci.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Diesel View Post
          ... Cred si eu ca ti-a mai trecut euforia Dane... Din cate am vazut - mai ales aici pe forum- cu cat ai mai multe masini vechi de restaurat, cu atat e mai mare riscul sa ajungi sa nu ai nici una functionala de-a intregul sau ma rog, in starea in care ti-ai propus sa o aduci.
          Ai perfecta dreptate!Imi pare cateodata ca sunt depasit de situatie! Acum si fianciar...si tehnic...si in cea ce priveste timpul stau destul de prost si trebuie sa-mi reanalizez prioritatile! ( I. 126 280SE, II. 123 280SE, III. 126 500SE )

          Iar despre motorul M110 nu am decat cuvinte de lauda ( nu stiu care e povestea lor...avion sau nu) . Are suficienta putere pe caroseria lui 126 ( cu Kick-down in functiune inca " face" multe masini de fite ) iar pe 123 cred ca e si mai " nervoasa " !
          Masina nu am testat-o din punctul asta de vedere - m-am bucurat ca am vazut-o acasa.Nu era nevoie de raliuri, stiu potentialul motorului.


          @ 3mil...Are Tempomat!

          ...
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #20
            Originally posted by dan500se View Post
            iar pe 123 cred ca e si mai " nervoasa " !
            Fuge grav pe 123. Pt. 126 cred ca e cam mic, taraba prea mare.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #21
              Poate ca e cam mic pentru alergat dar in regim "just cruising", probabil ca e cel mai economic dintre benzinarele de pe W126. Vezi relatarea lui Dan despre excursia lui prin Europa din vara asta.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Diesel View Post
                Poate ca e cam mic pentru alergat dar in regim "just cruising", probabil ca e cel mai economic dintre benzinarele de pe W126. Vezi relatarea lui Dan despre excursia lui prin Europa din vara asta.
                Ai perfecta dreptate!

                In alta ordine de ideei, Dane felicitari pentru achizitie, ai o masina care pusa la punct va fi cel mai frumos vis al tau!
                1982 Mercedes w123 240D
                1992 Mercedes w124 200D

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Diesel View Post
                  Poate ca e cam mic pentru alergat dar in regim "just cruising", probabil ca e cel mai economic dintre benzinarele de pe W126...

                  Nu m-am plans niciodata! Nici la 500SE nici la 280SE. Eu spun ca sunt in parametrii! Daca eviti aglomeratiile urbane !


                  Originally posted by stronger666 View Post
                  ... Dane felicitari pentru achizitie, ai o masina care pusa la punct va fi cel mai frumos vis al tau!
                  Multumesc! Desi in urma cu muuuuuuuuuuulti ani visam sa am si eu o astfel de masina ( nu stiam eu multe atunci despre motorizarile lor sau alte chestii ) daca imi spunea cineva in urma cu doua saptamani ca si eu o sa am o Cobra nu l-as fi crezut !

                  Sper ca visul nu se transforma in cosmar!


                  @ Carmine...Tu ca fost posesor ai putea sa ne impartasesti cate ceva despre acest model de masina...Chiar sunt curios " cat e de tare" daca il impulsionezi un pic!
                  Last edited by dan500se; 10-15-2009, 16:54 PM.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dan500se View Post
                    @ Carmine...Tu ca fost posesor ai putea sa ne impartasesti cate ceva despre acest model de masina...Chiar sunt curios " cat e de tare" daca il impulsionezi un pic!
                    Eu iti pot spune comparativ, la masinile pe care le-am avut. Motorul de la VLU avea pierderi peste tot, idem si la cutie, puneam cam 0,5 l de ATF saptamanal, avea probleme cu relantiul, pornea foarte greu, dadea fum mult, ce sa mai agresata la blana. Comparabil pe 126 am aceeasi cutie si acelasi motor, numai ca asta nu pierde ulei pe nicaieri, nu-l mananca, cutia schimba mai bine, per ansamblu este intr-o stare de 10 ori mai buna ca 123-ul dar nu fuge ca aia. Pur si simplu ma gandesc ca este diferenta de caroserii, eu am 126 varianta lunga. Pentru 126 280-ul mi se pare cam mic ca motor.
                    In orice caz, la cum arata masina ta pe afara ma astept la niste performante demne de invidiat din partea ei, mai ales ca ai luat o masina ingrijita si un un cadavru din pubela de gunoi. Poate mai pui poze. Cred ca o sa-ti dai seama de diferente cand o sa mergi cu ea, mai ales ca si tu ai 126 cu motor de 2,8.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #25
                      E orgasm . NU stiu daca se compara cu 500 ele dar cand ii dai kick down la 100KM si auzi motorul cum toarce...Orgasm

                      Parerea mea.
                      Last edited by PaRaDoX; 10-16-2009, 00:13 AM.
                      http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                      Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by carmine View Post
                        ...la cum arata masina ta pe afara ma astept la niste performante demne de invidiat din partea ei, mai ales ca ai luat o masina ingrijita si un un cadavru din pubela de gunoi. Poate mai pui poze. Cred ca o sa-ti dai seama de diferente cand o sa mergi cu ea, mai ales ca si tu ai 126 cu motor de 2,8.
                        Am cate ceva de lucru la ea pana pot sa fac un test drive adevarat dar dupa spusele fostului proprietar masina era ok...cu unele exceptii , mici imperfectiuni si reglaje care , bineinteles trebuiesc puse la punct! Sper sa nu apara si alte surprize!
                        Chiar azi am mai vrut sa fac cateva poze dar m-a luat avantul lucrand la cealata masina si am uitat! Fac maine!

                        Originally posted by PaRaDoX View Post
                        E orgasm . NU stiu daca se compara cu 500 ele dar cand ii dai kick down la 100KM si auzi motorul cum toarce...Orgasm

                        Parerea mea.
                        Asta e si parerea mea! Dupa cum am mai spus anterior cu 126-le 280 mai dau din cand in cand cate un KICK si chiar imi place foarte tare senzatia!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by carmine View Post
                          Fuge grav pe 123. Pt. 126 cred ca e cam mic, taraba prea mare.
                          Fuge si pe w126 bine.Eu eu unu si nu-mi sta nimeni in fata,de cand i-am facut injectia.Ii rup pe toti!
                          E tanc!
                          Despre senzatia de kick down,la un benzinar 6 in linie,pot sa zic ca face toti banii.E vorba si de demaraj dar si de sunet.
                          Last edited by ionutz_ng; 10-19-2009, 22:44 PM.
                          MÃREAȚA COBRA

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by carmine View Post
                            ...Poate mai pui poze...
                            Tocmai ma pregateam sa fac acest lucru cand am realizat ca am descarcat pozele de pe telefon in calculatorul de la serviciu si din pacate am facut aceasta operatie cu CUT nu cu COPY! Acum pozele sunt accesibile numai de acolo, telefonul fiind "usurat" de cativa K de date!

                            Ramane pe data viitoare!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #29
                              De aici tragem concluzia ca esti in concediu! Nu-i nimic asteptam, asteptam. Doar merita.
                              http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                              Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by PaRaDoX View Post
                                De aici tragem concluzia ca esti in concediu! Nu-i nimic asteptam, asteptam. Doar merita.
                                Concediu de weekend.
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF