Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum w116 280 se - help!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum w116 280 se - help!

    Salutare.

    Am achizitionat acum vreo 4 luni un w116 280 se, hidramat, din 1978, cu GPL. Imediat dupa ce am luat-o, m-a speriat cat consuma. Imi lua in extraurban 17% benzina, 20% GPL. Dupa o schimbare de filtru de aer, a inceput sa ia 10% benzina si 13% gaz. In ultima vreme, a luat-o razana din nou, consumul extraurban pe benzina a urcat la 13,5%. Nu am putut sa ii fac consumul urban, pentru ca nu imi merge kilometrajul.

    Stiu ca e motor mare, stiu si ca nu e nou, dar nu inteleg de unde vin aceste oscilatii in consum. Imi spunea cineva ca sub filtru de aere o clapeta care regleaza amestecul de benzina cu aer, si ca s-ar putea ca aia sa nu mai mearga ca lumea, si de-aia sa consume atat. Nu stiu exact despre ce e vorba, dar orice parere/sfat vor fi apreciate. Multumesc.

  • #2
    ia legatura cu Doktor4carz el te poate ajuta

    Comment


    • #3
      W116_280ES cu un consum de 13,5% extraurban in sezon rece e un consum normal, si e greu de crezut ca ar trebui sa consume mai putin.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #4
        Originally posted by konijiro View Post
        Salutare.

        Am achizitionat acum vreo 4 luni un w116 280 se, hidramat, din 1978, cu GPL. Imediat dupa ce am luat-o, m-a speriat cat consuma. Imi lua in extraurban 17% benzina, 20% GPL. Dupa o schimbare de filtru de aer, a inceput sa ia 10% benzina si 13% gaz. In ultima vreme, a luat-o razana din nou, consumul extraurban pe benzina a urcat la 13,5%. Nu am putut sa ii fac consumul urban, pentru ca nu imi merge kilometrajul.

        Stiu ca e motor mare, stiu si ca nu e nou, dar nu inteleg de unde vin aceste oscilatii in consum. Imi spunea cineva ca sub filtru de aere o clapeta care regleaza amestecul de benzina cu aer, si ca s-ar putea ca aia sa nu mai mearga ca lumea, si de-aia sa consume atat. Nu stiu exact despre ce e vorba, dar orice parere/sfat vor fi apreciate. Multumesc.
        Ciao!
        Te sfătuiesc să nu umbli... acolo unde ţi-a zis cineva! Ai şanse mari să-l faci că consume către 40 litri benzină/100 km. Clapeta de care ţi s-a vorbit este debitmetrul de aer. Poţi să încerci să vezi dacă nu este blocată scoţând capacul filtrului de aer şi apăsând-o cu o şurubelniţă cu tija lungă. Dacă coboară şi revine înapoi când ridici şurubelniţa atunci nu e blocată. Chiar tu ai constatat ce influenţă are filtrul de aer asupra consumului. Dacă mergi pe drumuri cu mult praf ele se colmatează repede. Vezi în ce stare a ajuns filtrul.
        Pe de altă parte, dacă faci trecerea pe GPL înainte ca apa să fi ajuns măcar la 45 grade C, (acum când este frig afară) consumul de gaz creşte ameţitor.
        Avem -se pare- acelaşi motor (eu îl am pe W 126) şi conform manualului de întreţinere şi reparaţii, consumul de benzină urban este 13,8 litri benzină (cutie manuală) şi 14,3 litri benzină (cutie automată). Consumul extraurban la 90 km/h este de 9,5 litri benzină (cutie manuală) şi 10 litri benzină (cutie automată).Toate aceste valori trebuie înmulţite cu 1,10-1,15 (conform manualului de exploatare a instalaţiei auto cu GPL) şi rezultă consumul de gaz. Desigur mai sunt şi alte înfluenţe, cu ce viteză mergi, cât de încărcată e maşina şi mai ales - şi aici nu avem nici un control - câte octane are gazul pe care-l cumpărăm pentru că, se pare, că şi aici "se umblă".

        Comment


        • #5
          Si eu am la w 126 cu motor de 280 un consum de 14 in oras si 10 afara la o cutie automata Asa ca te incadrezi in normalitatea clasei careia ii era adresata masina dar te sfatuiesc sa o ti mai putin pe gaz ca se ataca motorul la sentiment si sa vezi pe urma distractie

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru raspunsuri.

            Niciodata nnu m-am asteptat sa fie o masina economica, dar e cel putin ciudat ca imi ia cand 10, cand aproape 14. Am facut si consumul urban pe gaz, a ajuns la 30%! In mod clar ceva nu e ok acolo, o sa ii fac si un urban pe benzina (pana acum nu am putut, ca nu imi mergea kilometrajul).

            Inca ceva. Dupa ce am luat-o, cand mergeam pe GPL, mi se intampla foarte des sa mi se opreasca motorul atunci cand reduceam viteza brusc. Cam nasol, mai ales cand se intampla pe serpentine si ramaneam fara servodirectie/frana. Tipul de la care am luat-o, mecanic si el, a umblat la surubul ala care regleaza cantitatea de aer si mi-a marit ralanti-ul. Nu se mai opreste cand e pe GPL (decat foarte rar), dar se pare ca a luat-o razna cu consumul.

            Alte idei? Ce alte posibile cauze ar fi pentru un consum mai mare decat cel normal? Imi imaginez ca faptul ca haleste atat de mult gaz e vina instalatiei GPL... Sau nu?


            P.S. Cat desprea a da de Doc, am tot incercat, nu mi-a mai raspuns la telefon de 2 luni

            Comment


            • #7
              Si eu am la w 126 cu motor de 280 un consum de 14 in oras si 10 afara la o cutie automata Asa ca te incadrezi in normalitatea clasei careia ii era adresata masina dar te sfatuiesc sa o ti mai putin pe gaz ca se ataca motorul la sentiment si sa vezi pe urma distractie
              Pai tocmai ca nu e normal, nu ai citit ca nu ia 10, ci 13,5 extraurban, adica aproape cat iti ia tie urban?

              Ce vrei sa zici apropo de gaz? Ce se poate intampla? Am auzit multe pareri pro si contra, nu stiu ce sa mai cred....

              Comment


              • #8
                Mare noroc ai de mine! Trebuie să dai o bere...la butoi! Nu te impacienta pentru că problema este mai simplă decât crezi! Acum 5 ani când mi-am pus eu gaz pe maşină, cel de la firma care montează instalaţii de gaz în Arad (un tip foarte priceput) a mers cu mine-n probă când a fost totul gata, tocmai pentru a se convinge că fenomenul pe care l-ai descris, oprirea motorului când maşina se află în mers cu motorul la ralanti (apropierea de semafor, etc.) nu se va produce. Surpriza a fost doar pentru mine când am constatat că ce anticipase el chiar se întâmpla! Şi se întâmpla la toate maşinile la care el montase instalaţii de gaz, care au gura de aspiraţie a filtrului de aer îndreptată în sensul de mers. Se pare că iau naştere unele turbioane în carcasa filtrului de aer, care la un moment dat sărăcesc într-atât amestecul încât nici turaţia de mers în gol nu mai poate fi asigurată. Remediul a fost simplu, a scurtat gâtul filtrului şi cu ajutorul unui cot la 90 de grade din cauciuc, de dimensiuni adecvate ,a orientat priza de aer în spatele farului din stânga, să nu fie direct expusă curentului de aer. De atunci nu s-a mai oprit nici măcar odată în 5 ani. Nu cred că vei reuşi să faci chiar toate modificările în regie proprie deşi nu e mare lucru, oricum trebuie să mergi la un service şi cu analizorul de gaze în eşapament să refaci reglajele de debit atât pentru mersul în gol cât şi pentru mersul în sarcină. De asemenea trebuie redusă turaţia de la şurubul de aer, pentru că afectează şi consumul pe benzină. Cât priveste reţinerea unora la a folosi GPL-ul drept carburant pot să-ţi spun doar că am un fost coleg de facultate care trăieşte în Olanda şi care imediat cum şi-a luat un Peugeot 406 nou-nouţ cu motor de 2000 cmc i-a montat instalaţie de GPL fără să întâmpine nici o opoziţie din partea firmei Peugeot şi de atunci are făcuţi 200.000 km fără nici o problemă. Nici eu n-am depistat vreo alterare a performanţelor maşinii şi am făcut peste 30 mii km pe gaz.

                Comment


                • #9
                  Multumesc! Dau si butoiul, daca ne vedem pe undeva, in viitor.

                  Deci sa inteleg ca problema cu consumul de benzina se rezolva pur si simplu prin reglare, iar cel de GPL printr-o verificare a instalatiei de GPL?

                  Comment


                  • #10
                    Nu vei scăpa de neplăcuta problemă a opririi până nu faci ceea ce ţi-am spus. Fluxul de aer ce intră în carcasa filtrului trebuie deviat printr-o şicană. În rest e chestie de reglaje.

                    Comment


                    • #11
                      Reglajele astea se fac cam la orice service?

                      Comment


                      • #12
                        Pentru alimentarea cu GPL îţi sugerez să apelezi la o firmă din domeniu, făcute de alţii s-ar putea să constaţi că maşina nu mai "trage". Pentru alimentarea cu benzină (din câte-mi amintesc W 116 nu are turometru) reduci aerul din şurubul care-l ştii până la o turaţie mimimă stabilă. Toate reglajele se fac cu motorul cald!

                        Comment


                        • #13
                          Ok. Incerc, vedem ce iese. Cum se face verificarea la GPL? Tot aud despre "trebuie pusa pe aparat". Despre ce aparat e vorba?
                          Mie mi se pare ca ralanti-ul pe GPL e mai putin turat decat cel pe benzina. Asa e, sau mi se pare mie?

                          Comment


                          • #14
                            Aparatul este acel analizor de gaze amintit de mine mai sus. O instalaţie bine reglată trebuie să dea noxe către limita inferioară a normei EURO 3. Acel "plămân" dinspre care vine gazul spre galeria de admisie are două şuruburi de reglaj (pentru gol şi sarcină) De la şurubul de mers în gol se poate aduce turaţia la o valoare sensibil egală cu cea pe care o are motorul atunci când funcţionează pe benzină. După simptomele descrise de tine, în motor intră mai mult gaz decât i-ar fi necesar motorului să funcţioneze "liniştit" la ralanti. Fă următorul test: lipeşte palma (în zona degetelor) de gura de aspiraţie a filtrului de aer, cu degetele uşor răsfirate. La o instalaţie corect reglată, prin obturarea aerului motorul va avea tendinţe de oprire. Dacă motorul se accelerează, înseamnă că practic vei împiedica gazul aflat în surplus să se răspândească în atmosferă, forţându-l să intre în motor şi să ardă, consecinţa fiind creşterea turaţiei.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc. Incerc sa fac chestiile astea mai pe seara, iti zic ce a iesit.

                              Inca ceva. De o vreme incoace, masina porneste foarte greu pe benzina. Pe gaz pleaca "la cheie", dar pe benzina porneste mult mai greu. Ai idee de ce s-ar putea intampla treaba asta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF