Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la W126

    M-am gandit sa incep un nou topic cu o tema care intereseaza toti posesorii de Mercedes W126.
    Aici toata lumea poate sa ne impartaseasca problemele intalnite la masinile proprii, sa gaseasca solutii pentru aceste probleme sau sa ajute pe ceilalti cu rezolvarea lor.
    Astfel putem sa beneficiem de experienta acumulata de ceilalti...
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Pentru inceput...O problema la Klimaautomatic. Am fost la multi electricieni auto in vara aceasta cu o problema la prima vedere minora:nu functiona ventilatorul din bord.
    Negasind nici unul solutia, un tip a legat ventilatorul pe direct de la o sursa cu siguranta. In urma cu 2 zile masina nu mai pornea. Mi-am dat seama ca de fapt acel fir facea un scurt si nu mai pornea masina. Inlaturand firul masina a pornit la prima cheie... Dar acum nu mai functioneaza ventilatorul.
    Stie cineva cum se poate remedia corect problema ventilatorului?

    P.S. Mentionez ca ventilatorul functiona anterior cu intermitenta.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Originally posted by dan500se View Post
      M-am gandit sa incep un nou topic cu o tema care intereseaza toti posesorii de Mercedes W126.
      Aici toata lumea poate sa ne impartaseasca problemele intalnite la masinile proprii, sa gaseasca solutii pentru aceste probleme sau sa ajute pe ceilalti cu rezolvarea lor.
      Astfel putem sa beneficiem de experienta acumulata de ceilalti...
      O idee super buna, sa speram ca aici vom pune doar imagini cu masinutele noatre si nu va trebui sa mesterim prea mult la ele

      Comment


      • #4
        Probleme la W 126

        Originally posted by dan500se View Post
        Pentru inceput...O problema la Klimaautomatic. Am fost la multi electricieni auto in vara aceasta cu o problema la prima vedere minora:nu functiona ventilatorul din bord.
        Negasind nici unul solutia, un tip a legat ventilatorul pe direct de la o sursa cu siguranta. In urma cu 2 zile masina nu mai pornea. Mi-am dat seama ca de fapt acel fir facea un scurt si nu mai pornea masina. Inlaturand firul masina a pornit la prima cheie... Dar acum nu mai functioneaza ventilatorul.
        Stie cineva cum se poate remedia corect problema ventilatorului?

        P.S. Mentionez ca ventilatorul functiona anterior cu intermitenta.
        Ciao Dane!
        Orice fir care face scurt, produce în cel mai fericit caz arderea siguranţei şi în cel mai rău...incendierea maşinii. Aşa că...mare atenţie! Mai curând cred că acel fir înseria accidental doi consumatori şi în anumite condiţii se livrau doar 6 volţi fiecăruia. Trebuie verificat tot traseul de cablaj de la tabloul de siguranţe până la periile colectoare ale motorului. Ţinând cont de faptul că între datele de fabricaţie ale maşinilor noastre sunt 9 ani, este posibil ca tablourile de siguranţe să nu fie identice. Al meu are siguranţe de tip vechi, pe suport ceramic din tablă de zinc, fixate între două lamele găurite de cupru. Acesta este unul din reproşurile pe care eu l-aş face celor din Stuttgart. Efectul electrochimic este...garantat! Apar oxizi care conduc la încetarea funcţionării unor părţi din instalaţia electrică a maşinii. S-ar putea ca tu să ai un tablou electric de generaţie mai nouă cu siguranţe cu picioruşe. Pe spatele capacului tabloului de siguranţe vei găsi un tabel editat faţă-verso în limbile germană şi engleză. Identifică siguranţa corespunzătoare ventilatorului, scoate-o şi verific-o, eventual dă cu nişte şmirghel pe terminale. este posibil ca ea să fie bună şi totuşi să nu facă contact cu rezistenţă electrică zero (fără pierderi). Cum nici comenzile de pe consola centrală nu sunt identice la mine şi la tine ar trebui verificate starea butoanelor. La mine este un comutator rotativ extrem de robust care comandă direct motoraşul, la tine s-ar putea ca de la buton să meargă comanda la un releu şi prin acesta să se stabilească alimentarea "de forţă". Ventilatorul, alături de trapă, lumini, încălzirea în scaune, etc. face parte din categoria consumatorilor importanţi şi orice contact imperfect duce ori la nefuncţionare ori la funcţionare - să zicem - capricioasă a unor comenzi.

        Comment


        • #5
          Dacă îndepliniţi două condiţii:
          - aveţi un W 126 280
          - sunteţi vorbitori de limba franceză
          aveţi aicihttp://pageperso.aol.fr/cannesetoile/mercedes280 cam tot ce vă trebuie.
          Last edited by Nelu Patrascu; 11-10-2007, 13:10 PM. Reason: link nefunctional

          Comment


          • #6
            Se pare că am folosit diacriticele româneşti când am tastat link-ul. Direct de pe Google merge!

            Comment


            • #7
              Daca W126 e cu Klimatronic, pot fi doua probleme ;
              1. Ariciul (senzorul de temperatura) -adica senzorul ce da comanda ventilatorului, cind si cu ce viteza, sa invarta.
              2. Ventilatorul nu primeste curent de la contactul de cheie al masini (problema e la contact), ventilatorul nu sti ca masina are contactul pus.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                Ciao Dane!
                Orice fir care face scurt, produce în cel mai fericit caz arderea siguranţei şi în cel mai rău...incendierea maşinii. Aşa că...mare atenţie! Mai curând cred că acel fir înseria accidental doi consumatori şi în anumite condiţii se livrau doar 6 volţi fiecăruia. Trebuie verificat tot traseul de cablaj de la tabloul de siguranţe până la periile colectoare ale motorului. Ţinând cont de faptul că între datele de fabricaţie ale maşinilor noastre sunt 9 ani, este posibil ca tablourile de siguranţe să nu fie identice. Al meu are siguranţe de tip vechi, pe suport ceramic din tablă de zinc, fixate între două lamele găurite de cupru. Acesta este unul din reproşurile pe care eu l-aş face celor din Stuttgart. Efectul electrochimic este...garantat! Apar oxizi care conduc la încetarea funcţionării unor părţi din instalaţia electrică a maşinii. S-ar putea ca tu să ai un tablou electric de generaţie mai nouă cu siguranţe cu picioruşe. Pe spatele capacului tabloului de siguranţe vei găsi un tabel editat faţă-verso în limbile germană şi engleză. Identifică siguranţa corespunzătoare ventilatorului, scoate-o şi verific-o, eventual dă cu nişte şmirghel pe terminale. este posibil ca ea să fie bună şi totuşi să nu facă contact cu rezistenţă electrică zero (fără pierderi). Cum nici comenzile de pe consola centrală nu sunt identice la mine şi la tine ar trebui verificate starea butoanelor. La mine este un comutator rotativ extrem de robust care comandă direct motoraşul, la tine s-ar putea ca de la buton să meargă comanda la un releu şi prin acesta să se stabilească alimentarea "de forţă". Ventilatorul, alături de trapă, lumini, încălzirea în scaune, etc. face parte din categoria consumatorilor importanţi şi orice contact imperfect duce ori la nefuncţionare ori la funcţionare - să zicem - capricioasă a unor comenzi.
                Salut Nelu.
                Cateva precizari:-tabloul de siguranta e cu sigurante ceramice
                -toti electrienii la care am fost au curatat toate contactele inclusiv la butoanele de pe consola centrala (credeau ca asta e problema)
                -butoanele dau comanda de incalzire sau racire(clima porneste)doar ca ventilatorul nu baga aer(cald sau rece)
                -singurul diagnostic pe care mi l-au dat e ca nu vine curent la motorasul de la ventilator.

                Prin presupuneri au ajuns la concluzia ca ar fi de vina un releu, care s-ar afla undeva intre motorasele de la stergatoarele de parbriz. Pentru localizarea acestuia ar fi fost nevoie de demontarea zonei aflate la baza parbrizului, care l-i s-a parut prea complicata drept pentru care s-a ales solutia de legare a motorasului pe direct, care acum nu mai este utilizabila in acest fel.
                Chiar mi-e teama sa mai duc undeva masina - nu vreau ca sa mi-o strice...
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by orca View Post
                  Daca W126 e cu Klimatronic, pot fi doua probleme ;
                  1. Ariciul (senzorul de temperatura) -adica senzorul ce da comanda ventilatorului, cind si cu ce viteza, sa invarta.
                  2. Ventilatorul nu primeste curent de la contactul de cheie al masini (problema e la contact), ventilatorul nu sti ca masina are contactul pus.
                  Multumesc pentru sfat, dar nu cred ca acestea ar fi problemele pentru ca, dupa cum am mentionat, ventilatorul functioneaza, din cand in cand.(cand fara probleme, cand se opreste dupa cateva secunde sau minute.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    La o masina asa veche (cum am constatat la a mea), multe din probleme apar de la conexiuni. Sunt tot felul de mufe cu multe contacte electrice care si-au pierdut elasticitatea. Demontate (se desfac usor - atentie sa nu fie sub tensiune ... eventual cu bateria deconectata) curatate daca este cazul si arcuite putin prin strangere.

                    Sfatul meu, mai ales daca merge din cand in cand: verifica conexiunile pe traseul implicat. Ma uit dupa o schema si daca gasesc o pun aici.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dan500se View Post
                      dupa cum am mentionat, ventilatorul functioneaza, din cand in cand.(cand fara probleme, cand se opreste dupa cateva secunde sau minute.
                      Acum daca zici ca si functioneaza din cind in cind sint si mai convins ca problema ta este :
                      Ventilatorul nu primeste curent de la contactul de cheie al masini (problema e la contact), ventilatorul nu stie ca masina are contactul pus.
                      Exact la fel facea si a me-a. Eu reusam sa pornesc ventilatorul astfel; dupa ce pornesti masina, incearca sa dai/muti cheia de contact inapoi (spre oprire) cat iti permite incit sa nu se opreasca motorul.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by orca View Post
                        Acum daca zici ca si functioneaza din cind in cind sint si mai convins ca problema ta este :
                        Ventilatorul nu primeste curent de la contactul de cheie al masini (problema e la contact), ventilatorul nu stie ca masina are contactul pus.
                        Exact la fel facea si a me-a. Eu reusam sa pornesc ventilatorul astfel; dupa ce pornesti masina, incearca sa dai/muti cheia de contact inapoi (spre oprire) cat iti permite incit sa nu se opreasca motorul.
                        Am sa incerc si chestia asta.
                        Tu cum ai rezolvat problema pana la urma? Si acum procedezi la fel sau l-ai reparat?
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #13
                          l-am vandut
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by orca View Post
                            l-am vandut
                            Asta da rezolvare!!!!!!!!!!!!!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #15
                              Iata si o poza cu tabloul de (comanda) CLIMA, a masini de care spuneam.
                              P.S.
                              Nu am vandut-o din cauza acelei probleme, am cumparat-o in vederea comercializarii.
                              Attached Files
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF